return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Haha het gequote bericht stat weer is boven het oorspronkelijke bericht. Jezus wat ziet dat er weer amateuristisch uit zeg, maar het zal wel druk zijn.

Laterz
SnuggLe
Ik heb eigenlijk echt een kolerehekel aan Ajax, maar van mij mogen ze naar de CL. Dat is namelijk stukken beter dan RKC of Vit-ASS-se....

Greetz,
SnuggLe
Kartikeya
nou ik ben tevreden :) toch meerendeel van de Nederlandse Trance Addicts zijn ajacieden:D

naja.....hooppen zondag, we shall see,

greetz,

KART
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha het gequote bericht stat weer is boven het oorspronkelijke bericht. Jezus wat ziet dat er weer amateuristisch uit zeg, maar het zal wel druk zijn.

Laterz

ach ja dat kan nou eenmaal wel es gebeuren
Remy D
Vitesse eindigd volgend jaar denk ik wel in de top 3. Ajax kampioen en Fijenoord valt dan buiten de CL. Koeman wil zijn laatste seizoen voordat die naar Barca gaat goed afsluiten verwacht ik. :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Vitesse eindigd volgend jaar denk ik wel in de top 3. Ajax kampioen en Fijenoord valt dan buiten de CL. Koeman wil zijn laatste seizoen voordat die naar Barca gaat goed afsluiten verwacht ik. :)


Ik ben Ajaxfan in hart en nieren, maar ik denk niet dat Ajax volgend jaar kampioen wordt hoor. Kijk naar PSV, die houden bijna hun volledige team bij elkaar en krijgen nog is 67 miljoen om spelers te kunnen kopen of wat dan ook. Ik denk dat ik al bijna zeker weet dat PSV volgend jaar weer met de eer gaat strijken. Ik hoop het natuurlijk niet, maar het ziet er somber uit.

Mzzl
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ik ben Ajaxfan in hart en nieren, maar ik denk niet dat Ajax volgend jaar kampioen wordt hoor. Kijk naar PSV, die houden bijna hun volledige team bij elkaar en krijgen nog is 67 miljoen om spelers te kunnen kopen of wat dan ook. Ik denk dat ik al bijna zeker weet dat PSV volgend jaar weer met de eer gaat strijken. Ik hoop het natuurlijk niet, maar het ziet er somber uit.

Mzzl


ik heb het volste vertrouwen in de godenzonen van ajax dus ze worden gewoon kampioen :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira


ik heb het volste vertrouwen in de godenzonen van ajax dus ze worden gewoon kampioen :D

Ja dat zou wel geweldig zijn natuurlijk.
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex

Ja dat zou wel geweldig zijn natuurlijk.


SPijkenisse ligt dat niet valkbij R'dam???maar toch een ajaxied dat kan ik alleen maar waarderen:p :p :p :p :p :p :p :p :p :D :D :D :D :D :D :D :D :D
NILA.NL
quote:
Originally posted by Akira


Mij god??die heb je hopelijk toch wel gratis gekregen???via zo'n zakenrelatie of weet ik veel wat ;)


Nee... eigenhandig gekocht, en de seizoenskaart voor volgend seizoen is al weer besteld!!!:D :D :D :D Want volgend seizoen gaat het spoken in de Dome!!!

New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
Vitesse eindigd volgend jaar denk ik wel in de top 3. Ajax kampioen en Fijenoord valt dan buiten de CL. Koeman wil zijn laatste seizoen voordat die naar Barca gaat goed afsluiten verwacht ik. :)



FEYENOORD VOOR DEGRADATIE!!!!!!!!!!!!
fietstas gaat het niet redden volgend jaar, koeman gaat naar plek 9 denk........


Amsterdammer die een seizoenskaart heeft voor fietstas...mwah, dat kan, alleen een seizoenskaar voor ajax vin duk wel beter.
Akira
quote:
Originally posted by New Wave



FEYENOORD VOOR DEGRADATIE!!!!!!!!!!!!
fietstas gaat het niet redden volgend jaar, koeman gaat naar plek 9 denk........


Amsterdammer die een seizoenskaart heeft voor fietstas...mwah, dat kan, alleen een seizoenskaar voor ajax vin duk wel beter.

Ja lijkt me goed als feynoord degradeerd...hehehe :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement