return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Eindexamens (pg. 3)
View this Thread in Original format
Boss
vraag 18 van ec1 was pas vaag!
'waarom kan de koers van het pond wel gestegen zijn ondanks de negatieve goederenrekening?' (ofzo)
--> omdat een andere deelrekening het negatieve effect van de goederenrekening meer dan goed heeft kunnen maken......

KOM OP ZEG, DIT IS GEWOON EEN TE SIMPEL ANTWOORD !!! IK HEB EEN HEEL LULVERHAAL VAN EEN HALF KANTJE OVER EEN HOGE RENTESTAND ENZO VERZONNEN... EN DAN KRIJG JE DIT??!!!
michiel
quote:
Originally posted by Jesse


T moeilijkste? nou die elasticiteiten heb ik niet eens meer geprobeerd, dat zal allemaal wel, nog nooit een som goed gedaan en nu al helemaal niet. Maar ik had gewoon overal andere antwoorden, bijv met die wijnaanbieder. Waarom die nou toch zou exporteren naar de EU, terwijl hij toch eerst verlies zou maken. Dus ik dacht, nou hij heeft al kosten gemaakt (TCK enzo) dus als hij toch nog wat verkoopt, haalt hij een deel(of misschien wel alles) van zn kosten eruit, dat is beter dan helemaal niets verkopen, want dan draai je nog meer verlies.
Mooi antwoord toch? Heb ik zovaak in de les gehoord...

en wat staat er op de correctievoorschriften: hij bouwt nu naamsbekendheid op zodat hij later winst kan maken.



vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift

maar goed ik moet nu echt eco2 gaan doen
iedereen succes met alles nog

later

michiel
Rudy
Nederlands hoop ik op de 7
Wiskunde B op de 6
Duits heb ik 34 of 33 puntjes
Eco 1 heb ik rond de 7,4

Is wel netjes toch!?
Rudy
quote:
Originally posted by michiel


vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift

maar goed ik moet nu echt eco2 gaan doen
iedereen succes met alles nog

later

michiel


Kom is op MSN man lul!
Nastra Azzurro
we weten wel dat je online bent LUL
michiel
ja ik ben er nu hoor

later

michiel
Jesse
quote:
Originally posted by michiel


vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift

maar goed ik moet nu echt eco2 gaan doen
iedereen succes met alles nog

later

michiel


:D
He succes dr mee, en ik hoop ook zeker dat er meerdere antwoorden goed zijn!!:)
En om toch nog lekker te leren is dit wel een ok nummertje:
e-motion - broken wings (met sample van jaren '80 nummer)
(op s-zone te d/l)

mzzl
moogwai
quote:
Originally posted by Jesse

e-motion - broken wings (met sample van jaren '80 nummer)
(op s-zone te d/l)

mzzl


Zeker een relaxed nummer :D

Weet iemand toevallig van welk oud nummer die vocalen zijn???
Miss Proximus
ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT hè?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!! :D
Jesse
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT hè?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!! :D


Gefeliciteerd!!!! :D:D

MetzZ_!!
quote:
Originally posted by moogwai


Zeker een relaxed nummer :D

Weet iemand toevallig van welk oud nummer die vocalen zijn???


Als het een kerel is die zingt zoiets als: Take these broken wings, and learn to fly etc.etc.. Dan is het nummer van Mr. Mister - Broken Wings
Boss
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT hè?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!! :D


Wat studeer je dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement