|
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
ik hoop het dat ajax het haalt,
het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)
en ik mag dan wel een boerke zijn uit ammerzoden, ben ajaxied in hart en nieren dus dat is ook een reden |
|
|
| Remy D |
Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.
Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. :D wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen. |
|
|
| djiwan |
| ik vind alles best als CAMBUUR maar promoveert!!!! :cool: |
|
|
| djiwan |
| quote: | Originally posted by basvh
ik hoop het dat ajax het haalt,
het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)
|
Wat d8 je van Heerenveen - Valencia !!!! kutboeren waren het toch ook niet waard! dus laat in dat geval ajax het maar halen! |
|
|
| Remy D |
| Nee Telstar promoveert. Kees is terug en gaat gewoon ff die nacompetitie winnen. :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.
Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. :D wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen. |
GHeghe, Ik hoop het niet gheghe
Joden gaan gewoon de CL in, geen gezeik.
Roda gaat verliezen, RKC heeft nog geen wedstrijd thuus verloren en dat houden ze zo...geloof mij.
What the man sais "Ajax is art" |
|
|
| raoel |
Ook al ben ik die hard voor DE CLUB (zie mijn logo :D)Ik hoop voor het nederlands voetbal dat ajax het haalt want volgend jaar hebben zei een beter team dan roda / rkc en ook feyenoord (nee aan P.S.V. kunnen ze zeker nog niet tippen)
Ik lach me dus wel rot als ze het niet halen :D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p
Opzich verdient ajax gezien het spel wat ze laten zien wel niet (want als ze het halen is het alleen vanwege de individuele klasse die SOMMIGE (1 of 2 :rolleyes::D)hebben maar als ze na 34 wedstrijden op de 3e plaats staan hebben ze het gewoon beter gedaan dan de andere.
En ik verwacht ook dat ze het halen.
Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.
Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.
Valencia wint de CL
En donderdag wint ......(vul zelf maar in) de amstel cup finale (zijn er ook nog tukkers aanwezig :eek:)
hier verwacht ik dus wel een quote van :D |
|
|
| Remy D |
| Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. :D |
|
|
| Blik |
Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. :D |
volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.
hier verwacht ik dus wel een quote van :D |
ok je bent gequote
kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.
|
Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland :D
Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk ;)
Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC :D
Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten. |
|
|
| raoel |
ik kan het best niks zeggu
denk ik
jullie weten toch wel wa ik denk :D
En bedankt voor de positieve reacties
Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. :D |
vooral dat laatste
en
| quote: | Originally posted by Blik
volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd |
ook leuk
maar uuh
| quote: | Originally posted by Blik
ok je bent gequote
kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc... |
ik bedoelde eigenlijk dat iemand een club (waarschijnlijk twente) in zou vullen op de puntjes, maar ok
Ik kan hier ook maar met een persoon praten of zo :
| quote: | Originally posted by moogwai
Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland :D
Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk ;)
Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC :D
Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten. |
Met moogie kan je dus buurten (kletsen in het nederlands :rolleyes:
Brabantse nachten zijn lang
HOUDOE EN BEDANKT |
|
|
|
|