|
Nya Poi videon...Eld trance och eld (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
heeh, precis lärt mig bara att från normal läge gå till vanlig butterfly, förstår inte riktigt hur jag ska kunna gå tillbaka sen, men det lär jag mig väll säkert :) har lärt mig att man kan gå från stor-butterfly till normal läge rätt bra :)
men vanligt, nja :(
hehe, det är bara å nöta för min del, jag märker ju själv hjur mkt progress man gör :) rätt kul! sånt som får en att vilja mera! nu ska jag ut igen! :D |
|
|
| mindshooter |
| Rätta takter, thats the spirit :) Träna, träna, träna, och träna...när du kan det då SITTER det....sen kan man gå vidare. Så länge du har känslan av att lyckas i magen så kan du hålla på i evigheter...man lär sig när man slår sig :D |
|
|
| zamson |
| tankar svcd versionen i grym fart :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Rätta takter, thats the spirit :) Träna, träna, träna, och träna...när du kan det då SITTER det....sen kan man gå vidare. Så länge du har känslan av att lyckas i magen så kan du hålla på i evigheter...man lär sig när man slår sig :D |
Lyckas i magen? Vilken roll har magen i det hela? (Var tvungen att bråka lite, diggar syftningsfel) |
|
|
| AnD |
fan vad svårt det verkar. skulle verkligen vilja lära mig det.
kan jonglera med kägglor/facklor eller 4 bollar :) . mycket träning där också. att jonglera är grymmt kul och man kan i stort sett hela tiden bli bättre och lära sig nyare trick. fast ändå så börjar det kännas enformigt (går väl i perioder). skulle som sagt vara grymmt kul o börja poia. behöver tips. var handlar man utrustning osv? :) |
|
|
| Dioxys |
nu skriker iaf handelederna att jag får ta paus :(
opererade ena handleden för ungefär ett år sen nu.. är väll lite otränad också :) , det är fan jobbigare än vad an tror :D visst, snurra dem är väll inte så jobbigt, men ska man hålla takten till musiken? :D
man blir lite anfådd :D |
|
|
| Dioxys |
hehe, nuhar jag fått in tekniken hur man går ur en butterfly nu också :)
jag testade att göra en weaver en jävla massa :) fick tilld et en gång :D jag vart helt överlycklig! typ kom ur rytmen och fick båda tennisbollarna rätt i mumindalen :nervous:
jag bara föll ner på marken :( fyfan va ont det gör!! :D men så värt det :D:D:crazy: :tongue2 |
|
|
| SWE_TRANCE |
nice!!
Låter kul det där med poi, lite för "farligt" för mig kanske..:stongue:
Dioxys: Har du börjat tända på dina snören än då? ;) :crazy: |
|
|
| dj_hysterix |
| stackars dioxys som måste lida så mycket bara för o träna lite :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Lyckas i magen? Vilken roll har magen i det hela? (Var tvungen att bråka lite, diggar syftningsfel) |
Känslan av att lyckas känns i magen tycker jag...man blir glad..som att ha fjärilar i magen.
Jag har känslan av att lyckas, i magen. :)
AnD jonglering e grymt mycket svårare än Poi...jag jonglerar oxå, en del kontaktjonglerin och du har helt rätt...det går i perioder. Ibland är det inte alls kul att poia, just nu är jag inne i en feting period där jag inte gör annat än att poia :) har lärt mig en massa nya coola trix :)
Skulle gärna lära er alla! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Dio du får la springa ner på intersport i Väsby centrum å köpa dig en susp. ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dio du får la springa ner på intersport i Väsby centrum å köpa dig en susp. ;) |
ojojoj så¨många gånger jag har övervägt detta...minns den gången där jag faktiskt seriöst föll till marken och inte kunde prata....då lånade jag brorsans susp ett tag men det är osmidigt så jag har inte användt det mer än 1 timme eller nåt.... |
|
|
|
|