|
siesta hier, wat de neuk ben ik banned (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| quote: | Originally posted by Optimus
ben benieuwd... |
Wat een harige tepel heb je optimus :D |
|
|
| Bellie |
Ja kom maar op snuggle met je uitleg :D
*TROMGEROFFEL*
 |
|
|
| SnuggLe |
Oke hier mijn uitleg.
Iedere keer op IRC, ik hoef maar 1 ding te zeggen, en Siesta komt met bijdehante opmerkingen. Niks geen uitdaging van mijn kant, meteen BAF. Een tijdje gaat dat goed. No problem, het zal wel. Maar na 2 maanden gezeur en gedoe ben ik het zat. Ik zal hier wat voorbeelden geven uit IRC logs.
Btw excuses als je naam in deze logs zit, en je dat liever niet hebt. PM me dan maar als je naam eruit moet ofzo. Maar dit kon ff nie anders.
[10:51] geen buitenlanders hier
[10:51] alleen dutch
[10:51] boehoe!!
[17:44] * HB houdt zich ff in
[17:44] ga naar ty man
[17:44] klem dr vast
[17:44] enne
[17:44] oja
[17:44] uh
[17:44] waarom zou ik
[17:44] oja ze heet kitty:)
[17:44] clitty
[17:45] hij heb tenminste een meid om achter aan te zitte
[17:45] heb ik ook
[17:45] ;)
[17:45] naja
[17:45] je moeder ja SiestAway
[17:45] ow, valt mee
[17:45] niet meer 8eraan
[17:45] heb ik al te pakke:)
[17:45] hb doeniet zo triest man
[17:45] sneu siesta
[17:45] 0w w8, je bent triest
[17:45] * HB slaps SiestAway around a bit with a large trout
[17:45] nu alleen nog neuken en je project is afgerond
[17:45] op naar de volgende
[17:45] irri ventje
[17:45] naaaaah
[17:46] dat deed ik wel op die leeftijd
[17:46] zo benik niet meer exos
[17:46] niet meer
[17:46] haha
[17:46] heb nu beetje reputatie gekregen
[17:46] echt niet leuk
[17:46] je komt net om de hoek kijken man
[17:46] wie?
[17:46] ja jij
[17:46] jij wel:)
[17:46] kom je wel achter als je een paar jaar ouder bent
[17:46] vast
[17:47] <[Switch]> lol
[17:47] ist grappig?
[17:47] <[Switch]> ja
[17:47] ojee:)
[17:48] ik heb gewoon gelijk
[17:48] je kent me niet eens
[17:48] <[Switch]> yaps
[17:48] dus hoe kan je dat nu weten
[17:48] ??
[17:48] <[Switch]> eXos en ik = stud :)
[17:48] beetje raar vinje niet/
[17:48] right:)
[17:48] heeft er nix mee te make
[17:48] regio bekendheid?
[17:48] <[Switch]> niet alleen regio :)
[17:49] landelijk
[17:49] stud?
[17:49] studies?
[17:49] engels
[17:49] omg jeezus
[17:49] waar ben je mee bezig??
[17:49] iedere keer als je hier komt SiestAway komt er gezeik
[17:49] ik weet niet waarom
[17:49] maar het is behoorlijk irritant
[17:49] w0m4n1cer
[17:49] ROFL
[17:49] mja, is te verklare
[17:50] lol @ eXos
[17:50] 0w
[17:50] en dat means
[17:50] boeit mij da tnou:)
[17:51] mja misschien moet je eens wat aantrekken van mensen die iets tegen je zegguh
[17:51] ze bedoelen het alleen maar goed ;) (geloof ik)
[17:51] ja?
[17:51] FeRRY_0 PaKT JiJ De BReeZaH'S eeNS eVeN
[17:52] iemand nog goldstrike?
[17:52] ikke
[17:52] JunKX kaas op
[17:52] jij wel:)
[17:52] exos is de mavo nurt hier
[17:52] dus
[17:52] hehe
[17:52] haha
[17:52] <[Switch]> dus...?
[17:52] mocht t zo zijn dan heeft dat er nog nix mee te maken
[20:07] VETTE pix man
[20:07] schijtze
[20:07] *** SnuggLe changes topic to 'http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=pic-hq-22-02-2003_01 <--- deze heb ik opgebouwd :)'
[20:07] Heb nog een tijdje met de Prophet gezeten en gepraat
[20:07] wist eerste helemaal nie dat hij dat was :)
[20:08] Complimenteerde um nog met de beste hakkuhplaat ooit, Dominatin'
[20:08] snuggle (Y)
[20:08] goed gedaan
[20:09] TERING wat een dikke vette pix man op die Q-dance.nl site
[20:09] heb je die gemakt?
[20:10] wat denk je?
[20:10] Ik zou WILLEN dat ik ze zo mooi kon maken
[20:10] als jij mijn 999 euro sponsort koop ik ookk een Sony DC 717
[20:10] kd8 je patst erzo mee dat je ze zelf gemaakt had d8 ik
[20:11] GEWELDIG, die foto van de Bountyhunter met zijn hardrock cafe
[20:11] Ik pats er nie mee, ik zeg dat ik die foto's vet vind, das wat anders dan patsen dacht ik zo................
[20:11] ow
[20:11] maarja, zal wel aan mij liggen :S
[20:11] ligt niet aan jou bram ;)
[20:12] et ligt ook altijd aan mij
[20:12] verdomme
[20:12] *** DJ-Siesta sets mode: +oooo Raanan Quick|aFk HB DjLex
[20:12] lol
[20:12] :)
[20:13] boehoee
[11:45] * SiestAway draait rondjes op ------------> 01 fragma-man in motion 2003 club mix-mtc <----------------
[11:45] BAH
[11:45] weer zon remake
[11:45] van uuhhh
[11:45] hoe heet die plaat
[11:45] *ik snap m bijna*
[11:45] wt
[11:45] ?
[11:45] can carlos
[11:45] :(
[11:45] ow
[11:45] salmarilla
[11:45] boe
[11:45] boeie?
[11:46] lol
[11:46] ie
[11:46] siesta ga rondjes fietsen orso:D
[11:46] nouh
[11:46] misschien
[11:46] heeft t invloed
[11:46] whahaha
[11:46] op zn leven enzo
[11:46] wind door je haren
[11:46] djrv naaaah
[11:46] hoppa
[11:46] op coby?
[11:46] dan kan ik t wel begrijpen
[11:46] gister al gedaan
[11:46] ff lekker opt fietsje
[11:46] hahaaha
[11:46] zonnebrilletje op
[11:46] en ff lekker fietse
[11:46] rayban?>
[11:46] nee
[11:47] dus dingen die je gisteren hebt gedaan,doe je daarna nooit meer?
[11:47] dat is uit donna
[11:47] ohhhh
[11:47] ja djrv
[11:47]
[11:47] dus je kont afvegen is history?
[11:47] CK ofzo?
[11:47] net alsik met een meisje ben geweest
[11:47] doek ook mar 1 x
[11:47] lol
[11:47] idd :D
[11:47] hehehe doe jij dat maar 1 x of doet dat meisje het maar 1 x?:))
[11:47] right;)
[11:47] whahaha
[11:48] siesta mr big time playa
[11:48] lex heb je louis nou al gedownload?
[11:48] *** Donna^ has joined #taforum
[11:48] ben iig niet zo kansloos als jou\
[11:48] poep
[11:48] nee
[11:48] ben ff bezig ::D
[11:48] whahaha
[11:48] siesta wat begin je nou te mekkeren jochie?:D
Maar hij kan het wel: (mijn GF heeft/had waarschijnlijk TBC, een test was negatief):
[11:55] maar ze had zo'n test gehad
[11:55] balen voor je brammetje
[11:55] met zo'n prikkie
[11:55] en d'r huis was rood
[11:56] en wat opgezet
[11:56] klotetest is dt
[11:56] *** SiestAway is now known as DJ-Siesta
[11:56] dus dat = nie goed
[11:56] sterkte dr mee
[11:56] :S
[11:56] idd sterkte
[11:56] maar het zal wel meevallen hoor
[11:56] zo ben ik nu ook wel weer:)
[18:24] pauper plaat
[18:25] die dt8
[18:25] (Y)
[18:25] chicane doeneit zo stoer
[18:25] zal wel andere zijn die sjikeen bedoelt da n
[18:25] vette cheeze :)
[18:25] dt8 - destination niet
[18:25] je bent echt zon gastje die zegt tjek mij eens stoer progressive luistree, jullie trance kleuters
[18:25] gvd KUT frontpage
[18:25] hoeruh
[18:25] net als magrec
[18:25] lol inderdaad
[18:25] Jij bent de enige Trance Kleuter hoor Siesta
[18:25] proggy uber allesch
[18:25] snuggle bek kneus
[18:25] ga fotos make(Y)
Toen bande ik um dus..
[18:28] sjees
[18:28] how triest
[18:28] ah is me al gelukt, dus laat maar :)
[18:28] goedzo hoor
[18:28] * Chicane deelt zakdoekjes uit
[18:28] flinke jonge
[18:28] zo kom je dr wel (Y)
[18:28] PIM HAD HET ZO GEWILT JA!!
[18:28] wa?
[18:28] .o/
[18:29] altijd mooi om die kleuters op de kast te krijgen
[18:29] w0k
[18:29] 1 kickban en ze schelden in je prive
[18:29] ow zo ken ik er nog een paar
[18:29] *** eXos sets mode: +b *!*@snuggle.student.utwente.nl
[18:29] *** You were kicked by NaTTeKuT ((ar) %s!%s)
[18:29] *** Attempting to rejoin...
Session Close: Thu Feb 27 18:29:46 2003
Session Start: Thu Feb 27 18:30:35 2003
Session Ident: #taforum
[18:30] *** Now talking in #taforum
[18:30] *** Topic is 'http://www.fletcherworks.com/video1.htm'
[18:30] *** Set by [TaNGo] on Wed Feb 26 19:51:01
[18:30] www.lekkerbelangrijk.com
[18:30] zie je mij mauwen? Nee hoor :)
[18:30] *** eXos sets mode: +ooo SiestAway SnuggLe [Switch]
[18:31] Het is toch temporarily
[18:31] ik snappet wel hoor
[18:31] www.watbenjedan.tk
[18:31] does relax man :D
[18:31] vertaalt voor Siesta: tijdelijk
[18:31] als je eenmaal een tegenslag hebt
[18:31] Chicane: dan ben je de bom :)
[18:31] foon
[18:31] lol
[18:31] triest
[18:31] * [Switch] slaps SiestAway around a bit with a large mangrove jack
[18:31] kusje SiestAway
[18:31] * [Switch] slaps SnuggLe around a bit with a large trout
[18:31] zon lekkere natte lebber
[18:32] snuggle is bellen man
[18:32] ssssst
[18:32] oe oe
[18:32] 0906-0906
[18:32] onee zegk tog maar niet
[18:32] ghehe
Hoe cynisch? Das iedere keer zo dus...
[19:59] Dikke lol
[19:59] wisten jullie
[19:59] da mijn eerste grote ' trance ' feessie
[20:00] in 99 was
[20:00] met oa Dave Clarke en Tiesto
[20:00] maar dak ze niee een skende ;)
[20:00] handig is dat :)
[20:00] *** Retrieving #taforum info...
[20:00] tof
[20:00] *** Snug|Away changes topic to 'http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/ Foto's HouseQlassics'
[20:00] (Y)
[20:00] bet0rrrrrrr
Topicgeklooi....
[14:12] *** DjLex changes topic to 'eerst die gare topic eens aanpassen'
[14:12] he niet veranderen man, bek sl3t :D
[14:13] whehe
[14:13] snug er stond boeiuh
[14:13] made by siesta
[14:13] ah, dat heeft siesta gedaan | | | | |