|
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Haha het gequote bericht stat weer is boven het oorspronkelijke bericht. Jezus wat ziet dat er weer amateuristisch uit zeg, maar het zal wel druk zijn.
Laterz |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb eigenlijk echt een kolerehekel aan Ajax, maar van mij mogen ze naar de CL. Dat is namelijk stukken beter dan RKC of Vit-ASS-se....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Kartikeya |
nou ik ben tevreden :) toch meerendeel van de Nederlandse Trance Addicts zijn ajacieden:D
naja.....hooppen zondag, we shall see,
greetz,
KART |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha het gequote bericht stat weer is boven het oorspronkelijke bericht. Jezus wat ziet dat er weer amateuristisch uit zeg, maar het zal wel druk zijn.
Laterz |
ach ja dat kan nou eenmaal wel es gebeuren |
|
|
| Remy D |
| Vitesse eindigd volgend jaar denk ik wel in de top 3. Ajax kampioen en Fijenoord valt dan buiten de CL. Koeman wil zijn laatste seizoen voordat die naar Barca gaat goed afsluiten verwacht ik. :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vitesse eindigd volgend jaar denk ik wel in de top 3. Ajax kampioen en Fijenoord valt dan buiten de CL. Koeman wil zijn laatste seizoen voordat die naar Barca gaat goed afsluiten verwacht ik. :) |
Ik ben Ajaxfan in hart en nieren, maar ik denk niet dat Ajax volgend jaar kampioen wordt hoor. Kijk naar PSV, die houden bijna hun volledige team bij elkaar en krijgen nog is 67 miljoen om spelers te kunnen kopen of wat dan ook. Ik denk dat ik al bijna zeker weet dat PSV volgend jaar weer met de eer gaat strijken. Ik hoop het natuurlijk niet, maar het ziet er somber uit.
Mzzl |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik ben Ajaxfan in hart en nieren, maar ik denk niet dat Ajax volgend jaar kampioen wordt hoor. Kijk naar PSV, die houden bijna hun volledige team bij elkaar en krijgen nog is 67 miljoen om spelers te kunnen kopen of wat dan ook. Ik denk dat ik al bijna zeker weet dat PSV volgend jaar weer met de eer gaat strijken. Ik hoop het natuurlijk niet, maar het ziet er somber uit.
Mzzl |
ik heb het volste vertrouwen in de godenzonen van ajax dus ze worden gewoon kampioen :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
ik heb het volste vertrouwen in de godenzonen van ajax dus ze worden gewoon kampioen :D |
Ja dat zou wel geweldig zijn natuurlijk. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja dat zou wel geweldig zijn natuurlijk. |
SPijkenisse ligt dat niet valkbij R'dam???maar toch een ajaxied dat kan ik alleen maar waarderen:p :p :p :p :p :p :p :p :p :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | Originally posted by Akira
Mij god??die heb je hopelijk toch wel gratis gekregen???via zo'n zakenrelatie of weet ik veel wat ;) |
Nee... eigenhandig gekocht, en de seizoenskaart voor volgend seizoen is al weer besteld!!!:D :D :D :D Want volgend seizoen gaat het spoken in de Dome!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vitesse eindigd volgend jaar denk ik wel in de top 3. Ajax kampioen en Fijenoord valt dan buiten de CL. Koeman wil zijn laatste seizoen voordat die naar Barca gaat goed afsluiten verwacht ik. :) |
FEYENOORD VOOR DEGRADATIE!!!!!!!!!!!!
fietstas gaat het niet redden volgend jaar, koeman gaat naar plek 9 denk........
Amsterdammer die een seizoenskaart heeft voor fietstas...mwah, dat kan, alleen een seizoenskaar voor ajax vin duk wel beter. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by New Wave
FEYENOORD VOOR DEGRADATIE!!!!!!!!!!!!
fietstas gaat het niet redden volgend jaar, koeman gaat naar plek 9 denk........
Amsterdammer die een seizoenskaart heeft voor fietstas...mwah, dat kan, alleen een seizoenskaar voor ajax vin duk wel beter. |
Ja lijkt me goed als feynoord degradeerd...hehehe :D:D:D |
|
|
|
|