|
Eindexamens (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
Eco2 was zeker zwaaaaaaar klote ik snapte er ook helemaal nix van.......Maarja...we zien wel...als ik zak...dan komt het door eco2
Hopen maar dat ik een goeie cijfer voor Natuurkunde en Scheikunde heb.....maar ja je kan er nu nix meer aan doen...dus ik ga niet trippen.....YEASSSSSSSSSSSSS ik ben nu klaar.....(alleen Engels en NL ....Engels is geen prob(want dat ben ik zelf) en NL is een stukje taart)
dus NeVER meer SCHULE |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
.....nu nog 3 tentamens verwijderd van mijn P :) |
LoL ga me svp nie vertelle dat je je propeduese in je 1e jaar haalt?? Moeilijk woord trouwens voor een heao studentje ;).. propeduise.. prope.. zeg lol..
K moet nog 2 tentamens :D en 1 ing grote opdr8 waar we nog nix aan hebben gedaan.. maar voor de rest lekker bezig :)
nog echt zo ook want ik kan t jaar nog halen :D Gewoon doorfeeste op vrijdag dus!!! ff met dat chickietje uit *light praten :) verstaat ze me mischien ook nog! |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Eco2 was zeker zwaaaaaaar klote ik snapte er ook helemaal nix van.......Maarja...we zien wel...als ik zak...dan komt het door eco2
Hopen maar dat ik een goeie cijfer voor Natuurkunde en Scheikunde heb.....maar ja je kan er nu nix meer aan doen...dus ik ga niet trippen.....YEASSSSSSSSSSSSS ik ben nu klaar.....(alleen Engels en NL ....Engels is geen prob(want dat ben ik zelf) en NL is een stukje taart)
dus NeVER meer SCHULE |
NOOIT MEER LEREN!!!!!!!!!!!!!!!! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN BLIJ!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| tuurlijk joh! vet relaxt toch je P in t eerste jaar! heb ik ook hoor! (makkie trouwens, net HAVO hahaha) :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL ga me svp nie vertelle dat je je propeduese in je 1e jaar haalt?? Moeilijk woord trouwens voor een heao studentje ;).. propeduise.. prope.. zeg lol..
|
Ik HOOP het wel!! zal nog ff goed mijn best doen......enne jij natuurlijk ook veel succes met de studie !! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
Ik HOOP het wel!! zal nog ff goed mijn best doen......enne jij natuurlijk ook veel succes met de studie !! |
Dank dank ;) Appeltje eitje.. vandaag dagje vrij gister ook..algauw ff dik 2 blz gelezen van me recht boek.. ach de zon scheen he... |
|
|
| M5 |
Dank dank ;) Appeltje eitje.. vandaag dagje vrij gister ook..algauw ff dik 2 blz gelezen van me recht boek.. ach de zon scheen he...
|
ik heb vandaag vrij!! heerlijk weer wordt het !! :cool: |
|
|
| Henkie_henk |
Yes het is alweer weekend!!!
Ook voor de examen kandidaatjes??
Prachtig "sky blue" weer is het toch zeg :rolleyes: |
|
|
| Nastra Azzurro |
Yessssssssssssssssssssssssss
NOOIT MEER SCHOOOOOOOOOL
WOOOHOO.BEN net trug van engels....Kheb alleen NL op 1 juni nog fftjes snel een opstelletje schrijven ...........nu 1,5 week vrij....
DIT Wordt een Top Weekend.....:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D .....:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D .....:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :Yessssssssssssssssssssssssss aaaaaaaaaaaaaaahhhh |
|
|
| Akira |
Yes het is alweer weekend!!!
Ook voor de examen kandidaatjes??
Prachtig "sky blue" weer is het toch zeg :rolleyes: |
echt Super dat het weer weekend is...
beetje chillen morgen lekker op het strand zonnen :D
en lekker van het blauwe weer genieten :p |
|
|
| Miss Proximus |
Nastra: wil je bouwvakker worden ofzo? nooit meer naar school? en HBO ofzo dan?
o,ja school is eigenlijk veeeeeeeeeeeeeel relaxter dan werken hoor! (ask yer parents!) |
|
|
| Nastra Azzurro |
NEEEEEEEEEE
Ik ga studeren in UK......maar het is geen studeer Course....Het is me hobby dus dat noem Ik niet egt school...... |
|
|
|
|