|
Dricker ni??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
aaaa ja dricker, nui e ja alldeles snurrig i bollen :D
hoho.. aaa så här sent, d e galet ja vet :D har ju tenta att gö imorrn :( :(
gonattt |
|
|
| ScuL |
aldrig!
för mig behövs det inte att ha skoj.
dessutom blir man trött för snabbt. |
|
|
| Vizay |
| man får inte energi av alkoholen...man blir avtrubbad så man inte känner att man är trött....sen slår det till med buller å bong å då somnar man på dansgolvet som en viss person gjorde på voyage2 (mind å dbl vet vem ;)) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by el_vez
jo har jobbat där alla gånger utan 3, de senaste 2 åren typ :) |
oj fan :) vem är du då? :p jag är alltid på amnesia |
|
|
| Dj_ExOn |
Ja fast nu har jag varit vit i tre månader. Jag kanske ska sluta dricka helt?
Jag menar, vart ligger tjusningen med att bli packad egentligen?
Du spenderar en helvetes massa pengar och du får 4 timmars skoj(kanske)och dagen efter så har du ångest över hur mycket pengar du brände plus att du har en jävla baksmälla.
Jag lägger hellre pengarna på något nyttigt som t ex skivor eller gymkort.
Springa runt och flaxa på en bar eller klubb halvt medvetslös är inget för mig. Jag dricker nog isåfall istället för att det är gott, typ till maten och dylikt.
Snusar som en raggare gör jag dock men det är en annan sak. :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by el_vez
john, e00, jag lurkar här en del :) |
hmmm, med risk för att ha helt fel: har du varit tillsammans med frida i d00? |
|
|
| reveal |
om jag vet det, så vet jag vem du är :) det var alltså bara en fråga för att försäkra mig om att jag visste vem du var, inte för att "korsförhöra" dig eller nåt ;)
jag är johan, d00jl |
|
|
| el_vez |
hmm har vi träffats?
vi har iallafall samma tenta i morgon :clown: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by el_vez
hmm har vi träffats?
vi har iallafall samma tenta i morgon :clown: |
vi har nog sagt nåt till varandra på amnesia tror jag... kommer inte ihåg vad dock ;)
ja, usch, påminn mig inte ;) har svårt för z-transformen... |
|
|
| el_vez |
| hehe, tur att den inte är obligatorisk för min del ...:stongue: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by el_vez
hehe, tur att den inte är obligatorisk för min del ...:stongue: |
:whip: :whip: :whip: :disbelief :tongue2
nåja, jag tror att jag klarar den faktiskt... behöver ju bara 3a så |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by el_vez
john, e00, jag lurkar här en del :) |
hehe, felåt.. ja kan inte hålla mig utanför er privata diskussion :p
fick det där till nåt me john 00 fleming.. hohoho :D störd ja e :D
var ju bara era identiteter ni röjde.. upptäckte ja senare :p
hohoho
trolltaggen var för övrigt riktigt smäcker och fin ;) |
|
|
|
|