|
Eindexamens (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
teering zeg, duits en eco1 waren best wel moeilijk.
eco1 is nog wel ok gegaan
duits weetik niet
later
michiel |
|
|
| Boss |
Economie 1 was een kippetje!
Nu moet ik pas dinsdag weer in actie komen, geschiedenis en economie 2 op dezelfde dag :( :( Dit is enoRm kut ec2 >1000 pagina's doorlezen en voor gs ook nog 2 boekjes van >100 blz
Daar gaat m'n weekend dus.... :( :( :( |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
Economie 1 was een kippetje!
Nu moet ik pas dinsdag weer in actie komen, geschiedenis en economie 2 op dezelfde dag :( :( Dit is enoRm kut ec2 >1000 pagina's doorlezen en voor gs ook nog 2 boekjes van >100 blz
Daar gaat m'n weekend dus.... :( :( :( |
Jezus moet je daar nu nog mee beginnen???
Als ik volgend jaar zulke examens heb ga ik dus zeker wel een paar weken van tevoren leren he.
Dat zeg ik nu, maar dan weet ik het ook niet hoor. ik leer nu ook altijd een avondje van tevoren.
Mzzl |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus moet je daar nu nog mee beginnen???
Als ik volgend jaar zulke examens heb ga ik dus zeker wel een paar weken van tevoren leren he.
Dat zeg ik nu, maar dan weet ik het ook niet hoor. ik leer nu ook altijd een avondje van tevoren.
Mzzl |
:) Dat zei ik twee weken geleden ook.. maar toen werd het opeens zo'n mooi weer.... :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
:) Dat zei ik twee weken geleden ook.. maar toen werd het opeens zo'n mooi weer.... :) | Ja ik hoop ook dat het volgend jaar rond deze periode alleen maar regent, zodat je lekker kan leren.
maar met mooi weer kan je toch ook leren??/ lekkere in de tuin zitten met je boekie voor je neus. Relaxed is dat toch.
Mzzl |
|
|
| Boss |
ha! moet jij volgend jaar 's proberen, je buiten in de volle zon met 30 graden concentreren op wiskunde b !
maar met zo'n kut weer als nu is het nog steeds moeilijk om je te concentreren..... ik stop godvr nu met downloaden en ik ga met economie beginnen !
Groeten... en tot dinsdag.. (als ik dan nog leef) |
|
|
| Dj Lex |
hehe, ja ga dat maar doen anders komt er nix meer van he. Nou ik heb Econmie 1 maar dus ik heb daar multiple choice voor en aangezien ik economie makkelijk vind moet die wel lukken volgend jaar.
En ik vind het juist heerlijk. Zat van de week ook met 30 graden op me knar wiskunde B in de tuin te maken. Geweldig toch.
Mzzl allemaal met je examens he
Laterzz |
|
|
| Jesse |
Nou dat was weer lekker....Duits viel nog reuze mee eigenlijk, minmaal 5.6 max 7.6 met 33 v/d 48 punten, das mooi.
en dat iedereen eco1 zo makkie vond...dat vond ik in t begin ook en nadat ik klaar was had ik maar 4 vragen niet van de 32. Maar toen ik op internet ging kijken, damn.
Waarschijnlijk kom ik net 0.1 punt tekort!!! voor een 4.7 (dan zou ik precies 5.5 staan)
GODVERRR!!!!!! |
|
|
| michiel |
he man ik had voor duits ongeveer 32 punten, want ik weet niet of sommige open vragen goed waren
maar ik vind dat wel mooi hoor
en wat vond je het moeilijkste van eco1 dan??
eco2 wordt zooooooooooooooooo moeilijk, gewoon niet leuk meer!!ik moet nu ook gaan leren,
later
michiel |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En ik vind het juist heerlijk. Zat van de week ook met 30 graden op me knar wiskunde B in de tuin te maken. Geweldig toch.
Mzzl allemaal met je examens he
Laterzz |
WB in de tuin 30 graden,,......heb ik ook gedaan...nou ik heb uitgerkend ik heb waarschijnlijk tussen 72 en 77.......KUT dat die zon weg is...ik kan nimeer leren.te veel afleiding van deze kut site, me technics, me TV, etc etc.....buiten is de enige afleiding het zonnetje en de vogeltjes......das pas lekker.....
Ik had vandaag Kunstgeschiedenis(tekenen) Ik niet geleerd maar ik mag een 1,9 halen..ik denk dat ik een 4 heb ook GOED...
over een uurtje Scheikunde Das pas kut.........aaaaaaahhhh
Nog 3 dagen hierna dan benik fertig |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by michiel
en wat vond je het moeilijkste van eco1 dan??
eco2 wordt zooooooooooooooooo moeilijk, gewoon niet leuk meer!!ik moet nu ook gaan leren,
|
T moeilijkste? nou die elasticiteiten heb ik niet eens meer geprobeerd, dat zal allemaal wel, nog nooit een som goed gedaan en nu al helemaal niet. Maar ik had gewoon overal andere antwoorden, bijv met die wijnaanbieder. Waarom die nou toch zou exporteren naar de EU, terwijl hij toch eerst verlies zou maken. Dus ik dacht, nou hij heeft al kosten gemaakt (TCK enzo) dus als hij toch nog wat verkoopt, haalt hij een deel(of misschien wel alles) van zn kosten eruit, dat is beter dan helemaal niets verkopen, want dan draai je nog meer verlies.
Mooi antwoord toch? Heb ik zovaak in de les gehoord...
en wat staat er op de correctievoorschriften: hij bouwt nu naamsbekendheid op zodat hij later winst kan maken.
Ja hallo, schrijf ik me helemaal de pleuris komen ze met zulke KUTantwoorden aan. En zo ging het dus echt vaak, geen gein.
Maar succes met je eco2, echt heeeel blij dat ik dat vak heb laten vallen, geschiedenis is wel klote, maar er zijn samenvattingen te vinden op internet heb ik gehoord. En daar moet ik gewoon een voldoende voor halen...
Massol |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
WB in de tuin 30 graden,,......heb ik ook gedaan...nou ik heb uitgerkend ik heb waarschijnlijk tussen 72 en 77.......KUT dat die zon weg is...ik kan nimeer leren.te veel afleiding van deze kut site, me technics, me TV, etc etc.....buiten is de enige afleiding het zonnetje en de vogeltjes......das pas lekker.....
Ik had vandaag Kunstgeschiedenis(tekenen) Ik niet geleerd maar ik mag een 1,9 halen..ik denk dat ik een 4 heb ook GOED...
over een uurtje Scheikunde Das pas kut.........aaaaaaahhhh
Nog 3 dagen hierna dan benik fertig |
77 voor WB, godverdomme man, vuile patser ! :)
Ik twijfel er zelfs nog aan of ik wel een 4.1 heb (nodig voor een 6) |
|
|
|
|