|
רייב בברזיל !! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
Cosma
באמת גדולים
את השאר אני לא מת כי אני לא מת על הסגנון הזה
שוב צח רואים שזה אתה, זה הפסי הרגוע יותר
COSMA
אבל פשוט עושים את זה הכי טוב
בעיקרון אני יותר בעד המטורפים
ASTRIX / INFECTED / 1200 MICROGRAMS
שלדעתי זה הדיסק טראנס פסיכודאלי הכי טוב שהורכב בשנים האחרונות
אני עדיין לא יודע עם הוא של אומן אחד או לא |
|
|
| Flotser |
אם כבר יותר רגעוים אז נראה לי כבר ש
Shpongle
הם המלכים |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Rising
Hux-FLux
Cosma
Simon p.
שולטיםֱ!!!
אסטרל פרוג'קשן מהמובילים למרות שאין אצלהם חפירות וזה...פסי איכותי אפשר לומר |
האמת היא שהדיסק האחרון של אסטרל "אמן" היה מאכזב מאוד..
אבל עדיין אין מה להגיד אסטרל הם ענקיים, הם צריכים לקבל פרס על "מפעל חיים" במוזיקת טראנס.. :D :D :D |
|
|
| Scorchio |
צ'וק
תגיד לי שלא אמרת את מה שאני חושב שאמרת
Hux Flux
X-Dream
Under Construction
זה רגוע?!?!?!?!
WTF?!?!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!! |
|
|
| DjChook |
אוקיי אז
X-DREAM
שמעתי ממזמן ואני לא זוכר, אבל הכנסת אותו לאותה קטגוריה כמו
HUX FLUX
שת'אמת לדעתי עושים מוזיקה לא נעימה לאוזן ובכלליות לא טובה
יש לי כמה טראקים שלהם, וזה מתחלק ל
4 איטיים
אחד מהיר
אז... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וראסמי אלעד הבום שאנקר במסיבה נראה לי מפיל אותי לקרשים. |
Boom Shakar!!! kar kar kar kar
*שקט*
tatatattatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatattaa
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
האמת היא שהדיסק האחרון של אסטרל "אמן" היה מאכזב מאוד..
אבל עדיין אין מה להגיד אסטרל הם ענקיים, הם צריכים לקבל פרס על "מפעל חיים" במוזיקת טראנס.. :D :D :D |
דרך אגב... יצא להם טראק חדש היום
pure nrg
משהו כזה...
ועוד טראק מהאלבום שלהם...
מיליון מיילס מהיום או משהו כזה |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דרך אגב... יצא להם טראק חדש היום
pure nrg
משהו כזה...
ועוד טראק מהאלבום שלהם...
מיליון מיילס מהיום או משהו כזה |
כן, לא אהבתי..
הקטע היחיד שבאמת עשה לי משהו מהדיסק הזה הוא
"heaven's gate"
:clown: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Trance man
כן, לא אהבתי..
הקטע היחיד שבאמת עשה לי משהו מהדיסק הזה הוא
"heaven's gate"
:clown: |
גם קאוס טוב לדעתי |
|
|
| Rising |
מיליון מיילס פרום טודאיי....שולט מהדיסק!!! לא הפותעתי בכלל שהוא יצא בסינגל...
הטראק הכי טוב |
|
|
|
|