|
שלום לכולם
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
היי
אני טלי בת 17 מיבנה
הגעתי לפה דרך אורן שנמצא ומדבר הרבה על הפורום הזה
הוא אמר שיש פה אנשים נחמדים :)
בקשר מוזיקה: אני אוהבת הכל חוץ ממזרחית! |
|
|
| Rising |
ברוכה הבאה טלי..
נקווה שתאהבי את המקום
אני סך הכל מנובמבר וכבר אני מרגיש פה כמו בבית
תהני
אני אורן ד"א..(כן עוד אחד)
;) |
|
|
| Flotser |
ברוכה הבאה טלי!!!
עוד בת בפורום!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אז נעים מאוד אני מיכאל,
ואני הגבר של הפורום,
כולם פה סתם פארשים...
:D |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Flotser אז נעים מאוד אני מיכאל,
ואני הגבר של הפורום,
כולם פה סתם פארשים...
:D |

Just kidding mate ;)
welcome tali :eyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואני הגבר של הפורום,
כולם פה סתם פארשים...
:D |
LOL!!!:D
יופי שיש עוד בנות בפורום נקווה שתיהי פעילה כמו אלונה
אז בכל אופן
אני אלעד בן דוד תמיד לשירותך:P
תהני פה, זה הבית השני שלי
תעשי חיים
:) :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TranceGiant

Just kidding mate ;)
welcome tali :eyes: |
חחח חזק אחי!!!:]
אהבתי תתמונה אני יאמץ אותה |
|
|
| oDrori |
ברוכה הבאה טלי, מי ייתן ותרגישי פה כמו בבית ותתרמי למעמד הנשי בפורום (אלונה עושה יופי של עבודה עד כה)
אני עודד
ושיהיה לך פה בכיף
נ.ב. בכל פנייה טענה ומענה פני למודים הלא הם
Hell_Copter , LuckyStrike
נ.ב.ב. שימי פוסט בטרד
Meet the Crew
שייזכרו שעברת פה
:) |
|
|
| TinkerbeL |
חחח ראיתי את המפה שלכם
נחמד :)
רגע, שאני יבין אין פה יותר בנות חוץ ממני ואלונה?
בטח היא מרגישה נורא מיוחדת........... |
|
|
| elad11 |
ברוכה הבאה!
וכן...אלונה היא (הייתה) הבת היחידה בפורום..
תהיי גאה להיות 50% מהבנות בפורום הזה...
:D |
|
|
| DjChook |
יש עוד שתיים רשומות, אבל הן לא נכנסו כבר הרבההה זמן
טכנית אלונה היחידה שפעילה פה באופן מלא
ונקווה שגם את
ד.א.
אני חן מרמת גן
או צ'וק |
|
|
| Dj-2TaLL |
נמרוד...
ממממממממממ...
ברוכים הבאים
חחחחח
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ברוכה הבאה טלי, מי ייתן ותרגישי פה כמו בבית ותתרמי למעמד הנשי בפורום (אלונה עושה יופי של עבודה עד כה)
אני עודד
ושיהיה לך פה בכיף
נ.ב. בכל פנייה טענה ומענה פני למודים הלא הם
Hell_Copter , LuckyStrike
נ.ב.ב. שימי פוסט בטרד
Meet the Crew
שייזכרו שעברת פה
:) |
פשששששש עודד כל הכבוד ! :)
זה רמז ?
סתם אני צוחק ...
טלי - מה המצב ?
כמו שהשאר אמרו - סבבה שאת פה
נקווה שלא יימאס לך שתישארי פעילה ...
אורן תבורך !
כמו הוא אמר - כולם פה נחמדים ... לכולם
רועי נחמד במיוחד לתפוחי אדמה ועודד לפרות
:)
בכל אופן
אם יש בעיות פני אליי או אל רועי
ועדיף אל רועי כי אני עייף ...
ולפעמים מדי פעם בצבא ...
ד"ש בביית , דויד ד'אור , צמר גפן מתוק וסוכר מותך לכולם ... |
|
|
|
|