|
רייב בברזיל !! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בלי הכללות בבקשה
אתה חושב שאתה יודע הכל?
אני לא שחקן ופסי זה שיא
והיתי מת להיות שם
אין ראית פעם תמונות מהמסיבות של אינפקטד בחול??. |
אני ראיתי זה חולני!!!!!!!!!!!!!!!!
אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
:eyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בלי הכללות בבקשה
אתה חושב שאתה יודע הכל?
אני לא שחקן ופסי זה שיא
והיתי מת להיות שם
אין ראית פעם תמונות מהמסיבות של אינפקטד בחול??. |
agree
רועי הייתי נותן את אמא שלך כדי להיות שם
מה אתה משחק אותה ? |
|
|
| DjChook |
בתמורה לאמא של רועי בקושי מכניסים לחממה, אתה עושה צחוק ?
סתם סתם הייתי חייב פשוט |
|
|
| Hell_Copter |
זה נאמר ברוח ספורטיבית
וברור שגם אני הייתי רוצה להיות שם...
אבל הקטע הוא שפסיי זה לא החיים שלי... כמו עוד רבים וטובים פה שמאוד אוהבים את זה למרות הכל
רק ציינתי שאין על מיכאל בקטע הזה... וגם על אלונה עד כמה שלא תאמינו
אל תקחו לי אישית
וחן... סתבי!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה נאמר ברוח ספורטיבית
וברור שגם אני הייתי רוצה להיות שם...
אבל הקטע הוא שפסיי זה לא החיים שלי... כמו עוד רבים וטובים פה שמאוד אוהבים את זה למרות הכל
רק ציינתי שאין על מיכאל בקטע הזה... וגם על אלונה עד כמה שלא תאמינו
אל תקחו לי אישית
וחן... סתבי!!! |
אני אכן מכור לפסיכודלי :crazy:
אבל נראה לי יש פה אנשים שיותר מבינים בזה ממני,
אולי
Black-Dragon
או
חן
או
vortex
...
אצלי זה בעיקר בתקופות, עכשיו אני שוב בתקופה
:crazy: :crazy: :crazy:
, כי אני גם מנסה לעשות טראק פסיכודלי, אבל לא יוצאלי בינתיים משהו :(
כל מקרה זה בטוח סוג המוזיקה שנאי הכי אוהב
1.psy
2.trance (uplifting mostly)
3.mizrahit
4.hip-hop
:wtf: |
|
|
| DjChook |
Black dragon
באמת בקטע של פסיכודאלי
אבל בתכלס אני לא מבין בקטע הזה כי פשוט בגיל שלנו עם כל הכבוד אין ככ מה לדעת. למשל גם אם אנחנו אוהבים שירים למשל
רק אח שלי יכול לשמוע אותם ולהגיד לי
"זה הקטע שהולך הכי חזק במסיבות טבע"
:wtf:
כי זה לא לגיל שלנו :)
בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה
אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ
סתם סתם, בקיצור העיקר שכולם מרוצים |
|
|
| Flotser |
חן כפרה עליך ,
אבל רועי מכירה את אלונה קצת יותר, לא :)
וכפרה גם עליה היא אמרה שגם היא אוהבת את
GMS - Juice |
|
|
| MoSH_MaN |
איך כבר בא לי להיות שוב במסיבה של אינפקטד איזה שיאאאאאאאא
lalalalalalalalahhhhhhhhhh lalalalalalahhhhh |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
Black dragon
באמת בקטע של פסיכודאלי
אבל בתכלס אני לא מבין בקטע הזה כי פשוט בגיל שלנו עם כל הכבוד אין ככ מה לדעת. למשל גם אם אנחנו אוהבים שירים למשל
רק אח שלי יכול לשמוע אותם ולהגיד לי
"זה הקטע שהולך הכי חזק במסיבות טבע"
:wtf:
כי זה לא לגיל שלנו :)
בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה
אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ
סתם סתם, בקיצור העיקר שכולם מרוצים |
שמע אחי אלונה שומעת הרבה יותר פסיי ממך
והיא גם הולכת למסיבות טבע הרבה...
רק חבל שהיא לא פה מספיק כדי להגיד את זה בעצמה..
אבל עזבו אתכם ממה שאמרתי וזהו |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה
אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ
סתם סתם, בקיצור העיקר שכולם מרוצים |
אז איך בדיוק אתה יודע מה אני אוהבת?!
אם רועי לא יודע אז אף אחד פה לא יודע כלום עליי
| quote: | Originally posted by Flotser
אני אכן מכור לפסיכודלי :crazy:
אבל נראה לי יש פה אנשים שיותר מבינים בזה ממני,
אולי
Black-Dragon
או
חן
או
vortex
|
ומה הקשר להבין את זה בכלל?! אתה צריך לאהוב את זה ולהיות מכור לכל רגע שאתה שומע בזה.. זה לא קשור לזה זה שאתה יודע הרכבים של פסי זה לא אומר שאתה מכור לזה.. אפילו אם אתה לא יודע איך קוראים להרכב אתה יכול לאהוב את זה ולהבין ישר אם זה זה פסיי טוב כשאתה שומע אותו... כשהוא חודר לכך מתחת לעור... |
|
|
| DjChook |
אלונה אם לא תכירי את ההרכים לא תדעי שזה פסיכודאלי שאת מסתכלת על השמות
וחוץ מיזה, חלק מהבנה במוזיקה זה להכיר את המפיקים לדעתי |
|
|
| Scorchio |
חן לא קשה לזהות טראקים פסיכודליים
ההרכבים זה בדרך כלל השמות הכי מפגרים בעולם
Example:
Shpongle
Afro Shmafro
Goa Gil [WTF?!]
אגב אם מישהו ראה פעם את גואה גיל הבנאדם סטלן אחושרמוטה
איזה ראסטות יש לו לא האמנתי כשראיתי אותו במסיבה ביער הכרמל
אשכרה יורדים לו חבלים מהראש.
והוא מתלבש כמו מכשף
אין מה להגיד הוא מלך הפסיכו. |
|
|
|
|