return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
MetzZ_!!
Euh... AJAX gaat het wel redden....denk ik...
Blik
quote:
Originally posted by raoel

Met moogie kan je dus buurten (kletsen in het nederlands :rolleyes:

Brabantse nachten zijn lang

HOUDOE EN BEDANKT

hey, ik kom ook uit Brabant hoor, ben alleen geen fan van PSV, en zeg nou zelf die kezman ziet er toch ook niet uit, van die vieze bruine haren, en dan die kop eronder, ik ga ook niet zeggen dat Grim er goed uitziet maar de vieste van de Nederlandse competitie is als je heel erg eerlijk bent toch wel kezman
moogwai
quote:
Originally posted by raoel

Brabantse nachten zijn lang

HOUDOE EN BEDANKT

en komen maar langzaam op gang...

Altijd leuk zo'n voetbaltopic he :D
Akira
quote:
Originally posted by Remy D
Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. :D

HAHAHA GEWELDIG....:D:D:D:D:D:D

Ja bij ajax spelen inderdaad goeie jongens...maar ja de verdeding is echt zo slecht..alleen chivu kan het.De rest is echt 3xniks.
Van de gun,van den vaart dat zijn de jongens en ze moeten verdomme niet MACHLAS aan die kakkerlakken gaan verkopen want dan ga ik echt janken :(:(:(
Dj Lex
Ik hoop dat ze het halen, maar denk dat ze het net als vorig jaar weer op de laatste dag zullen verspelen.
NILA.NL
Volgens mij vergeet iedereen 1 club die ook nog steeds (in theorie) kans maakt op de voorronde CL... want stel Ajax verliest/speelt gelijk en Roda verliest/speelt gelijk dan is het mogelijk dat VITESSE (tenminste als ze winnen) naar de voorronde!!!
Zou op zich ook niet verkeerd zijn voor het Nederlandse voetbal(dit jaar met pech uitgeschakeld door Inter door 2 gelijke spelen...), toch?!?!
Akira
nee geen vitesse naar de CL...dat word gewoon weer 3x niks
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira
nee geen vitesse naar de CL...dat word gewoon weer 3x niks

Nee zij kunnen beter nog een jaartje UEFA spelen om een beetje ervaring op te doen, want CL is echt te zwaar voor ze.

Mzzl
NILA.NL
quote:
Originally posted by Dj Lex

Nee zij kunnen beter nog een jaartje UEFA spelen om een beetje ervaring op te doen, want CL is echt te zwaar voor ze.

Mzzl

Misschien heb je wel gelijk...

Dan kan Vitesse volgend seizoen eindelijk een keer echt voor het kampioenschap gaan :D
TranceFool
Ik heb het idee dat RKC en Utrecht precies weer buiten de prijzen vallen. Op zich gun ik het Utrecht wel om Europa in te gaan, behalve die KLOTE VREVE, die mag van mij een doodschop krijgen. Utrecht heeft de laatste seizoenen al niet echt geluk, ik denk alleen niet dat ze het ver gaan schoppen in Europa, voor de club zelf is het natuurlijk wel leuk.
Wat Ajax betreft: ik denk dat Ajax gewoon derde eindigt, Roda moet tegen RKC, dat wordt errug lastig, maar we zullen het snel weten.

Latuurrzzz....

Akira
quote:
Originally posted by NILA.NL

Alleen heeft deze Amsterdammer een seizoenskaart van....... Vitesse...

Mij god??die heb je hopelijk toch wel gratis gekregen???via zo'n zakenrelatie of weet ik veel wat ;)
NILA.NL
quote:
Originally posted by Akira

HAHAHAHA no way als amsterdammmer ga je toch niet zeggen dat VITESSE voor het kampioenschap gaat?dat gaat AJAX worden...:D

Alleen heeft deze Amsterdammer een seizoenskaart van....... Vitesse...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement