|
tatuering/piercing
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| har ni d? eller vill ni ha? spotta ut alla detaljer :p |
|
|
| dbl |
jag har en mell... hmm.. skall man säga det :rolleyes:
nä, skoja bara, men ne... har ingen piercing,.. har inga planer på att skaffa heller
du då glorie? |
|
|
| Aendy |
| Det är det värsta jag vet. Hatar tattisar som man kan se att folk gått in på ett tattarställe och bara valt en på väggen. Jag menar att det ska vara hyperpersonligt eller något upplevelsebaserat. T.ex. om jag hade varit med i OS hade jag tatuerat in de olympiska ringarna och årtal, på något ej för synligt ställe, för att hedra minnet av en sådan dröm som jag alltid haft. Har bara sett två riktigt snygga tattisar i mitt liv och de blev inte helt snygga förrän jag fick veta historien bakom... Piercingar är för vanligt för att jag ska kunna tänka mig att göra det. Numera är man mer unik utan tattisar och piercingar än om man har. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Inga tats här heller.. ska kanske peirca mig? |
|
|
| Glorie |
hehe....neeee, har inget heller.. men ja tycker d kan va sjukt snyggt & så kan d va mindre snyggt me såklart :)
har ni nå annat utmärkande då? kul att veta ju... ja vet allt att en har/haft silverhår ju :) själv har ja bara vågat sträcka mig till att göra temporära rosa slingor i håret :p hehehe
ja har ingen hög smärttröskel tror jag :p |
|
|
| reveal |
det KAN vara snyggt... men då ska det vara... väl genomtänkt
själv har jag ingen piercing eller tatuering (eller liknande), och kan (för tillfället) inte tänka mig någon heller |
|
|
| SteveTranz4ever |
Detta är enda i piercing väg jag har
:gsmile: |
|
|
| AC. |
Är måttligt trött på tatueringar och percingar, visst det var inne och även jag tyckte det var snyggt men det var ju för en 3 år sedan! Nu har alla det så det känns bara tjatigt
(Jag har varken percing eller tattuering) |
|
|
| Vizay |
tycker bara tatuering e snyggt om de e nått personligt...och dom ska helst va små
skulle kunna tänka mig att typ tattuera in ett tecken som betyder något speciellt för mig eller något i den stilen |
|
|
| Dioxys |
tatuera in "trance addict" i bakhuvet? går bra om man har snaggat håret då :) för det syns ju inte annars (ok, man måste ju raka det då när man gör den såklart) :)
nått sånt skulle jag kunna tänka mig :) |
|
|
| ScuL |
Jag har ingen och vill faktiskt ingen..
I Holland glömmer de mesta att en tattuering e där för evig.
Jag försätter på svengelska nu... kinda hard to explain otherwise :)
A lot of them (girls mostly) take a tribal tattoo and put them on their lower back just above the bottom, because they think it's cool and fashionable.
Personally i think it's a waste of a beautiful body because you're never able to remove it (unless you pay big bucks and it still remains ugly).
What if the fashion changes?
What if the girl turns 30 and dislikes it?
Bad luck.. :(
Btw, det blir ful när man blir äldre, gotta repaint it.. osv.
It even envolves a certain healthrisk because an overdose of paint remains in your skin will gradually be broken down by certain glands. (Lymf.. vet inte om det är detsamma).
If these glands are full with the remainders of the paint the possibility exists that cancer develops in the gland :rolleyes:
About piercings.. i don't know. some are nice some aren't.
It depends on the person and the position.
If I compare the youth of Holland & Sweden I may conclude that the amount of tattoos & piercings here is way higher than in Sweden.
Maybe because Sweden is a 'cleaner' nation, proud of it's nature (which ofcourse involves the human body).. :conf: |
|
|
| P4z! |
| jag har en ring i ögonbrynet |
|
|
|
|