return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
שלום לכולם
View this Thread in Original format
TinkerbeL
היי
אני טלי בת 17 מיבנה

הגעתי לפה דרך אורן שנמצא ומדבר הרבה על הפורום הזה
הוא אמר שיש פה אנשים נחמדים :)
בקשר מוזיקה: אני אוהבת הכל חוץ ממזרחית!
Rising
ברוכה הבאה טלי..
נקווה שתאהבי את המקום
אני סך הכל מנובמבר וכבר אני מרגיש פה כמו בבית
תהני

אני אורן ד"א..(כן עוד אחד)
;)
Flotser
ברוכה הבאה טלי!!!

עוד בת בפורום!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

אז נעים מאוד אני מיכאל,
ואני הגבר של הפורום,
כולם פה סתם פארשים...

:D
TranceGiant
quote:
Originally posted by Flotser אז נעים מאוד אני מיכאל,
ואני הגבר של הפורום,
כולם פה סתם פארשים...

:D






Just kidding mate ;)

welcome tali :eyes:
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
ואני הגבר של הפורום,
כולם פה סתם פארשים...

:D


LOL!!!:D

יופי שיש עוד בנות בפורום נקווה שתיהי פעילה כמו אלונה

אז בכל אופן

אני אלעד בן דוד תמיד לשירותך:P
תהני פה, זה הבית השני שלי

תעשי חיים
:) :)
Sniper
quote:
Originally posted by TranceGiant




Just kidding mate ;)

welcome tali :eyes:



חחח חזק אחי!!!:]
אהבתי תתמונה אני יאמץ אותה
oDrori
ברוכה הבאה טלי, מי ייתן ותרגישי פה כמו בבית ותתרמי למעמד הנשי בפורום (אלונה עושה יופי של עבודה עד כה)


אני עודד

ושיהיה לך פה בכיף


נ.ב. בכל פנייה טענה ומענה פני למודים הלא הם
Hell_Copter , LuckyStrike

נ.ב.ב. שימי פוסט בטרד
Meet the Crew
שייזכרו שעברת פה
:)
TinkerbeL
חחח ראיתי את המפה שלכם

נחמד :)
רגע, שאני יבין אין פה יותר בנות חוץ ממני ואלונה?
בטח היא מרגישה נורא מיוחדת...........
elad11
ברוכה הבאה!


וכן...אלונה היא (הייתה) הבת היחידה בפורום..

תהיי גאה להיות 50% מהבנות בפורום הזה...
:D
DjChook
יש עוד שתיים רשומות, אבל הן לא נכנסו כבר הרבההה זמן

טכנית אלונה היחידה שפעילה פה באופן מלא

ונקווה שגם את

ד.א.
אני חן מרמת גן

או צ'וק

Dj-2TaLL
נמרוד...
ממממממממממ...

ברוכים הבאים
חחחחח
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
ברוכה הבאה טלי, מי ייתן ותרגישי פה כמו בבית ותתרמי למעמד הנשי בפורום (אלונה עושה יופי של עבודה עד כה)


אני עודד

ושיהיה לך פה בכיף


נ.ב. בכל פנייה טענה ומענה פני למודים הלא הם
Hell_Copter , LuckyStrike

נ.ב.ב. שימי פוסט בטרד
Meet the Crew
שייזכרו שעברת פה
:)



פשששששש עודד כל הכבוד ! :)
זה רמז ?
סתם אני צוחק ...






טלי - מה המצב ?
כמו שהשאר אמרו - סבבה שאת פה
נקווה שלא יימאס לך שתישארי פעילה ...
אורן תבורך !
כמו הוא אמר - כולם פה נחמדים ... לכולם
רועי נחמד במיוחד לתפוחי אדמה ועודד לפרות
:)

בכל אופן
אם יש בעיות פני אליי או אל רועי
ועדיף אל רועי כי אני עייף ...
ולפעמים מדי פעם בצבא ...

ד"ש בביית , דויד ד'אור , צמר גפן מתוק וסוכר מותך לכולם ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement