return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
View this Thread in Original format
Kartikeya
nou wat denken jullie.....zouden de godenzonen uit Amsterdam er nog in slagen om zich voor de CL voorronde te plaatsen dus derde te worden op de laatste speeldag van de competitie....... tell me
Blik
nou, ze hebben een kans, Roda moet gewoon keihard verliezen van RKC, en als AJAX gewoon wint van AZ (niet al te moeilijk dacht ik zo) zijn ze 3de, als Ajax verliest zijn ze dik de lul want dan worden ze met een beetje pech nog 7de gewoon
oh ja, Roda mag ook gelijk spelen an Ajax winnen, dan is ajax ook 3de

hebben jullie dat doelsaldo gezien van ajax, dat is echt goed!!!!!! (niet beter dan PSV, maar dan nog hebben ze het meest gescoord van allemaal)
Opti
hmmmm...met een beetje geluk wel, denk ik.....ik hoop t voor ze:D:D:D
arno
het maakt geen reet uit, feyenoord gaat naar de cl en daar gaat het om
Remy D
Ajax wordt gewoon derde en pakt volgend jaar gewoon die cup met de grote oren als de underdog. :D:D:D

RKC verliest nooooooit thuis van Roda JC die Martin Jol is gebrand op het moment en wil ook zeker Europa in met zijn ploegie en ik gun het hem van harten...

EN ik ga ook zeker geld zetten op Ajax en RKC :)
220%Miss-Djax
Ajax moet CL halen Want dat is beter van het nederlands voetbal. Het gaat wel spannend worden zondag! Bij Roda speelt de 3e doelman mee Omdat Kalac naar australie is voor een bruiloft en Roorda is geblesseert. Dus Rck gaat lekker winnen en Ajax ook!
Akira
Ja ik hoop echt dat ze het halen...want het was al erg genoeg om tegen die kakkerlakken te verliezen.
Maar ja RODA hoort niet in de CL die gasten worden meteen uitgeschakeld...AJAX IS GEWOON DE CLUB :D:D:D
Remy D
Ik moet nog ergens het singletje Ajax=ART hebben liggen. Best wel geinig..
M5
Voetbal....wasda?
Akira
quote:
Originally posted by M5
Voetbal....wasda?


Tegen een bal aantrappen

-=WVG=-
voetbal :)

Ik vrees dat Ajax het niet gaat halen...Roda JC zal wel gewoon winnen de volgende competitieronde :(
Bellie
WTF moet RKC in de CL doen???
Alleen maar schande resultaten neerzetten.

Ik ben Ajax fan en ook al spelen ze 2 seizoenen echt stront voetbal,Ajax moet CL voorronde halen.Anders is het echt heel zielig.Heb je niet gehoord.Als Ajax dit jaar geen Europees voetbalt haalt is het voor het eerst sind 32 jaar.dat ajax geen Europees voetbal haalt.Toen waren ze 13de geeindigd.


GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement