|
רייב בברזיל !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Izzy
|
lol!!!!
דוגרי באמת הייתי נותן כמעט הכללללל ללכת לשם!!:]]
וגםם ישש בברזיל פולללללללל כוסיותתתתתתת
באמת סקזי חסר שם
:]]]]]
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Tarantula |
דדייייייייי..... אני אבכה עכשיוווו
גם אני רוצה רוצה רוצה רוצצצהההההההה!!@##$
   |
|
|
| Flotser |
אמא לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איזה אדיר זה, זה כמו גן-עדן כזה מקום!!!!!!
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ענקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
אמא לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איזה אדיר זה, זה כמו גן-עדן כזה מקום!!!!!!
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ענקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ראסמי!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
דדייייייייי..... אני אבכה עכשיוווו
גם אני רוצה רוצה רוצה רוצצצהההההההה!!@##$
  |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סמיילים ...:)
סעמ'ק למה בארץ אין כאלה רייבים ... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סמיילים ...:)
סעמ'ק למה בארץ אין כאלה רייבים ... |
כי הם רוצים לנגן בעוד מקומות אחרי זה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה סמיילים ...:)
סעמ'ק למה בארץ אין כאלה רייבים ... |
כי אין בארץ מועדונים
יש ימבה מסיבות עלובות של ראפ וזה
וכל מיני זבל ממוסחר
ומה אתם כולכם משחקים אותה
יווווווווו חבל שאני לא בברזיל
בלה בלה בלה איזה יוווופי
חחחח
אתם לא מכירים יותר מחצי מהדודים שם |
|
|
| Hell_Copter |
איפה הבנאדם הראשון שיקפוץ ויגיד בלבלות!??@#%$#%?@#$?!#?@$?#@
אופס מאוחר מדי זה הייתי אני....
ראסמי רק מיכאל ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם |
|
|
| DjChook |
למה בזמן האחרון אח שלי קנה אותי
:)
יעני אני שומע הרבה פסיכודאלי
אבל הרבה יותר דברים רגועים ולא מטורפים
וימיני, לא נראה לי שזה דיסקוטק
זה רייב |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה הבנאדם הראשון שיקפוץ ויגיד בלבלות!??@#%$#%?@#$?!#?@$?#@
אופס מאוחר מדי זה הייתי אני....
ראסמי רק מיכאל אלעד ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם |
|
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי רק מיכאל ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם |
בלי הכללות בבקשה
אתה חושב שאתה יודע הכל?
אני לא שחקן ופסי זה שיא
והיתי מת להיות שם
אין ראית פעם תמונות מהמסיבות של אינפקטד בחול??. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה הבנאדם הראשון שיקפוץ ויגיד בלבלות!??@#%$#%?@#$?!#?@$?#@
אופס מאוחר מדי זה הייתי אני....
ראסמי רק מיכאל ואלונה מתאימים לשם
כל השאר שחקנים... לא באמת מכורים לפסיי כמוהם |
רועי אני מבקש...
יש פה
psy addicts
יותר ממה שאתה חושב
אז תדבר בשם עצמך
לא כתבתי את הטרד הזה סתם |
|
|
|
|