return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מזל טוב לרועי ! רישיון לבד !
View this Thread in Original format
luckystrike
רועי כפרות נשמות עיניים שלנו !
:eyespop:


מזל טוב אחי
סוף סוף !

סע בזהירות ! ומעכשיו אתה המונית סעמ'ק
!
;)
Hell_Copter
וואי אחי איזה התרגשות :D

לא התכוונתי בכלל לפתוח ט'רד לזה... אבל אם אתה פתחת מי אני שיתנגד :)

אז כן זה נכון... אני יכול סוף סוף לנסוע לבד... ונפתח כבר עם מסכת הנסיעות מחר...
בהצלחה לי :D
oDrori
הילד כבר גדול :) תחדש



אה כן, תזהר לא למות
Sniper
כבר אמרתי לך אבל אני יגיד שוב

מזל טוב!!!
שים חגורות!!!
arik
חחחחחחחחחחחחחח
יצעיר
תנהג בזהירות בלי פוזות על חברים:)

ובהזדמנות פתיחות!!!
itamarsan
[QUOTE]Originally posted by arik
חחחחחחחחחחחחחח
יצעיר
תנהג בזהירות בלי פוזות על חברים:)

ובהזדמנות פתיחות!!! [/QUOTE
הלוווווו תקראו לי שאתם עושים פתיחות גם אני רוצה
MoSH_MaN
מזל טוב!!!!!!!!

ורועי אתה יודעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
ררר

תחזיר לי בקשה את הדיסקים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
ובהזדמנות פתיחות!!!


שאתה עם הג'אסטי :)
אם אתה עם הקליאו אני פורש מראש...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
מזל טוב יבן של עז

עכשיו אני לא יצטרך לקחת אותך אחרי מסיבות!;)


לך יא בן של עז...
העיקר אני עוזר לך שם עם בנות שאני מכיר
אם אתה רוצה אני יארגן לך את דנה...ראיתי איך התלהבת ממנה :D
TinkerbeL
מזל טוב רועי!!!!!!!


אני כל רוצה שכבר יגמר לי המלווה
אבל יש לי בעיה אחת: עוד לא עברתי טסט

אבל יש לי טסט 1 ביום חמישי

Tarantula
פפשששוווווששששש!@#$!$#^#%!@#$#!@#

מזזלל טוובב!@!
עכשיו אתה בן אדם חופשי.. אז יאללה עולים לרכב ונוסעים לנצרת עילית...:D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
פפשששוווווששששש!@#$!$#^#%!@#$#!@#

מזזלל טוובב!@!
עכשיו אתה בן אדם חופשי.. אז יאללה עולים לרכב ונוסעים לנצרת עילית...:D :D


אווווו איזה פשושה!!!!!
הבטחתי שאני יבוא אז אני יבוא!!! :)
מקסימום לא עם האוטו... אבל אני יבוא :D

טלי... בהצלחה רבה רבה!!!!

גילי... פעם הבאה שתבוא אני יכיר בינכם והכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement