return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
רייב בברזיל !! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בלי הכללות בבקשה
אתה חושב שאתה יודע הכל?



אני לא שחקן ופסי זה שיא
והיתי מת להיות שם
אין ראית פעם תמונות מהמסיבות של אינפקטד בחול??.



אני ראיתי זה חולני!!!!!!!!!!!!!!!!
אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


:eyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בלי הכללות בבקשה
אתה חושב שאתה יודע הכל?



אני לא שחקן ופסי זה שיא
והיתי מת להיות שם
אין ראית פעם תמונות מהמסיבות של אינפקטד בחול??.


agree

רועי הייתי נותן את אמא שלך כדי להיות שם
מה אתה משחק אותה ?
DjChook
בתמורה לאמא של רועי בקושי מכניסים לחממה, אתה עושה צחוק ?


סתם סתם הייתי חייב פשוט
Hell_Copter
זה נאמר ברוח ספורטיבית
וברור שגם אני הייתי רוצה להיות שם...
אבל הקטע הוא שפסיי זה לא החיים שלי... כמו עוד רבים וטובים פה שמאוד אוהבים את זה למרות הכל
רק ציינתי שאין על מיכאל בקטע הזה... וגם על אלונה עד כמה שלא תאמינו
אל תקחו לי אישית
וחן... סתבי!!!
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה נאמר ברוח ספורטיבית
וברור שגם אני הייתי רוצה להיות שם...
אבל הקטע הוא שפסיי זה לא החיים שלי... כמו עוד רבים וטובים פה שמאוד אוהבים את זה למרות הכל
רק ציינתי שאין על מיכאל בקטע הזה... וגם על אלונה עד כמה שלא תאמינו
אל תקחו לי אישית
וחן... סתבי!!!


אני אכן מכור לפסיכודלי :crazy:
אבל נראה לי יש פה אנשים שיותר מבינים בזה ממני,
אולי
Black-Dragon
או
חן
או
vortex
...

אצלי זה בעיקר בתקופות, עכשיו אני שוב בתקופה
:crazy: :crazy: :crazy:
, כי אני גם מנסה לעשות טראק פסיכודלי, אבל לא יוצאלי בינתיים משהו :(

כל מקרה זה בטוח סוג המוזיקה שנאי הכי אוהב

1.psy
2.trance (uplifting mostly)
3.mizrahit
4.hip-hop
:wtf:
DjChook
Black dragon
באמת בקטע של פסיכודאלי

אבל בתכלס אני לא מבין בקטע הזה כי פשוט בגיל שלנו עם כל הכבוד אין ככ מה לדעת. למשל גם אם אנחנו אוהבים שירים למשל

רק אח שלי יכול לשמוע אותם ולהגיד לי

"זה הקטע שהולך הכי חזק במסיבות טבע"

:wtf:

כי זה לא לגיל שלנו :)

בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה

אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ

סתם סתם, בקיצור העיקר שכולם מרוצים
Flotser
חן כפרה עליך ,
אבל רועי מכירה את אלונה קצת יותר, לא :)

וכפרה גם עליה היא אמרה שגם היא אוהבת את
GMS - Juice
MoSH_MaN
איך כבר בא לי להיות שוב במסיבה של אינפקטד איזה שיאאאאאאאא


lalalalalalalalahhhhhhhhhh lalalalalalahhhhh
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
Black dragon
באמת בקטע של פסיכודאלי

אבל בתכלס אני לא מבין בקטע הזה כי פשוט בגיל שלנו עם כל הכבוד אין ככ מה לדעת. למשל גם אם אנחנו אוהבים שירים למשל

רק אח שלי יכול לשמוע אותם ולהגיד לי

"זה הקטע שהולך הכי חזק במסיבות טבע"

:wtf:

כי זה לא לגיל שלנו :)

בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה

אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ

סתם סתם, בקיצור העיקר שכולם מרוצים


שמע אחי אלונה שומעת הרבה יותר פסיי ממך
והיא גם הולכת למסיבות טבע הרבה...
רק חבל שהיא לא פה מספיק כדי להגיד את זה בעצמה..
אבל עזבו אתכם ממה שאמרתי וזהו
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook


בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה

אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ

סתם סתם, בקיצור העיקר שכולם מרוצים


אז איך בדיוק אתה יודע מה אני אוהבת?!
אם רועי לא יודע אז אף אחד פה לא יודע כלום עליי

quote:
Originally posted by Flotser
אני אכן מכור לפסיכודלי :crazy:
אבל נראה לי יש פה אנשים שיותר מבינים בזה ממני,
אולי
Black-Dragon
או
חן
או
vortex




ומה הקשר להבין את זה בכלל?! אתה צריך לאהוב את זה ולהיות מכור לכל רגע שאתה שומע בזה.. זה לא קשור לזה זה שאתה יודע הרכבים של פסי זה לא אומר שאתה מכור לזה.. אפילו אם אתה לא יודע איך קוראים להרכב אתה יכול לאהוב את זה ולהבין ישר אם זה זה פסיי טוב כשאתה שומע אותו... כשהוא חודר לכך מתחת לעור...

DjChook
אלונה אם לא תכירי את ההרכים לא תדעי שזה פסיכודאלי שאת מסתכלת על השמות

וחוץ מיזה, חלק מהבנה במוזיקה זה להכיר את המפיקים לדעתי
Scorchio
חן לא קשה לזהות טראקים פסיכודליים
ההרכבים זה בדרך כלל השמות הכי מפגרים בעולם


Example:

Shpongle
Afro Shmafro
Goa Gil [WTF?!]

אגב אם מישהו ראה פעם את גואה גיל הבנאדם סטלן אחושרמוטה
איזה ראסטות יש לו לא האמנתי כשראיתי אותו במסיבה ביער הכרמל
אשכרה יורדים לו חבלים מהראש.
והוא מתלבש כמו מכשף
אין מה להגיד הוא מלך הפסיכו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement