|
Dricker ni??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Glorie
allt som smakar eller så mycket som doftar körsbär är bläää :D
|
Håller fullständigt med! :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Håller fullständigt med! :D |
Verifierar ovanstående.. :) |
|
|
| Glorie |
| hehehe vi kanske skulle starta upp en motståndsrörelse till körsbär? ;) hehehe...själv e ja redan me i en anti-daimklubb...ploj allt, men de e roligt ändå =) hoho |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
allt som smakar eller så mycket som doftar körsbär är bläää :D
|
Vad f-n säger du? Dr Pepper, Cherry-coke... livselexir |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehehe vi kanske skulle starta upp en motståndsrörelse till körsbär? ;) hehehe...själv e ja redan me i en anti-daimklubb...ploj allt, men de e roligt ändå =) hoho |
Yes! Anti-daimklubb!
Hur blir man medlem? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad f-n säger du? Dr Pepper, Cherry-coke... livselexir |
Vad i hela fridens namn?! Livselexir?! Dr. Pepper, Cherry Coke, etc måste ju vara brott mot någon Geneve-konvention för bövelen :p |
|
|
| Vizay |
| håller med fullständigt....dom är rent igenom onda dom där dryckerna!! |
|
|
| reveal |
| dr pepper, cherry coke etc... de SMAKAR som BJÖRNKLISTER LUKTAR!!! dvs ingen höjdare :disbelief |
|
|
| fruktsoppa |
klart man dricker.
de tillfällen jag dansar har jag förmodligen varit ute och druckit och det gör det hela skönare på så sätt att man kommer igång lättare och man får mer känsla i musiken.. |
|
|
| -=Kotten=- |
| Finns inte en möjlighet att jag skulle palla att dansa en hel natt helt nykter...man får ju energi av alkoholen.. :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | | Originally posted by -=Kotten=- ...man får ju energi av alkoholen.. :) |
Ja, det kanske du får...
Men när alkoholen börjar gå ur kroppen så blir du trött direkt! |
|
|
| Nicke |
| Stäämmer ju att man blir trött efter en och anna drink, men wtf. Skiter väl jag i :D Jaja, bry er inte om mej, börjar bli lite "färdig".. ;) Yr och sådär.. Kan inte tänka helt klart osv. Fan månne det e för nåt.. :wtf: |
|
|
|
|