|
רייב בברזיל !! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מה אתה מדבר
skazi, exaile, gms, infected..., cosma, atomic pulse,
וכו
אני רק אומר, שכן צריך לדעת להכיר את האומנים
למשל, הופעה של
EXAILE
או
COSMA
תהיה מאד שונה מ
GMS / SKAZI |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ומה הקשר להבין את זה בכלל?! אתה צריך לאהוב את זה ולהיות מכור לכל רגע שאתה שומע בזה.. זה לא קשור לזה זה שאתה יודע הרכבים של פסי זה לא אומר שאתה מכור לזה.. אפילו אם אתה לא יודע איך קוראים להרכב אתה יכול לאהוב את זה ולהבין ישר אם זה זה פסיי טוב כשאתה שומע אותו... כשהוא חודר לכך מתחת לעור... |
ח"ח על הניסוח
אני איתך ... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ח"ח על הניסוח
אני איתך ... |
לא לשים לב הייתי מסטולה אחרי האתמול, וחן מאווודד מאאוודדד הרגיז אותי...:rolleyes: :D :crazy:
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה מדבר
skazi, exaile, gms, infected..., cosma, atomic pulse,
וכו
אני רק אומר, שכן צריך לדעת להכיר את האומנים
למשל, הופעה של
EXAILE
או
COSMA
תהיה מאד שונה מ
GMS / SKAZI |
סבבה אז אתה מבין גדול בשמות.. מה זה עושה אותך?
שם אתה יכול למצוא בכל מקום.. להבין את הצלילים... וכל האפקטים או איך שלא תקראו לזה שדופקים לך בראש לוקח קצת יותר מסתם להכיר שמות ומי מהם יותר ומי פחות עצבני.. |
|
|
| DjChook |
איפה בדיוק הרגזתי אותך ?
טוב זה ממש לא משנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
איפה בדיוק הרגזתי אותך ?
טוב זה ממש לא משנה |
אני יתן לך רמז..
יש לה עיניים הכי יפות בגן... וצמה הכי יפה בגן... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, מה אתה יודע מה אלונה אוהבת נו באמת, מיכאל אומר שהוא אוהב את זה, אני אומר, בלאק דרגון העלה סט, אבל אלונה
אלונה בטח שומעת "היא הילדה הכי יפה בגן" של יהודית רביץ
|
זה שאני לא מעלה סטים אומר שאני לא אוהבת פסיי?!
אאאאא.... הבנתי אני צריכה להצהיר על זה שאני אוהבת את זה... |
|
|
| DjChook |
מאמי הכל נאמר בהומור
פשוט לא ידעתי שאת חובבת פסיכודאלי, ואני מעדיף לדעת עליך דברים מפיך
ולא מפי השפן שלך |
|
|
| Scorchio |
אם בשפן אתה מתכוון לשפוט
אני מסכים איתך |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ומה הקשר להבין את זה בכלל?! אתה צריך לאהוב את זה ולהיות מכור לכל רגע שאתה שומע בזה.. זה לא קשור לזה זה שאתה יודע הרכבים של פסי זה לא אומר שאתה מכור לזה.. אפילו אם אתה לא יודע איך קוראים להרכב אתה יכול לאהוב את זה ולהבין ישר אם זה זה פסיי טוב כשאתה שומע אותו... כשהוא חודר לכך מתחת לעור... |
צודקת כפרה עלייך!
כל מקרה זה כאילו ברור שמי שאוהב פרוגרסיב, או טכנו נגיד, יכיר מלא אמנים ושירים מהסוג, ואני אולי אתלהב מכמה שירים אבל הרוב ישמע לי דומה.
זה לא כמו טראנס שאני יכול להבדיל כל שיר להגיד של מי הוא.
זה חלק של ההבנה במוזיקה, זה להבין באמנים וכאלה...
אבל פסיי אני די באמצע... פשוט אין לי הרבה מדי מקומות מאיפה אני משיג את זה, וגם לא מדבר עם אנשים על זה,
פשוט אני חוווווווווללללהההה על זה, זה עושה לי תחושות הכי אידרות בארץ, אני לפעמים שם אוזניות, מגביר הכי חזק, ועוד דוחף אחותם לאוזניים ונשאר כככה נכנס לטראנס אחושרמוטה.
במסיבות לא יצא לי הרבה לשמוע, אבל כשיוצא לשמוע (נגיד פסטיבל הבירה שהיה לפני כמה חודשים), אני מתחיל להשתולל חבל על הזמן :crazy:
זה למה אני אומר אני מכור, למה אין הצלילים של הזה, הקצב, הבאס, זה מטרף אותי, עושה לי צמרמורת , אני מתתתתתתתתתתתתתתתתת
:crazy: :crazy: :crazy:
לצערי עוד לא יצא לי להיות במסיבת טבע...
אבל אני די בטוח שאני אהנה חבל על הזמן בלי לקחת "תופסי מזון" למיניהם
:)
ואין אף אחד לא עושה לי צמרמורות כמו אינפקטד,
זה למה אני מתתתתתתת שיצא כבר הדיסק !!!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
לצערי עוד לא יצא לי להיות במסיבת טבע...
אבל אני די בטוח שאני אהנה חבל על הזמן בלי לקחת "תופסי מזון" למיניהם
:)
|
אם תצטרך תופסי מזון תרים טלפון
תאמין לי זה משפר את ההרגשה ...
פעם ראשונה חינם אחי :)
לכל השוטרים הסמויים שקוראים את זה אני צוחק
באמת אחי - במידה ותצטרך הראשון על חשבון הביית ... :) |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין, אחד הדברים הקשים אצלי זה לסרב למשהו חינם
:)
:crazy:
תהיה זמין אז |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
צודקת כפרה עלייך!
כל מקרה זה כאילו ברור שמי שאוהב פרוגרסיב, או טכנו נגיד, יכיר מלא אמנים ושירים מהסוג, ואני אולי אתלהב מכמה שירים אבל הרוב ישמע לי דומה.
זה לא כמו טראנס שאני יכול להבדיל כל שיר להגיד של מי הוא.
זה חלק של ההבנה במוזיקה, זה להבין באמנים וכאלה...
אבל פסיי אני די באמצע... פשוט אין לי הרבה מדי מקומות מאיפה אני משיג את זה, וגם לא מדבר עם אנשים על זה,
פשוט אני חוווווווווללללהההה על זה, זה עושה לי תחושות הכי אידרות בארץ, אני לפעמים שם אוזניות, מגביר הכי חזק, ועוד דוחף אחותם לאוזניים ונשאר כככה נכנס לטראנס אחושרמוטה.
במסיבות לא יצא לי הרבה לשמוע, אבל כשיוצא לשמוע (נגיד פסטיבל הבירה שהיה לפני כמה חודשים), אני מתחיל להשתולל חבל על הזמן :crazy:
זה למה אני אומר אני מכור, למה אין הצלילים של הזה, הקצב, הבאס, זה מטרף אותי, עושה לי צמרמורת , אני מתתתתתתתתתתתתתתתתת
:crazy: :crazy: :crazy:
לצערי עוד לא יצא לי להיות במסיבת טבע...
אבל אני די בטוח שאני אהנה חבל על הזמן בלי לקחת "תופסי מזון" למיניהם
:)
ואין אף אחד לא עושה לי צמרמורות כמו אינפקטד,
זה למה אני מתתתתתתת שיצא כבר הדיסק !!!!!! |
ייווווווווו.... אח שלי עד כמה שהתחושות האלה מוכרות לי!@#!@#
מסכימה עם כללל מילה שנאמרה בפוסט הזה ב1000 אחוז!@#
אין דבר בעולם שמרים לי את המצב רוח יותר טוב מאיזה טראק טוב של אינפקטד...:D
אינפקד הם פשוט ההככיי בתחום הזה... המוזיקה שלהם פשוט נכנסת לתוך הגוף מעבירה זרמים בכל סנטימטר ממך... זה פשוט מטריף, גורם לך להגיע למקומות אחרים
ודרך אגב.. הדיסק אמור לצאת בקרוב מאוד!@#$%@#%^&&:toothless :toothless :D :D
זה מה שאמרו לי בכל מקרה:) |
|
|
|
|