return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Nou als Feienoord degradeert, dan is dat een feestdag voor mij.

Mqaar ik denk niet dat het zo dramatisch slacht zal gaan met hun.

Laterzz
Blik
Feyenoord staat 16de als je kijkt naar het seizoen na de winterstop:D
Dj Lex
Ja das waar geweldig he, jammer dat ze de CL hebben gehaald eigenlijk, die worden er weer uitgeknikkerd door een slecht cluppie let maar op
New Wave
quote:
Originally posted by Blik
Feyenoord staat 16de als je kijkt naar het seizoen na de winterstop:D


Volgend jaar ook :D:D
!_PeTrUs_!
TUKKERS 4-EVER
Akira
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEN
JAJAJA AJAX GAAT NAAR DE CL....
5-1 van AZ mijn dag kan niet meer stuk :D:D MASTER MASTER
Remy D
quote:
Originally posted by Akira
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEN
JAJAJA AJAX GAAT NAAR DE CL....
5-1 van AZ mijn dag kan niet meer stuk :D:D MASTER MASTER


YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
eindelijk de JODEN weer aan de top!!! :D:D:D
Bellie
WOOHOOO!!!!

GREETZ!!
TranceFool
WAAAAAHHHHHOOOOOOOO:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-=WVG=-
JALALALALALA !!! :D:D:D

Kartikeya
maar 2 woorden nodig........
AAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXX
RRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLEEEEEEEEZZZZZZZZ

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Blik
A-J-A-X de rest die doet ons niks

wij joden danken de waalwijkers voor het verslaan van Roda JC!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement