return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
רייב בברזיל !! (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
Cosma
באמת גדולים

את השאר אני לא מת כי אני לא מת על הסגנון הזה

שוב צח רואים שזה אתה, זה הפסי הרגוע יותר

COSMA
אבל פשוט עושים את זה הכי טוב

בעיקרון אני יותר בעד המטורפים
ASTRIX / INFECTED / 1200 MICROGRAMS

שלדעתי זה הדיסק טראנס פסיכודאלי הכי טוב שהורכב בשנים האחרונות

אני עדיין לא יודע עם הוא של אומן אחד או לא
Flotser
אם כבר יותר רגעוים אז נראה לי כבר ש
Shpongle
הם המלכים
Trance man
quote:
Originally posted by Rising
Hux-FLux
Cosma
Simon p.

שולטיםֱ!!!

אסטרל פרוג'קשן מהמובילים למרות שאין אצלהם חפירות וזה...פסי איכותי אפשר לומר


האמת היא שהדיסק האחרון של אסטרל "אמן" היה מאכזב מאוד..
אבל עדיין אין מה להגיד אסטרל הם ענקיים, הם צריכים לקבל פרס על "מפעל חיים" במוזיקת טראנס.. :D :D :D
Scorchio
צ'וק
תגיד לי שלא אמרת את מה שאני חושב שאמרת
Hux Flux
X-Dream
Under Construction
זה רגוע?!?!?!?!
WTF?!?!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!!
DjChook
אוקיי אז
X-DREAM

שמעתי ממזמן ואני לא זוכר, אבל הכנסת אותו לאותה קטגוריה כמו
HUX FLUX
שת'אמת לדעתי עושים מוזיקה לא נעימה לאוזן ובכלליות לא טובה
יש לי כמה טראקים שלהם, וזה מתחלק ל
4 איטיים
אחד מהיר

אז...
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio


וראסמי אלעד הבום שאנקר במסיבה נראה לי מפיל אותי לקרשים.



Boom Shakar!!! kar kar kar kar

*שקט*


tatatattatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatattaa
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
האמת היא שהדיסק האחרון של אסטרל "אמן" היה מאכזב מאוד..
אבל עדיין אין מה להגיד אסטרל הם ענקיים, הם צריכים לקבל פרס על "מפעל חיים" במוזיקת טראנס.. :D :D :D


דרך אגב... יצא להם טראק חדש היום
pure nrg
משהו כזה...
ועוד טראק מהאלבום שלהם...
מיליון מיילס מהיום או משהו כזה
Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דרך אגב... יצא להם טראק חדש היום
pure nrg
משהו כזה...
ועוד טראק מהאלבום שלהם...
מיליון מיילס מהיום או משהו כזה


כן, לא אהבתי..
הקטע היחיד שבאמת עשה לי משהו מהדיסק הזה הוא
"heaven's gate"

:clown:
Sniper
quote:
Originally posted by Trance man
כן, לא אהבתי..
הקטע היחיד שבאמת עשה לי משהו מהדיסק הזה הוא
"heaven's gate"

:clown:


גם קאוס טוב לדעתי
Rising
מיליון מיילס פרום טודאיי....שולט מהדיסק!!! לא הפותעתי בכלל שהוא יצא בסינגל...
הטראק הכי טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement