|
והרי ידיעה
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ממקורות מהימנים נמסר לי כי נבנתה התנחלות חדשה, מכל המקומות, באזור השרון... שמה "הרפת של עודד" ואתם כולכם מוזמנים :)
יאללה אחים שלי בודד לי!!!
ובנוסף: סופסוף קיבלתי את ה]אקינג ממ"ד!!!! אני הולך לדחוף שם תוך שבוע-שבועיים מיקסר סידים את הפטיפונים שלי והגברה...
PARTY TIME |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ממקורות מהימנים נמסר לי כי נבנתה התנחלות חדשה, מכל המקומות, באזור השרון... שמה "הרפת של עודד" ואתם כולכם מוזמנים :)
יאללה אחים שלי בודד לי!!!
ובנוסף: סופסוף קיבלתי את ה]אקינג ממ"ד!!!! אני הולך לדחוף שם תוך שבוע-שבועיים מיקסר סידים את הפטיפונים שלי והגברה...
PARTY TIME |
צריכים לקפוץ באמת ...
רועי מתי יש לך כבר רישיון לבד ?
וראית איך השבוע תיחמנתי לחזור הבייתה דיי הרבה ?
:) |
|
|
| oDrori |
| יאללה רעננים קמבנו משהו ראשון\ שני הקרובים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
יאללה רעננים קמבנו משהו ראשון\ שני הקרובים |
חכה עם סיפוח המסריח הזה לא בטוח שאני יוכל ...
:(
נראה מה יגידו לי ביום חמישי לגבי שבוע הבא ...
הבני זונות ועוד עושים לי בעיות ועדיין לא נתנו לי מקוצר !
איזה עצבים ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צריכים לקפוץ באמת ...
רועי מתי יש לך כבר רישיון לבד ?
|
חובה לקפוץ
תומר כל יום עושה לי היום נסע לעודד ואז אין לו כוח או משהו
סטלן רציני הבנאדם!!
ויש לי מיום שני ב 12 בלילה...
יענו שלישי
חמישה ימים מבחינתי :D |
|
|
| DjChook |
| ואלה אחי שיהיה במזל |
|
|
| Sniper |
שבוע הבא יש מצב שאני יבוא
למה יש קצת לחץ בשבועיים האלה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
דרורי אתה מטורף
זה פשוט מטורף
טוב אין לי יותר מה להגיד בקשר לזה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי אתה מטורף
זה פשוט מטורף
טוב אין לי יותר מה להגיד בקשר לזה |
אתה בכלל צריך לבוא הנה כבר שנעשה איזה סשן על הפטיפונים |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חובה לקפוץ
תומר כל יום עושה לי היום נסע לעודד ואז אין לו כוח או משהו
סטלן רציני הבנאדם!!
ויש לי מיום שני ב 12 בלילה...
יענו שלישי
חמישה ימים מבחינתי :D |
ואאאללללה רועיי בהצלחה איששששש
ועודד אחי למה אתה מקפח את הדרומיייםםםםם????? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאאללללה רועיי בהצלחה איששששש
ועודד אחי למה אתה מקפח את הדרומיייםםםםם????? |
סורי אח שלו :) תראו יוזמה שנראה אותכם מפגש הבא... מה אתכם קרובים לרשיון כבר? |
|
|
| Dj-2TaLL |
שמעו זה לא הולך ככה...
מפגש הבא אני בא!!!
רק תזכרו לקבוע יום שהוא לא ראשון או רביעי ואני שם...
אני אפילו יגרור את ברוייטמן איתי!
;) |
|
|
|
|