return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Dricker ni??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie


allt som smakar eller så mycket som doftar körsbär är bläää :D




Håller fullständigt med! :D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Håller fullständigt med! :D


Verifierar ovanstående.. :)
Glorie
hehehe vi kanske skulle starta upp en motståndsrörelse till körsbär? ;) hehehe...själv e ja redan me i en anti-daimklubb...ploj allt, men de e roligt ändå =) hoho
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
allt som smakar eller så mycket som doftar körsbär är bläää :D


Vad f-n säger du? Dr Pepper, Cherry-coke... livselexir
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
hehehe vi kanske skulle starta upp en motståndsrörelse till körsbär? ;) hehehe...själv e ja redan me i en anti-daimklubb...ploj allt, men de e roligt ändå =) hoho


Yes! Anti-daimklubb!

Hur blir man medlem?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Aendy
Vad f-n säger du? Dr Pepper, Cherry-coke... livselexir


Vad i hela fridens namn?! Livselexir?! Dr. Pepper, Cherry Coke, etc måste ju vara brott mot någon Geneve-konvention för bövelen :p
Vizay
håller med fullständigt....dom är rent igenom onda dom där dryckerna!!
reveal
dr pepper, cherry coke etc... de SMAKAR som BJÖRNKLISTER LUKTAR!!! dvs ingen höjdare :disbelief
fruktsoppa
klart man dricker.

de tillfällen jag dansar har jag förmodligen varit ute och druckit och det gör det hela skönare på så sätt att man kommer igång lättare och man får mer känsla i musiken..
-=Kotten=-
Finns inte en möjlighet att jag skulle palla att dansa en hel natt helt nykter...man får ju energi av alkoholen.. :)

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by -=Kotten=- ...man får ju energi av alkoholen.. :)


Ja, det kanske du får...
Men när alkoholen börjar gå ur kroppen så blir du trött direkt!
Nicke
Stäämmer ju att man blir trött efter en och anna drink, men wtf. Skiter väl jag i :D Jaja, bry er inte om mej, börjar bli lite "färdig".. ;) Yr och sådär.. Kan inte tänka helt klart osv. Fan månne det e för nåt.. :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement