return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
רייב בברזיל !! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Tarantula סבבה אז אתה מבין גדול בשמות.. מה זה עושה אותך?
שם אתה יכול למצוא בכל מקום.. להבין את הצלילים... וכל האפקטים או איך שלא תקראו לזה שדופקים לך בראש לוקח קצת יותר מסתם להכיר שמות ומי מהם יותר ומי פחות עצבני..


חריטות מותק... קוראים לזה חריטות... :)
וגם חפירות, אבל רק ביותר הארד קור של הפסיי :) מה ששלחתי לך מיכאל למשל זה חפירה טהורה, למרות שזה לא משהו של הפקה ואני כבר מפיק הרבה יותר טוב מזה :) ובדוגרי השמות שנתתם פה הם ממש קצה הקרחון מהשמות שיש, יש כל כך הרבה אמנים טובים חדשים ולא מוכרים, בחיים אף אחד לא יכול להיות "מבין בשמות" כי כל הזמן מתחדשים האומנים, אלה שהזכרתם הם מהאלה שנשארים ולא מתחלפים אבל יש הרבה מתחלפים...
ובדוגרי, ברצינות עכשיו...



בלבלות.
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
חריטות מותק... קוראים לזה חריטות... :)
וגם חפירות, אבל רק ביותר הארד קור של הפסיי :) מה ששלחתי לך מיכאל למשל זה חפירה טהורה, למרות שזה לא משהו של הפקה ואני כבר מפיק הרבה יותר טוב מזה :) ובדוגרי השמות שנתתם פה הם ממש קצה הקרחון מהשמות שיש, יש כל כך הרבה אמנים טובים חדשים ולא מוכרים, בחיים אף אחד לא יכול להיות "מבין בשמות" כי כל הזמן מתחדשים האומנים, אלה שהזכרתם הם מהאלה שנשארים ולא מתחלפים אבל יש הרבה מתחלפים...
ובדוגרי, ברצינות עכשיו...



בלבלות.


בבבבללללללללללבבבבבבבבבוווווווווללללללללליייייייייםםםםםםםםםםם
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

בנוסף לחריטות, וחפירות ,
יש גם את הברגים
שניסיתי לשבת על
absynth
ולעשות, וממש לא יצא לי עדיין
:crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
חחחחחחחח אם ככה
VORTEX
אתה צריך לשמוע את אח שלי , ששומע שירים שאני מוריד לו

אשכרא כמו שאמרת הוא עושה

"וואי איזה חפירות יש פה"

ואז

"אתה שומע את הרופא שיניים עם המחט שלו"

ואני כזה
WTF ?!

ואז פתאום יש באסים, והוא מתחיל לתופף לי על השולחן כמו ילד קטן

:)

תגידו, זה רק אני או ששומעים קטע מזרחי יפה וקצבי כזה
(מהפלצנים כמו בלבלי אותו וכו)

יש חשק למחוא כפיים ?
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook

תגידו, זה רק אני או ששומעים קטע מזרחי יפה וקצבי כזה
(מהפלצנים כמו בלבלי אותו וכו)

יש חשק למחוא כפיים ?


זה רק אתה
















סתם, לא יודע,
:crazy:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Flotser
בבבבללללללללללבבבבבבבבבוווווווווללללללללליייייייייםםםםםםםםםםם
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

בנוסף לחריטות, וחפירות ,
יש גם את הברגים
שניסיתי לשבת על
absynth
ולעשות, וממש לא יצא לי עדיין
:crazy: :crazy: :crazy:


ברגים זה חדש יחסית, אפשר לעשות עם כל סינת עם אנוולופ, תעשה אנוולופ לפיטש כזה שיורד, אני מכיר מישהו שממש חזק בסאונדים (עוד יוצר חדש :) ) קיצר הוא בטוח יודע :)

וחן, אח שלך סטלן צר לי להודיע :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
פשוט לא ידעתי שאת חובבת פסיכודאלי, ואני מעדיף לדעת עליך דברים מפיך

ולא מפי השפן שלך


לך שתה מיץ גזר יא קוף בצנצנת...

ואני לא הייתי צריך להגיד שום דבר בשם אלונה אם היא הייתה נכנסת לפה יותר... :confused:
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ברגים זה חדש יחסית, אפשר לעשות עם כל סינת עם אנוולופ, תעשה אנוולופ לפיטש כזה שיורד, אני מכיר מישהו שממש חזק בסאונדים (עוד יוצר חדש :) ) קיצר הוא בטוח יודע :)

וחן, אח שלך סטלן צר לי להודיע :)


ואלה אחי נשמע מעניין,
כי לי יוצא כזה צליל של מנוע במקום
אולי אם הפיטצ' ירד בהדרגה אז זה ישמע יותר בורגי
:crazy:

תודה !!


טוב לא יוצא, אני די גרוע בזה בכלל....
לא חשוב בינתיים אמשיך לנסות כל עוד אני נהנה מזה
:nervous:
Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike
אם תצטרך תופסי מזון תרים טלפון
תאמין לי זה משפר את ההרגשה ...



יפה אמר ידידי הסטלן..
:stongue:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
ייווווווווו.... אח שלי עד כמה שהתחושות האלה מוכרות לי!@#!@#
מסכימה עם כללל מילה שנאמרה בפוסט הזה ב1000 אחוז!@#
אין דבר בעולם שמרים לי את המצב רוח יותר טוב מאיזה טראק טוב של אינפקטד...:D
אינפקד הם פשוט ההככיי בתחום הזה... המוזיקה שלהם פשוט נכנסת לתוך הגוף מעבירה זרמים בכל סנטימטר ממך... זה פשוט מטריף, גורם לך להגיע למקומות אחרים
ודרך אגב.. הדיסק אמור לצאת בקרוב מאוד!@#$%@#%^&&:toothless :toothless :D :D
זה מה שאמרו לי בכל מקרה:)



כנ"ל!!! שאני שומע איזה קטע ענק של סקזי כמו
Boom Shankar
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ישר נידלק אחושילינג!!!:]

ודרך מי שרוצה לא כדורים אלה עלים יכול ליפנות אליי אין בעיה לספק:P
למרות שאני לא משתמש אני יודע מאיפה להשיג
Scorchio
מה אינפקטד מה אינפקטד מה!
חלאס טחנתם להם את האימא
יש הרכבים שלא רואים אותם בעיניים ממטר
והם מפיקים את הפסיכודלי האמיתי
כמו

Hux Flux
X-Dream
Juno Reactor
Under Construction
Psysex

זה הדברים החזקים בהחלט
אגב
X-Dream - The Frog

אחד הטראקים הכי טובים שקיימים בטראנס פסיכודלי.

וראסמי אלעד הבום שאנקר במסיבה נראה לי מפיל אותי לקרשים.

Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
כנ"ל!!! שאני שומע איזה קטע ענק של סקזי כמו
Boom Shankar
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ישר נידלק אחושילינג!!!:]

ודרך מי שרוצה לא כדורים אלה עלים יכול ליפנות אליי אין בעיה לספק:P
למרות שאני לא משתמש אני יודע מאיפה להשיג



בלבלות!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:)

וצח,
X-Dream - The Frog
אני מכיר את זה , נראה לי מ98, אבל לא כל כך אוהב....

ודבר שני כמו שאמרתי אני לא ממש מבין עדין,
לדוגמא מכל אלה שאמרת אני מכיר רק קצת שירים שלהם...
ודרך אגב נורא אהבתי את הסט שלך מהתחרות
:crazy:

אבל אין אחי אתה לא יכול להגיד כזה דבר על אינפקטד,
איזה אמא? איזה טחנו?
B.P. Empire
זה הדיסק שהקשבתי לו הכי הרבה בארץ, ועדיין חולה עליו
ונראה עכשיו את הדיסק שיצא
Infected Mushroom - Recovering Vegeterians
(אם אני לא טועה)
, אחר כך נדבר על לסחות להם תאמא,
הם עדיין מלכים.

ואתה מדבר על לסחות את האמא..
X-Dream
Juno Reactor
אלה לדוגמא הרכבים זקנים אחושילינג אם אני לא טועה שוב.
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
מה אינפקטד מה אינפקטד מה!
חלאס טחנתם להם את האימא
יש הרכבים שלא רואים אותם בעיניים ממטר
והם מפיקים את הפסיכודלי האמיתי
כמו

Hux Flux
X-Dream
Juno Reactor
Under Construction
Psysex

זה הדברים החזקים בהחלט
אגב
X-Dream - The Frog

אחד הטראקים הכי טובים שקיימים בטראנס פסיכודלי.

וראסמי אלעד הבום שאנקר במסיבה נראה לי מפיל אותי לקרשים.


Hux-FLux
Cosma
Simon p.

שולטיםֱ!!!

אסטרל פרוג'קשן מהמובילים למרות שאין אצלהם חפירות וזה...פסי איכותי אפשר לומר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement