return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
רייב בברזיל !! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Izzy


lol!!!!

דוגרי באמת הייתי נותן כמעט הכללללל ללכת לשם!!:]]
וגםם ישש בברזיל פולללללללל כוסיותתתתתתת
באמת סקזי חסר שם
:]]]]]
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Tarantula
דדייייייייי..... אני אבכה עכשיוווו

גם אני רוצה רוצה רוצה רוצצצהההההההה!!@##$
Flotser
אמא לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

איזה אדיר זה, זה כמו גן-עדן כזה מקום!!!!!!
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ענקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
אמא לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

איזה אדיר זה, זה כמו גן-עדן כזה מקום!!!!!!
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ענקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ראסמי!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
דדייייייייי..... אני אבכה עכשיוווו

גם אני רוצה רוצה רוצה רוצצצהההההההה!!@##$


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סמיילים ...:)

סעמ'ק למה בארץ אין כאלה רייבים ...
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סמיילים ...:)

סעמ'ק למה בארץ אין כאלה רייבים ...


כי הם רוצים לנגן בעוד מקומות אחרי זה
Koodoo
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סמיילים ...:)

סעמ'ק למה בארץ אין כאלה רייבים ...

כי אין בארץ מועדונים
יש ימבה מסיבות עלובות של ראפ וזה
וכל מיני זבל ממוסחר

ומה אתם כולכם משחקים אותה
יווווווווו חבל שאני לא בברזיל
בלה בלה בלה איזה יוווופי
חחחח
אתם לא מכירים יותר מחצי מהדודים שם
Hell_Copter
איפה הבנאדם הראשון שיקפוץ ויגיד בלבלות!??@#%$#%?@#$?!#?@$?#@
אופס מאוחר מדי זה הייתי אני....

ראסמי רק מיכאל ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם
DjChook
למה בזמן האחרון אח שלי קנה אותי
:)

יעני אני שומע הרבה פסיכודאלי

אבל הרבה יותר דברים רגועים ולא מטורפים

וימיני, לא נראה לי שזה דיסקוטק

זה רייב
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איפה הבנאדם הראשון שיקפוץ ויגיד בלבלות!??@#%$#%?@#$?!#?@$?#@
אופס מאוחר מדי זה הייתי אני....

ראסמי רק מיכאל אלעד ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראסמי רק מיכאל ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם


בלי הכללות בבקשה
אתה חושב שאתה יודע הכל?



אני לא שחקן ופסי זה שיא
והיתי מת להיות שם
אין ראית פעם תמונות מהמסיבות של אינפקטד בחול??.
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איפה הבנאדם הראשון שיקפוץ ויגיד בלבלות!??@#%$#%?@#$?!#?@$?#@
אופס מאוחר מדי זה הייתי אני....

ראסמי רק מיכאל ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם


רועי אני מבקש...
יש פה
psy addicts
יותר ממה שאתה חושב

אז תדבר בשם עצמך
לא כתבתי את הטרד הזה סתם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement