|
Nya Poi videon...Eld trance och eld (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Riktigt nice video!
Blir ju laddad som bara den när man kollar på den!
Keep up the good work!:cool: |
|
|
| Glorie |
kallar inte d dära stavfel. snarare SLARvfel.. som missa ett s bara.. lätt hänt
vem filma i rondellen.
jag HOPPAS (hoho) att d inte var steve, för han höll väl i ratten? :p
tehe tehe |
|
|
| [nils] |
ujujuj... Vilken film!! :) den är vrålhäftig! det ser så grymt läckert ut juh! är det inte tröttsamt och slänga runt med dom där kloten? iaf, mycket bra gjort, grabs- och härlig klippning steve. du verkar kunna det :cool: :)
fortsätt! vill se mer!!! :eyes: :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
kallar inte d dära stavfel. snarare SLARvfel.. som missa ett s bara.. lätt hänt
vem filma i rondellen.
jag HOPPAS (hoho) att d inte var steve, för han höll väl i ratten? :p
tehe tehe |
jag tror det va mindshooter ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by [nils]
ujujuj... Vilken film!! :) den är vrålhäftig! det ser så grymt läckert ut juh! är det inte tröttsamt och slänga runt med dom där kloten? iaf, mycket bra gjort, grabs- och härlig klippning steve. du verkar kunna det :cool: :)
fortsätt! vill se mer!!! :eyes: :) |
Vi redigerade faktiskt tillsammans jag och steve :)
Tröttsamt? På vilket sätt då menar du? Man får juh mjölksyra efter ett tag jo... men sen väntar man ett par minuter och kör igen....finns ignen fetare kick än att elda inför en massa människor till nån fet låt...adrenalin på topp....klarar 3 gånger så mycket på ett uppträdande som när jag tränar.... sjukt vad lite adrenalin kan göra :) |
|
|
| Nyx |
| helskön video! du är ju grym på att snurra eld, mind! :crazy: :toothless |
|
|
| Xo|oX |
UH!
min dator e cp så den kan inte ladda ner codec automagiskt...
var kan man hämta? |
|
|
| Glorie |
| såg kenny live nu igår..me glowsticks.... ja e fruktat imponerad.. du e jääääkligt duktig!!!!!! Så jäla snyggt å poiande regerar bara på dansgolvet... best of luck, me framtida bokningar, resor till loveparade och fortsatt poiande säger ja bara. |
|
|
| Vizay |
| kenny is tha man.....grymt poiande igår :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
såg kenny live nu igår..me glowsticks.... ja e fruktat imponerad.. du e jääääkligt duktig!!!!!! Så jäla snyggt å poiande regerar bara på dansgolvet... best of luck, me framtida bokningar, resor till loveparade och fortsatt poiande säger ja bara. |
weeeeee tack så mycket :):):):):) Får se om vi kan langa upp hela det uppträdandet sen då eftersom dioxys filmade det |
|
|
| Dioxys |
hehehe, är inte världens bästa fotograf (verkigen INTE) :D:D
men den funkar kanske :) vi får ha med oss fler kameror tycker jag till nästa fest :) flera kameravinklar liksom :) och blir kanske mer garranterat kvalla då :D |
|
|
| Glorie |
eyy, ja vill MYCKE gärna se filmen.. :D
som en åskådare i publiken så att säga.. kan ja bara tala om lite reaktioner som ja uppmärksammade.. ja stod ju nära..men ändå in the crowd så att säga...
folk som typ peka.. å kom gående långt ifrån för att ställa sig å kolla å det bästa var att alla såg helt begeistrade å impade ut alltså... fan va härligt d var att se på nå vis :)
måste va kul att behärksa det där alltså.... kenny :)
ja e inte Bra på nånting.. det e sant alltså... medelmåtta i allt.. har ingen sån expertkunskap.. typ att ja kan cykla på ett hjul eller så :) jobbigt. man vill ju va elit i nåt ;) |
|
|
|
|