return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Eindexamens (pg. 5)
View this Thread in Original format
Akira
oooh man de examens....als ik er toen aan terug dacht GADVERDAMME...en inderdaad economie 2 als je er geen klooot van snapt "zoals ik altijd" dan pis je zwaar in je broek...gelukkig had ik 3 jaar geleden het examen extreem goed gemaakt dus dat viel me toen erg mee hopen dat het voor jullie dit jaar ook een koekie wordt :)
arno
quote:
Originally posted by M5
het had maar een haartje gescheeld of ik had vandaag ook examen moeten doen voor Atheneum....ben vorig jaar in A5 naar HBO gegaan omdat ik toch al HAVO-diploma had , en er geen absoluut geen zin meer in had :). Tot nu toe gelukkig nog geen spijt van gehad.

eej maare doe je best Jesse....al leuke plannen voor na je eindexamen?

HEE? heb je je havo al als je in a5 zit? ik zit nu namenlijk voor de 2e keer in a4 en ik denk niet dat ik het in de 5e ga redden, dus wou ik eigenlijk naar h5 gaan want ik wil sowieso een hbo gaan doen. want je mag geen 2 keer blijven zitten dus als ik het in de 5e niet red moet ik naar het mbo, dan had ik net zo goed 4 jaar mavo kunnen doen ipv 6 jaar atheneum. Had jij a5 al afgemaakt of ben je halverwege het jaar gegaan ofzo?

p.s. 2e fase sux!!!
Miss Proximus
waarschijnlijk heeft de dude gewoon eerst HAVO gedaan, en daarna Atheneum geprobeerd???? :)
Dj Lex
Hey kunnen jullie niet beter gaan leren dan op dit fiorum rond te gaan hangen, misschien haal je dan nog een beetje leuke cijfers ook he.

laterzzzzz
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey kunnen jullie niet beter gaan leren dan op dit fiorum rond te gaan hangen, misschien haal je dan nog een beetje leuke cijfers ook he.
laterzzzzz

Ja, dit is de goede instelling :)
Gelukkig mag ik nog n jaartje wachten voor ik m'n VWO-examen ga doen...
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex

laterzzzzz

Hahaha goed zeg
Yarnie
examen jaar is juist super relax. je hoeft alleen maar tijdens de schoolonderzoeken te leren en tijdens 't examen. dus geen so en pw meer. heb nog nooit zo weinig gedaan als dit jaar. nog succes met natuurkunde iedereen
Nastra Azzurro
Das zeker waar Yarnie.....Ik doe elk jaar minder....En ik d8 dat ik weinig deed in de 4de nou dit jaar deed ik geen kut...ook niet voor Schoolonderzoeken.....ik ston drie onvoldoendes.....en nu 1 haha
Ik heb alleen hard aan herkansingen gewerkt....Ik had toe twee 4.8en naar 6 gehaald....Ik zeg wel het valt allemaal wel mee......J ehoeft niet te stressen
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
waarschijnlijk heeft de dude gewoon eerst HAVO gedaan, en daarna Atheneum geprobeerd???? :)

juist ja !! :)

ik heb gewoon het hele jaar volgemaakt & was bevorderd naar A6 , maar ik had er absoluut GEEN zin meer in ....dus ben ik HBO AC gaan doen .....nu nog 3 tentamens verwijderd van mijn P :)
Jesse
FF rust...morgen engels. Fluitje van een piece of cake denk ik zo.

Frans was wel moeilijk, kloteteksten maar voldoende gemaakt.. Geschiedenis daarentegen...wat een ***examen! Damn, hopen op de 5.3 (zodat ik een 5.5 sta)

EN hoe gingen Scheikunde, Natuurkunde en economie 2 bij de rest van jullie??

mzzl

Yarnie
natuurkunde viel 100% mee, was best wel makelijk. Scheikunde was ook niet zo moeilijk. Vandaag geschiedenis was best klote. moest namelijk gisteren nog beginnen met duitsland. maar als je goed had geleerd was het niet zo moeilijk. Heb hopelijk wel een 4,9 zodat ik een 6 sta. Was eco II eigenlijk nog moeilijk. iedereen succes met engels morgen
michiel
eco 2 was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ing moeilijk!!!!!!!!!!!!!!GVD WAT EEN KUTEXAMEN!!!!!!!!!!!STELLETJE KLERELIJERS VAN DAT KUT-CITO!!!!!!!!!!!!!!! het was gewoon echt niet te doen, niet normaal man
gelukkig sta ik een 8,1 (nerd-alert!!) gemiddeld maar ik vraag me af of ik die 2.9 wel heb

dus iedereen moet zwaar medelijden met mij hebben
gelukkig heb ik een mooi feestje om me op te verheugen en is de pijn van korte duur

iedereen suc6 met engels morgen

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement