|
קולומביה התפרקה
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
62 ק"מ מעל פני האדמה
המעבורת קולומביה התפרקה
יש חשש לחיי האסטרונאוטים בינהם אילן רמון |
|
|
| Vortex_SA |
???
התפרקה??? יענו התפוצצה? |
|
|
| NyKoN |
| היא הפכה ל3 חלקים נפרדים והיא מתרסקת עכשיו לאדמה |
|
|
| Vortex_SA |
| אלוהים לא מת עלינו לאחרונה... |
|
|
| Flotser |
די!!
איזה מפחיד זה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
הלוואי יהיו כולם בסדר, |
|
|
| NyKoN |
וואו חבל חבל
עד שיש ישראלי בחלל ויש קצת כבוד וגם זה הולך?
נורא |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Flotser
הלוואי יהיו כולם בסדר, |
התקווה בת שנות אלפיים...
נקווה שאם הם מתו שהם לא סבלו כי איך שזה נראה עד עכשיו החללית לא נראית שורדת במיוחד, בוא נקווה שהם עדיין חיים ושכולם יצאו בשלום אמן... |
|
|
| DjChook |
| נקווה לטוב.. למרות שאני לא ככ מאמין :( |
|
|
| Hell_Copter |
יש עוד סיכוי שהם אולי שרדו בצניחה לפני שהחללית התפוצצה...
נקווה שזה מה שהיה |
|
|
| Shahar |
בעיה במיכל הדלק..
יש מצב שהאסטרונאוטים צנחו אבל זה לוקחב ערך שעה וחצי אז לא יודעים... |
|
|
| s0undw4v3 |
אומרים שיכול להיות שהיא התחילה להתפרק לפני שהיא נכנסה לאטמוספירה... ככה שאין הרבה סיכוי שהאסטרונאוטים נפלטו עם מצנחים =\
אבל הלוואי שהם בסדר! :conf: :conf: :conf: |
|
|
|
|