return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Eindexamens (pg. 4)
View this Thread in Original format
Boss
owww, dat was m'n 30e post ! ik ben een echte trancEaddict ! :)
michiel
quote:
Originally posted by MetzZ_!!


Als het een kerel is die zingt zoiets als: Take these broken wings, and learn to fly etc.etc.. Dan is het nummer van Mr. Mister - Broken Wings


je hebt gelijk
en 2pac shakur heeft hier ook een cover van gemaakt dus nu 'hot' is = triest nummer gek

later

michiel
ChooChoo
Scheikunde (ouwe stijl) zoog echt zwaar! En ik sta al een 5,5 ;-). Ma ja ff lekker chillen in het weekend. En maandag weer natuurkunde :-(.
o ja iedereen nog succes met de examens!

greetz, ChooChoo
Blik
Zo te horen was eco heel moeilijk hehe:D

veel plezier met de rest van de examens!!!!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Boss


Wat studeer je dan?


ik ben een hotello (don't flame me!!!:D), ik studeer International Hospitality Management; hotelschool in het Engels :)
Nastra Azzurro
Choo Choo
Ik had ook scheikunde
Ik von het meevallen....het was zeker pittig maar ik had erger verw8......IK had maar een paar ouwe examens gemaakt ......ik had er vieren voor dus ik was niet het vol zelfvertrouwen toe ik begon maar ik mag een 4,2 hebben en dat heb ik zeker HOOP IK




nou de mazzel
maandag ook Natuurkunde......ooooooooeeeeeee
ChooChoo
quote:
Choo Choo
Ik had ook scheikunde
Ik von het meevallen....het was zeker pittig maar ik had erger verw8......IK had maar een paar ouwe examens gemaakt ......ik had er vieren voor dus ik was niet het vol zelfvertrouwen toe ik begon maar ik mag een 4,2 hebben en dat heb ik zeker HOOP IK




nou de mazzel
maandag ook Natuurkunde......ooooooooeeeeeee


Nou ja, misschien overdreef ik n beetje. Maar het was toch best pittig en ik wist het meeste wel in te vullen. Ik ben blij als ik een zesje haal op m'n eindlijst. Het is toch mijn achtste vak ( kan het altijd nog weg laten strepen :) )
Natuurlijk ga ik daar niet van uit.

Mazzel
Yarnie
Scheikunde was idd wel moeilijk, maar ik heb er wel een 6 uit kunnen slepen. Maandag natuurkunde dat wordt pas echt een ramp :-(. Nog allemaal succes met jullie examens.
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Yarnie
Scheikunde was idd wel moeilijk, maar ik heb er wel een 6 uit kunnen slepen. Maandag natuurkunde dat wordt pas echt een ramp :-(. Nog allemaal succes met jullie examens.


Natuurkunde wordt kut ya....ik hoop dat ze het wat makkelijker maken,..dat deden ze namelijk vorig jaar ook met Havo Ouwe Stijl.....Nou ik stress meer om Eco2 .....dat zuigt BIG time......Natuurkunde kan nog Intressant zijn , maar Eco dat vin ik zoooooooo saai....maar ja.....woensdag klaar.....I cant wait...aaaaaahhhhhhh
Jesse
Heb jij ff mazzel dan...nou ja mazzel, je hebt wel eco2 & natuurkunde :p

Ik ben pas 1 juni klaar!!!!

Boss
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro


Natuurkunde wordt kut ya....ik hoop dat ze het wat makkelijker maken,..dat deden ze namelijk vorig jaar ook met Havo Ouwe Stijl.....Nou ik stress meer om Eco2 .....dat zuigt BIG time......Natuurkunde kan nog Intressant zijn , maar Eco dat vin ik zoooooooo saai....maar ja.....woensdag klaar.....I cant wait...aaaaaahhhhhhh


Hoe kan het dat jij woensdag al klaar bent godverdomme ??! Ik moet gewoon nog AK, WA en natuurlijk NE op vrijdag 1 juni maken ! Zo heb ik toch nog nadeel van mijn zorgvuldig uitgekozen pretpakket :(
Nastra Azzurro
1 juni heb ik ook Nl maar dat tel ik niet mee. das zo simple....ik heb 1,5 week ervoor dus...fftjes 1 of 2 oefenen dan 3uurtjes zitten.....In de tussen tijd Feestennnnnnnnnn 4elements yesssssssssss
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement