return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Dricker ni???
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Hallå!

Har en ganska intressant fråga (för min egen del)...

När Du går på fester för att dansa "all night long", dricker Du någon alkohol då? Altså så att Du blir onykter...

Själv så dricker jag endast Red Bull och andra energidrycker som erbjuds. Drack mig onykter på den första festen jag gick på, men då blir man ju så jävla trött så man orkar inte dansa!!

Så nuförtiden dricker jag aldrig alkohol när jag går på fester för att dansa...
Det sparar jag till krogen istället...
lonne
Ja du, jag älskar att dricka ! Tycker att det skitsoft att sitta på krogen och snacka skit med polarna för att sedan dra sig vidare.
Dom ggr då jag är ute och dansar, dricker jag mig salongsberusad och inte mer. Anlednigen till det, är att jag blir så himla trött annars.
reveal
när jag ska ut å dansa så dricker jag inte mkt alkohol
Dj_Irish
Om det finns tillgång så brukar jag göra det. Dock på fester som slutar på morgonkvisten kan det bli väl jobbigt om man supit tungt så då brukar det inte bli särskilt mycket.

Har aldrig behövt det för att ha kul på "raves".
Nicke
Dansar inte, men om jag går på fest hemma hos nån så dricker jag. Annars också i allmänhet (finne som man e ;))
dbl
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Om det finns tillgång så brukar jag göra det. Dock på fester som slutar på morgonkvisten kan det bli väl jobbigt om man supit tungt så då brukar det inte bli särskilt mycket.

Har aldrig behövt det för att ha kul på "raves".

va det inte du som drack en del av viktors (har jag för mig han hette) flaska med.. ehmm.. vatten??? ;)

pga mina tråkiga polare så blir det aldrig av att jag bara går ut för att dansa som typ på voyage festen.. så det blir bara att jag dansar när det e bra musik som kommer lite då och då... speciellt när live bandet spelar för då brukar det spelas trance på det andra.. ehmm. lite mindre dansgolvet.

men i lördags när jag va ute va faktiskt första gången på länge som jag va ute och blev packad... har ju druckit typ, men fortfarande varit istortsett nykter dem senaste gångerna..

men jag märkte mest av det när jag kom hem i söndags morse vid 4 tiden :)
Aendy
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Själv så dricker jag endast Red Bull och andra energidrycker som erbjuds.

Då ställer jag en för mig intressant fråga. Varför dricker du Red Bull?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by dbl
va det inte du som drack en del av viktors (har jag för mig han hette) flaska med.. ehmm.. vatten??? ;)

Shhhh...jag vet inte vad du pratar om...vet inte hur det där ryktet började sprida sig :rolleyes:
biznology
hmm kanske...som är det för få timmar jag ska dricka. hela nätten? kanske inte.

energidricker är bra, men hort jag att mer an två är jättedålig. de smakar sååå gott|
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Aendy
Då ställer jag en för mig intressant fråga. Varför dricker du Red Bull?

För att det är så jävla gott!!:D
Och det sägs ju att det ska vara uppiggande, så varför inte "köra" på den linjen ;)
Glömde säga att jag brukar käka koffeintabletter när det behövs också..

RebeL9
kan säga så här. Jag har aldrig druckit alkohol i hela mitt liv. inte ens alkohol i cider. anledningen är att jag äcklas av det. stanken och effekten har gjort att jag aldrig varit sugen på att ens testa. Var med klassen i Tjeckien för ett tag sedan. Då söp alla som svin och försökte få mig att dricka men jag kunde bara inte.
Ser inget behov av att dricka och jag har lika kul utan.

Dessutom tycker jag att det e ganska trist att vara på en fest där folk är skitpackade. Det går inte att föra en vettig diskussion med någon för att man vet att det de säger just nu är inte deras vanliga åsikt som de hade haft om de varit nyktra.

Jag säger som Ferry Corstne: No drugs, no smoke no alhocol!
:D
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Shhhh...jag vet inte vad du pratar om...vet inte hur det där ryktet började sprida sig :rolleyes:

hahahahhahahah:stongue: :stongue: :stongue:

just det, ja dricker oftast nuförtiden. börja VÄLDIGT sent me det ;) när ja flytta hemifrån typ ;) hehe men ja dricker oftast för att det e gott men aldrig så ja blir så full.. det händer nå enstaka ggr typ... som över nyår... hohoho. då slog d slint rejält. INTE bra me tanke på att ja var på världens trancefest juuu... missa ju rank1 typ p.g.a att ja var så dragen :( eller aaa... men man gick ju bara runt å mingla liksom. :) det e INTE bra att dricka för mycket om man ska dansa.. etc. se på kända dj's.. då ere bra att dricka litebara, för att d e gott :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement