return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
siesta hier, wat de neuk ben ik banned (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
ben benieuwd...
Switch
quote:
Originally posted by Optimus
ben benieuwd...


Wat een harige tepel heb je optimus :D
Bellie
Ja kom maar op snuggle met je uitleg :D

*TROMGEROFFEL*
SnuggLe
Oke hier mijn uitleg.
Iedere keer op IRC, ik hoef maar 1 ding te zeggen, en Siesta komt met bijdehante opmerkingen. Niks geen uitdaging van mijn kant, meteen BAF. Een tijdje gaat dat goed. No problem, het zal wel. Maar na 2 maanden gezeur en gedoe ben ik het zat. Ik zal hier wat voorbeelden geven uit IRC logs.

Btw excuses als je naam in deze logs zit, en je dat liever niet hebt. PM me dan maar als je naam eruit moet ofzo. Maar dit kon ff nie anders.

[10:51] geen buitenlanders hier
[10:51] alleen dutch
[10:51] boehoe!!

[17:44] * HB houdt zich ff in
[17:44] ga naar ty man
[17:44] klem dr vast
[17:44] enne
[17:44] oja
[17:44] uh
[17:44] waarom zou ik
[17:44] oja ze heet kitty:)
[17:44] clitty
[17:45] hij heb tenminste een meid om achter aan te zitte
[17:45] heb ik ook
[17:45] ;)
[17:45] naja
[17:45] je moeder ja SiestAway
[17:45] ow, valt mee
[17:45] niet meer 8eraan
[17:45] heb ik al te pakke:)
[17:45] hb doeniet zo triest man
[17:45] sneu siesta
[17:45] 0w w8, je bent triest
[17:45] * HB slaps SiestAway around a bit with a large trout
[17:45] nu alleen nog neuken en je project is afgerond
[17:45] op naar de volgende
[17:45] irri ventje
[17:45] naaaaah
[17:46] dat deed ik wel op die leeftijd
[17:46] zo benik niet meer exos
[17:46] niet meer
[17:46] haha
[17:46] heb nu beetje reputatie gekregen
[17:46] echt niet leuk
[17:46] je komt net om de hoek kijken man
[17:46] wie?
[17:46] ja jij
[17:46] jij wel:)
[17:46] kom je wel achter als je een paar jaar ouder bent
[17:46] vast
[17:47] <[Switch]> lol
[17:47] ist grappig?
[17:47] <[Switch]> ja
[17:47] ojee:)
[17:48] ik heb gewoon gelijk
[17:48] je kent me niet eens
[17:48] <[Switch]> yaps
[17:48] dus hoe kan je dat nu weten
[17:48] ??
[17:48] <[Switch]> eXos en ik = stud :)
[17:48] beetje raar vinje niet/
[17:48] right:)
[17:48] heeft er nix mee te make
[17:48] regio bekendheid?
[17:48] <[Switch]> niet alleen regio :)
[17:49] landelijk
[17:49] stud?
[17:49] studies?
[17:49] engels
[17:49] omg jeezus
[17:49] waar ben je mee bezig??
[17:49] iedere keer als je hier komt SiestAway komt er gezeik
[17:49] ik weet niet waarom
[17:49] maar het is behoorlijk irritant
[17:49] w0m4n1cer
[17:49] ROFL
[17:49] mja, is te verklare
[17:50] lol @ eXos
[17:50] 0w
[17:50] en dat means
[17:50] boeit mij da tnou:)
[17:51] mja misschien moet je eens wat aantrekken van mensen die iets tegen je zegguh
[17:51] ze bedoelen het alleen maar goed ;) (geloof ik)
[17:51] ja?
[17:51] FeRRY_0 PaKT JiJ De BReeZaH'S eeNS eVeN
[17:52] iemand nog goldstrike?
[17:52] ikke
[17:52] JunKX kaas op
[17:52] jij wel:)
[17:52] exos is de mavo nurt hier
[17:52] dus
[17:52] hehe
[17:52] haha
[17:52] <[Switch]> dus...?
[17:52] mocht t zo zijn dan heeft dat er nog nix mee te maken

[20:07] VETTE pix man
[20:07] schijtze
[20:07] *** SnuggLe changes topic to 'http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=pic-hq-22-02-2003_01 <--- deze heb ik opgebouwd :)'
[20:07] Heb nog een tijdje met de Prophet gezeten en gepraat
[20:07] wist eerste helemaal nie dat hij dat was :)
[20:08] Complimenteerde um nog met de beste hakkuhplaat ooit, Dominatin'
[20:08] snuggle (Y)
[20:08] goed gedaan
[20:09] TERING wat een dikke vette pix man op die Q-dance.nl site
[20:09] heb je die gemakt?
[20:10] wat denk je?
[20:10] Ik zou WILLEN dat ik ze zo mooi kon maken
[20:10] als jij mijn 999 euro sponsort koop ik ookk een Sony DC 717
[20:10] kd8 je patst erzo mee dat je ze zelf gemaakt had d8 ik
[20:11] GEWELDIG, die foto van de Bountyhunter met zijn hardrock cafe
[20:11] Ik pats er nie mee, ik zeg dat ik die foto's vet vind, das wat anders dan patsen dacht ik zo................
[20:11] ow
[20:11] maarja, zal wel aan mij liggen :S
[20:11] ligt niet aan jou bram ;)
[20:12] et ligt ook altijd aan mij
[20:12] verdomme
[20:12] *** DJ-Siesta sets mode: +oooo Raanan Quick|aFk HB DjLex
[20:12] lol
[20:12] :)
[20:13] boehoee

[11:45] * SiestAway draait rondjes op ------------> 01 fragma-man in motion 2003 club mix-mtc <----------------
[11:45] BAH
[11:45] weer zon remake
[11:45] van uuhhh
[11:45] hoe heet die plaat
[11:45] *ik snap m bijna*
[11:45] wt
[11:45] ?
[11:45] can carlos
[11:45] :(
[11:45] ow
[11:45] salmarilla
[11:45] boe
[11:45] boeie?
[11:46] lol
[11:46] ie
[11:46] siesta ga rondjes fietsen orso:D
[11:46] nouh
[11:46] misschien
[11:46] heeft t invloed
[11:46] whahaha
[11:46] op zn leven enzo
[11:46] wind door je haren
[11:46] djrv naaaah
[11:46] hoppa
[11:46] op coby?
[11:46] dan kan ik t wel begrijpen
[11:46] gister al gedaan
[11:46] ff lekker opt fietsje
[11:46] hahaaha
[11:46] zonnebrilletje op
[11:46] en ff lekker fietse
[11:46] rayban?>
[11:46] nee
[11:47] dus dingen die je gisteren hebt gedaan,doe je daarna nooit meer?
[11:47] dat is uit donna
[11:47] ohhhh
[11:47] ja djrv
[11:47]
[11:47] dus je kont afvegen is history?
[11:47] CK ofzo?
[11:47] net alsik met een meisje ben geweest
[11:47] doek ook mar 1 x
[11:47] lol
[11:47] idd :D
[11:47] hehehe doe jij dat maar 1 x of doet dat meisje het maar 1 x?:))
[11:47] right;)
[11:47] whahaha
[11:48] siesta mr big time playa
[11:48] lex heb je louis nou al gedownload?
[11:48] *** Donna^ has joined #taforum
[11:48] ben iig niet zo kansloos als jou\
[11:48] poep
[11:48] nee
[11:48] ben ff bezig ::D
[11:48] whahaha
[11:48] siesta wat begin je nou te mekkeren jochie?:D

Maar hij kan het wel: (mijn GF heeft/had waarschijnlijk TBC, een test was negatief):
[11:55] maar ze had zo'n test gehad
[11:55] balen voor je brammetje
[11:55] met zo'n prikkie
[11:55] en d'r huis was rood
[11:56] en wat opgezet
[11:56] klotetest is dt
[11:56] *** SiestAway is now known as DJ-Siesta
[11:56] dus dat = nie goed
[11:56] sterkte dr mee
[11:56] :S
[11:56] idd sterkte
[11:56] maar het zal wel meevallen hoor
[11:56] zo ben ik nu ook wel weer:)

[18:24] pauper plaat
[18:25] die dt8
[18:25] (Y)
[18:25] chicane doeneit zo stoer
[18:25] zal wel andere zijn die sjikeen bedoelt da n
[18:25] vette cheeze :)
[18:25] dt8 - destination niet
[18:25] je bent echt zon gastje die zegt tjek mij eens stoer progressive luistree, jullie trance kleuters
[18:25] gvd KUT frontpage
[18:25] hoeruh
[18:25] net als magrec
[18:25] lol inderdaad
[18:25] Jij bent de enige Trance Kleuter hoor Siesta
[18:25] proggy uber allesch
[18:25] snuggle bek kneus
[18:25] ga fotos make(Y)

Toen bande ik um dus..

[18:28] sjees
[18:28] how triest
[18:28] ah is me al gelukt, dus laat maar :)
[18:28] goedzo hoor
[18:28] * Chicane deelt zakdoekjes uit
[18:28] flinke jonge
[18:28] zo kom je dr wel (Y)
[18:28] PIM HAD HET ZO GEWILT JA!!
[18:28] wa?
[18:28] .o/
[18:29] altijd mooi om die kleuters op de kast te krijgen
[18:29] w0k
[18:29] 1 kickban en ze schelden in je prive
[18:29] ow zo ken ik er nog een paar
[18:29] *** eXos sets mode: +b *!*@snuggle.student.utwente.nl
[18:29] *** You were kicked by NaTTeKuT ((ar) %s!%s)
[18:29] *** Attempting to rejoin...
Session Close: Thu Feb 27 18:29:46 2003

Session Start: Thu Feb 27 18:30:35 2003
Session Ident: #taforum
[18:30] *** Now talking in #taforum
[18:30] *** Topic is 'http://www.fletcherworks.com/video1.htm'
[18:30] *** Set by [TaNGo] on Wed Feb 26 19:51:01
[18:30] www.lekkerbelangrijk.com
[18:30] zie je mij mauwen? Nee hoor :)
[18:30] *** eXos sets mode: +ooo SiestAway SnuggLe [Switch]
[18:31] Het is toch temporarily
[18:31] ik snappet wel hoor
[18:31] www.watbenjedan.tk
[18:31] does relax man :D
[18:31] vertaalt voor Siesta: tijdelijk
[18:31] als je eenmaal een tegenslag hebt
[18:31] Chicane: dan ben je de bom :)
[18:31] foon
[18:31] lol
[18:31] triest
[18:31] * [Switch] slaps SiestAway around a bit with a large mangrove jack
[18:31] kusje SiestAway
[18:31] * [Switch] slaps SnuggLe around a bit with a large trout
[18:31] zon lekkere natte lebber
[18:32] snuggle is bellen man
[18:32] ssssst
[18:32] oe oe
[18:32] 0906-0906
[18:32] onee zegk tog maar niet
[18:32] ghehe

Hoe cynisch? Das iedere keer zo dus...
[19:59] Dikke lol
[19:59] wisten jullie
[19:59] da mijn eerste grote ' trance ' feessie
[20:00] in 99 was
[20:00] met oa Dave Clarke en Tiesto
[20:00] maar dak ze niee een skende ;)
[20:00] handig is dat :)
[20:00] *** Retrieving #taforum info...
[20:00] tof
[20:00] *** Snug|Away changes topic to 'http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/ Foto's HouseQlassics'
[20:00] (Y)
[20:00] bet0rrrrrrr

Topicgeklooi....
[14:12] *** DjLex changes topic to 'eerst die gare topic eens aanpassen'
[14:12] he niet veranderen man, bek sl3t :D
[14:13] whehe
[14:13] snug er stond boeiuh
[14:13] made by siesta
[14:13] ah, dat heeft siesta gedaan
[14:13] kuthomo
[14:13] ;)
[14:13] *** DJ-Siesta was kicked by Snug|Away (Snug|Away)
[14:13] *** Snug|Away sets mode: +b *!*@65.119.99.115
[14:13] maar siesta spoort ook niet helemaal imo
[14:13] lol nee man
[14:13] klopt :)
[14:13] Ja, maar ik maak dat gvdse topic nie voor JAN LUL
[14:13] mqar hij doet het expres
[14:13] daarom
[14:13] hij moet kappen met uitdagen
[14:13] wat was de topic dan?
[14:13] boeiuh
[14:13] dacht ik
[14:13] daarvoor
[14:14] puberteit jongens, kan die jongen verder ook niks aan doen

[17:58] *** DJ-Siesta has joined #taforum
[17:59] wie heeft mij gebanned
[17:59] godver
[17:59] ltriest
[17:59] *** p00 is now known as Leip-BOT
[17:59] *** p00|Bier is now known as p00
[18:01] *** bonzai` has quit IRC
[18:03] VA_-_Tunnel_Trance_Force_Vol_24-2CD-2003-MOD & VA_-_Futurescope_22_Mixed_by_Phil_Green-Mixcd-2003-SQ
[18:03] woei
[18:03] lekker begin van een vakantie
[18:03] *** HB|Eat is now known as HB
[18:04] ja pokemon ister dr ook
[18:04] DJ-Siesta
[18:04] jij hebt volgens mij al een waarschuwing gehad
[18:04] dus als je zo door gaat krijg je perm ban hier
[18:05] perm ban ja leker ja
[18:05] scheite maar een eind op
[18:06] kep vandaag nog niks verkeerd gezegd
[18:06] trieste boel
[18:07] wil wete wie me gekicked en banned heeft
[18:07] zal vast wel in je log staan
[18:07] ik weet het niet
[18:07] ik was er niet bij
[18:07] w0w
[18:07] die foto
[18:08] FAT STOER
[18:08] FAT STOER
[18:08] FAT STOER
[18:08] FAT STOER
[18:08] FAT STOER
[18:08] FAT STOER
[18:08] w000t
[18:08] wat een kneus
[18:10] *** [Legato] sets mode: +b DJ-Siesta!*[email protected]
[18:10] *** DJ-Siesta was kicked by F-16 ([pv!k] banned)
[18:10] <[Legato]> opfokkuh

[18:49] ja
[18:49] leker springe
[18:49] http://members.lycos.nl/djsiesta/snuglul.jpg
..
[18:56] *** DJSiesta has quit IRC (http://members.lycos.nl/djsiesta/snuglul.jpg)

[19:36] [19:31:07] 150 Opening BINARY mode data connection for 01-hr-xxl_clubnight--chris_liebing-dab-02-22-2003-tlt.mp3 (106559710 bytes).
[19:36] acximus
[19:36] kontneger
[19:36] das geen chill
[19:36] kutmongool
[19:36] das trance
[19:36] hehe
[19:36] bannen
[19:37] kutmongool is helaas niet toegestaan
[19:37] bek
[19:37] doe niet zo triest
[19:37] like jij nooit scheld
[19:37] ha, moet jij zegge
[19:37] boeie
[19:37] triestheid zelve
[19:37] * DJ-Siesta draait rondjes op ------------> SpeedyJ-Pullover <----------------
[19:37] DJ-Siesta: ik maak zelf wel uit wat ik chillen vind heh !!!
[19:37] vinje
[19:37] hwehehhee
[19:37] jambek :P
[19:37] istzo:)
[19:37] lucht op he
[19:37] hahah nog niet eXos
[19:37] 't moet nog komme
[19:38] maar ik heb me leren beheersen
[19:38] ik ook
[19:38] irl ook btw
[19:38] yeah me 2
[19:38] * DJ-Siesta draait rondjes op ------------> fire and ice - Souvenir de Chine (original mix) <----------------
[19:38] beheerse?
[19:38] ginge jullie snel vechte ofzo
[19:38] ben op de middelbare school door de school counceler naar een psycholoog gestuurd... sinds dien :D
[19:38] ja, niet gelijk iemand KO slaan als z'n kop je niet aanstaat
[19:38] ja!!!
[19:38] lol ik sla nooit
[19:39] gebruik me woorden
[19:39] veel l33ter
[19:39] ha
[19:39] ik schop d'r gelijk op los.. vooral jam-bekken :P
[19:39] schoppe slaan is lame
[19:39] idd
[19:39] lol
[19:39] nee, je bent gewoon een mietje die niet durft
[19:39] slaan --> teken van zwakheid
[19:39] nee
[19:39] vecht vaak genoeg
[19:39] slaan is soms echt lekker
[19:39] uhu
[19:39] altijd die boere
[19:39] owwwwww ja
[19:39] tuurlijk... boeren
[19:39] die ik flash
[19:39] en dan worde ze boosd
[19:40] beginne ze kansloos te meppe
[19:40] sja, verlies je zeker altijd. Die vriendjes van jouw zijn bijna allemaal 1m60
[19:40] nee jonge win altijd
[19:40] DJ-Siesta: Doe aub ff niet zo kansloos dude
[19:40] ken de portier
[19:40] (Y)
[19:40] ga rukken ofzo
[19:40] new woordje axi?
[19:40] huh?
[19:40] wat?
[19:40] net gedaan weetje
[19:41] omg Siesta... jij weet me echt tot op 't bot te irriteren !!!
[19:41] ach, t enige wat ie kan is ze kansloze vriendjes imponeren met nix en die vinden t blijkbaar prachtig
[19:41] lol, mep me dan
[19:41] exos ja jij kannet weten of niet
[19:41] mja, dat zie je meteen aan je
[19:41] mensenkennis heet dat
[19:42] hallow?
[19:42] ow isdatzo
[19:42] LOL
[19:42] leuke conversatie dit
[19:42] * DjLex watched
[19:42] hangt er vanaf wie het zegt exos
[19:42] ?
[19:42] ow ok
[19:43] * DJ-Siesta draait rondjes op ------------> Lasgo - Pray (Driftwood Remix) <----------------
[19:43] (Y)
[19:43] kerel.. als je remixes maakt van Shakira... en vervoglens tegen mij gaat zeggen dat Solar Stona - Solarcoaster niet chillen is... WAT DOE JE DAN HIER!?!?!?!
[19:43] laat m man
[19:43] nee!!
[19:43] is t niet waard
[19:43] zo gaat t al jaren
[19:43] WHAHHAA
[19:43] *** AXiMUS sets mode: -v DJ-Siesta
[19:43] *** AXiMUS sets mode: +m
[19:43] nu snap ik jou niet axi
[19:43] -o harry
[19:43] *** AXiMUS sets mode: -o DJ-Siesta
[19:44] bah
[19:44] *** eXos sets mode: -m
[19:44] *** DjLex is now known as Lex|weej
[19:44] wtd is dit voor triest gedoe man
[19:44] hij lost t altijd op met woorden
[19:44] owwwja :D

het vervolg hierop:

[19:46] *** HB is now known as HB|Away`
[19:46] HB niet gaan.. 't is hier gezellig!!!
[19:46] axi ik snap jou point echt niet heh
[19:46] @AXiMUS) kerel.. als je remixes maakt van Shakira... en vervoglens tegen mij gaat zeggen dat Solar Stona - Solarcoaster niet chillen is... WAT DOE JE DAN HIER!?!?!?!
[19:47] die regel
[19:47] w8
[19:47] [19:36] acximus
[19:47] [19:36] kontneger
[19:47] [19:36] das geen chill
[19:47] [19:36] kutmongool
[19:47] [19:36] das trance
[19:47] [19:36] hehe
[19:47] let dat ook ff uit dan
[19:47] oow niks serieus hoor
[19:47] owww
[19:47] vinje dat ergerlijk?
[19:48] neu?
[19:48] d8 dak je echt een kutmongool vind ofzo
[19:48] anders type je t ook nie
[19:48] lol, jullie neme me tog nooit serieus
[19:48] dat ineens wel
[19:48] *** eXos sets mode: +oo DJ-Siesta [Legato]
[19:48] lol
[19:48] nou ik erger me aan't feit.. dat jij een beetje 'het mannetje' uit probeert te hangen
[19:48] * DJ-Siesta draait rondjes op ------------> 01-armin van buuren-sunburn original mix-snd <----------------
[19:48] maakt niet uit hoor
[19:49] 0w, nja thats me
[19:49] iedereen mag zijn zoals ie is
[19:49] en hier op irc heeft niemand het voorecht iemand te de-oppen (dus daarvoor mijn excuus)
[19:49] maar val mij niet lastig met je onzin
[19:49] ik dank u
[19:49] boeie
[19:50] Winamp: [2.81] Playing: [02-green martian-wizardry original-promo vinyl-pow] Info: [55% Of 9min 33sec [||||||||||]
[19:50] oke ff overnieuw dan
[19:50] aximus man, dat is toch geen chill?

[23:19] massivor
[23:19] http://members.tripod.lycos.nl/djsiesta/snuglul.jpg
[23:20] moestie me maar niet banne
[23:20] sow nu weer off
[23:20] ff vrouwtje uitlaten

15:54] sjongejonge
[15:54] hind druit
[15:54] *** SiestAway is now known as DJ-Siesta
[15:54] gaap
[15:54] BOEHOEEE
[15:54] :S
[15:54] kerel
[15:54] ja
[15:54] ga aub iets nuttigs maken van je leven
[15:54] man, die jim meoster uit
[15:54] ipv naar idols te kijke
[15:54] <[Switch]> hind was die brilnicht toch?
[15:54] BOEIE!!
[15:54] haah
[15:54] nee switch
[15:54] idosl os tog leuk man
[15:55] ga jij maar lekker je gayporn kijke
[15:55] DJ-Siesta !!! Waar dan?
[15:55] LOL
[15:55] zie dan maak je wel wat van jeleven
[15:55] HAHA
[15:55] ofniet? hb
[15:55] JAMAI JAMAI JAMAI JAMAI MOET WINNEN
[15:55] of die kankermongole kut TRAKTOR mixen, DAn maak je pas wat van je leven
[15:55] nee Hind moest egt winnen
[15:55] sow heh
[15:55] maja
[15:55] sie
[15:55] DJ-Siesta iuk ben 1,5 week geweest
[15:55] de breezersletjes hadden een sms-tegoed-teveel
[15:55] en je bent nog steeds PRECIES het zelfde :D
[15:55] duh:P
[15:56] hijs tijdje gebanned hier
[15:56] en als ie zo doorgaat
[15:56] wordt ie dat weer
[15:56] ja vast
[15:56] wie begon er nou
[15:56] jij
[15:56] loser
[15:56] ikz ei dat ik idols keek
[15:56] begon jij weer te ouwehoere
[15:56] dat ik iets van me leven moet maken
[15:56] etc
[15:56] *** Snug|Home is now known as SnuggLe
[15:56] gaat het weer lekker hier?
[15:56] :)
[15:56] jah
[15:56] DJ-Siesta
[15:56] ooow big boss is home
[15:56] :)
[15:56] maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
[15:56] nou wordt het feest
[15:56] DJ-Siesta en SnuggLe
[15:57] nee hoor
[15:57] ik vind dat HB meer gelijk heb :D
[15:57] matparty denk ik
[15:57] * DJ-Siesta draait rondjes op ------------> 01 fragma-man in motion 2003 club mix-mtc <----------------
[15:57] zolang die kleine zijn mond houdt en niet zo uitdaagt blijft alles rustig:)
[15:57] "kleine"
[15:57] ben langer dan jou hoor hey
[15:57] hehe
[15:57] <[Switch]> lol
[15:57] maja hind dr dus uit
[15:57] jamm0rr

[20:53] <[Switch]> :)
[20:53] *** [Legato] has quit IRC (Excess Flood)
[20:53] (@enzyme) beetje logs jatten van donna over mij en haar
[20:53] lol
[20:53] lol
[20:53] *** leggie has joined #taforum
[20:53] hoe kom je daar aan siesta?
[20:54] <[Switch]> QuickSand nee ik was dronken bij het gesprek, ik heb em niet geript
[20:54] #basicbeats
[20:54] rv had wat probleemtjes
[20:54] toen wastie opeen gepacket
[20:54] leggie ([email protected]) has joined #taforum
[20:54] o kijk eens aan
[20:54] ik moet dat ook
[20:55] die dinges erachter
[20:55] nu weet ik nooit wie er online komt
[20:55] enzyme) gast is donna dr huis binnen gegaan toen ze niet thuis was en had zichzelf alle logs van mij en haar naar zichzelf geemailed
[20:56] wats daar zo leuk aan
[20:56] !google puma
[20:56] http://www.puma.com/
[20:57] wist niet dat die rv zich alsd zon klein kind kon gedragen
[20:57] hehe
[20:58] raampje ingebroke rv?
[20:58] hmm ik zie de humor er eerlijk gezegd nie zo van
[20:59] tis geen humor nee
[20:59] wel triest
[20:59] maja niet mijn probleem:P
[20:59] dat is toch iets tussen donna en rv
[20:59] zou het niet eens willen lezen denk ik

[21:24] cool
[21:24] zow logs heb ik gejat
[21:24] stonden wel sexy dingen in
[21:24] ow
[21:24] oe
[21:25] hete logs
[21:26] logs jatten is eigenlik best wel super3l33t
[21:26] loop niet zo wijs te doen siesta
[21:26] niemand vind t grappig :)
[21:26] vindje?
[21:26] ik ben wijs:)
[21:26] ja dat zeg je wel vaker
[21:26] hehehehe
[21:26] (Y)
[21:26] ik vindet gewoon trieste actie, puntuit
[21:27] hadk niet verw8 van aaarvie
[21:27] zolang je je zelf maar gelooft he :P
[21:27] ik geloof et wel ja
[21:27] hij ontkende et niet eens
[21:27] dus
[21:27] ik vindet gewoon trieste actie, puntuit <-- ik vind het een trieste actie dat jij dat lekker tegen iedereen loopt te vertellen
[21:28] lol iedereenvraagt mij jappio
[21:28] lol
[21:28] kan ik et helpen
[21:28] niemand vraagt wat
[21:28] ik zeg gewoon me mening drvan


I know, dit is misschien een 'persoonlijke' vete, en het is deels IRC, maar toch doe ik dit. 1) omdat ik zeker weet dat MEER mensen strontziek van hem worden op IRC. 2) Omdat het hier ook begint met van die niet nuttige opmerkingen naar mij toe en useless crap.

Jullie hoeven het er niet mee eens te zijn, en mogen denken: Joh wat maakt jou dat uit. Dat boeit me nu geen kont. Dit moet afgelopen zijn. HIj kan zich gaan gedragen en stoppen met dat puberale gedoe.

Greetz,
SnuggLe
SnuggLe
deel 2 komt eran..
SnuggLe
En dan nu de aanleiding voor het ' uit de klauwen lopen' en het bannen (want ik was het vandaag goed zat):

[19:47] ach ja iedereen word welles gebanned zonder goeie reden
[19:47] ik ook zo vaak door snuglul
[19:47] http://members.tripod.lycos.nl/djsiesta/snuglul.jpg
[19:48] wat is die site van snuggle mensen?

[19:49] http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/
[19:49] geil toch? :)
[19:49] kampschreur
[19:49] damn
[19:49] wat een naam
[19:50] huis.student.eenofandereschool.nl/b.krampinznscheur
[19:50] zat er niet ver naast dus

[20:00] *** Snug|Away is now known as SnuggLe
[20:00] hey snuglul
[20:00] SnuggLe :D
[20:00] hey kneus ist dan
[20:00] toe maar toe maar
[20:00] zegget dan
[20:00] Siesta, hou je bek nou eens man. Ik zeg toch niets???
[20:00] ik ga chicane wel zien op impulz dan
[20:00] kop
[20:00] Ik daag toch niets uit??
[20:00] Dus hou je mond man!
[20:00] lol
[20:00] BOEIEEEEEEEEEEEEEEE
[20:00] *** DJ-Siesta was kicked by SnuggLe (SnuggLe)
[20:00] *** SnuggLe sets mode: +b *!*@65.119.99.115
[20:00] siesta kleuter
[20:00] laat um aub FF staan!!
[20:00] BOEHOE
[20:00] ja?
[20:00] oke
[20:00] LATEN staan
[20:00] dat wordt een rel

[20:01] moet ik m sticky ban doen dan :P
[20:01] boeiend
[20:01] ik voel het aan mijn water
[20:01] :p
[20:01] niks rel
[20:01] laten
[20:01] ff foon
[20:01] wel man haha ff ouwehoeren
[20:01] burps
[20:01] [20:00] deban ff
[20:01] -
[20:01] DJ-Siesta is [email protected] * siesta
[20:01] DJ-Siesta on +#basicbeats #pow @#tranceaddict
[20:01] DJ-Siesta using irc.nac.net Winning popularity contests since 2003
[20:01] DJ-Siesta End of /WHOIS list.
[20:01] -
[20:01] [20:00] zeg ff dattie een stakker is
[20:01] [20:00] omg
[20:01] whaaa :)
[20:01] *** p00 sets mode: +b #taforum!*@*
[20:01] eh :)
[20:01] oeps
[20:01] lol
[20:02] foutje
[20:02] DORK!!!
[20:02] :D
[20:02] Maar wat deed ik dan? Ik lul nooit als eerst
[20:02] ik daag nie uit
[20:02] Hij moet ALTIJD zeiken en zieken
[20:02] daar wordt ik echt strontziek van

[20:02] jezus c
[20:02] hoezo mongool
[20:02] beoit dat nou man
[20:02] Jonge, ik wordt echt gek van je! En MEER mensen hier
[20:02] JA
[20:02] hoef e nog niet te bannen
[20:02] Je kan wel eens vriendelijk doen
[20:03] Scheld ik?
[20:03] Daag ik je uit?
[20:03] nee
[20:03] HUH
[20:03] Hou je gvdse bek dan!
[20:03] tegen jou niet
[20:03] waar gaat dot pver?
[20:03] gister dan jonge mongool
[20:03] lees naar boven
[20:03] begon je wel opeens
[20:03] doe je ook
[20:03] en nu doe ik
[20:03] das voor het eerst dan
[20:03] en dan doe je glijk bannen
[20:03] *** Chicane sets mode: +b *!*@bratwurst.de
[20:03] nou, vraag het eens aan de meeste mensen hier wat ze van je vinden
[20:03] :)
[20:03] trieste boel
[20:03] maakt mij nu uit
[20:03] Nou, gedraag je eens dan man
[20:03] wat ze van mij vinden
[20:04] doe ik
[20:04] :)

Toen werd het personal..

[20:04] btw snuggle je hebt geile vriendin
[20:04] omg
[20:04] * Chicane klappert met zn oren :)
[20:04] in da hotel
[20:05] ???? siesta ?????
[20:05] Pimp Inn
[20:05] :)
[20:05] hotel?
[20:05] volgens mij heb ik die alleens gesnipt
[20:05] lang geleden
[20:05] ja mn werk remember :)
[20:05] zoals jij op feesten werkt
[20:05] *** siestadj was kicked by SnuggLe (SnuggLe)
[20:05] *** SnuggLe sets mode: +b *!*@cc73998-a.joure1.fr.home.nl
[20:05] die is namens Anke
[20:05] werk ik in een hotel
[20:05] die hier ook zit
[20:05] *** SleepJap sets mode: -b *!*@cc73998-a.joure1.fr.home.nl
[20:05] Jappi0, jij krijgt klappen van Anke ;)
[20:05] whaha
[20:05] sorry hoor, maar assie over Anke gaat lullen

[20:09] met die pruik ben je wel echte gangster btw
[20:09] !ripper siestadj
[20:09] paas die pic nog eens dan siestadj
[20:09] http://members.tripod.lycos.nl/djsiesta/snuglul.jpg
[20:09] :)
[20:09] hey siesta chill man doe es ff niet zo puberaal
[20:09] ben puber
[20:09] boeie
[20:10] *** DJ-Siesta was kicked by SnuggLe (SnuggLe)
[20:10] *** SnuggLe sets mode: +b *!*@65.119.99.115
[20:10] hij moet maares leren niet meer banne
[20:10] *** siestadj was kicked by SnuggLe (SnuggLe)
[20:10] *** SnuggLe sets mode: +b *!*@cc73998-a.joure1.fr.home.nl
[20:10] En nou laten staan
[20:10] doei Gerrit :)
[20:10] wie unbanned ban ik ook
[20:10] Wat doe ik die jongen? Ik geef um alleen tegengas
[20:10] *** TnDOuT is now known as TnD`
[20:10] Ik maak um nie bealachelijk, ik scheld nie
[20:10] maar nu is mijn geduld op
[20:10] ik heb m sticky ban gezet
[20:10] En Yarnie: die pix staan gewoon op mijn site
[20:10] ach hij moet ff laten zien dat hij het menneke is
[20:11] hij moet niet zo kutten tegen snuggle
[20:11] :o

Toen kwamen de mooie foto's...

[21:26] *** DJ-Siesta changes topic to 'http://members.lycos.nl/djsiesta/poep.gif | Tango / d1ng, msg SnuggLe over G&D'
[21:28] leuk
[21:28] die peer :P
[21:30] peerenhoofdje
[21:30] http://members.lycos.nl/djsiesta/bezet.gif
[21:30] veel toffer
[21:30] hahaha
[21:31] http://members.lycos.nl/djsiesta/bezet(1).gif
[21:31] zo dan
[21:31] ziekkk :s
[21:31] http://members.lycos.nl/djsiesta/be...ean_version.gif

Deze foto's dus:



[21:34] kijke hoedie reageert
[21:34] lol
[21:34] zaldie wel weer kinderachtig gaan bannen
[21:34] *** TnD`TV is now known as TnD`
[21:34] sjongejonge
[21:34] ben je al unbanned op ta.com ?
[21:34] nee
[21:35] :\
[21:35] dat is nog het meest trieste
[21:35] gaatie me daar bannen
[21:35] waar ik helemaal niks verkeerd doe

Dat laatste heeftie misschien gelijk in, maar voor mij was het nu ff afgelopen, had ff geen geduld mee.
En of jullie het ermee eens zijn of niet: BOEIEND. Kan me even niets schelen. Dan laat ik mezelf maar kennen.

Peace!
Ik ga pitten...
Switch
goed gedaan, als ie over je vriendin gaat lullen, dan verdient ie een paar vuistslagen tussen zijn ogen

die met die peer is wel geinig btw :D
Stivvekk
Kan iemand niet even een poll maken waar we kunnen stemmen of siesta terug mag ;)
Remy D
MiDo says: Het is zeker niet tof dat hij je privé leven erbij betrekt.... laat staan over je vriendin. Daar moet hij lekker vanaf blijven. Als hij je wil sarren moet hij dat tegen jou doen of gewoon recht in je porem. Dat laatste is tenminste echt eerlijk.....

Maar daarnaast vindt ik wel dat IRC niets met dit forum te maken heeft..... En als je zelf logisch nadenkt dan vindt jij dat ook Zorg dan dat hij gebanned wordt op het IRC kanaal. En als je goede IRC connecties heb dat hij een Server ben voor IRC krijgt.

Maar goed ik vindt dus dat hij zijn Ban hier kwijt moet raken.... En dat hij hem op IRC moet krijgen. Het zijn tenslotte 2 aparte dingen.....
Jappio
quote:
Originally posted by Remy D
MiDo says: Het is zeker niet tof dat hij je privé leven erbij betrekt.... laat staan over je vriendin. Daar moet hij lekker vanaf blijven. Als hij je wil sarren moet hij dat tegen jou doen of gewoon recht in je porem. Dat laatste is tenminste echt eerlijk.....

Maar daarnaast vindt ik wel dat IRC niets met dit forum te maken heeft..... En als je zelf logisch nadenkt dan vindt jij dat ook Zorg dan dat hij gebanned wordt op het IRC kanaal. En als je goede IRC connecties heb dat hij een Server ben voor IRC krijgt.

Maar goed ik vindt dus dat hij zijn Ban hier kwijt moet raken.... En dat hij hem op IRC moet krijgen. Het zijn tenslotte 2 aparte dingen.....



eens, volgens mij heeft ie hier op het forum ook nog niet zo veel fout gedaan.. Op irc istie wel errug vervelend af & toe.. Maar zoals gezegd het zijn 2 verschillende dingen..

Siesto Foei.. wees is wat aardiger voor bram en anke :)

grtz

LightForce
Ïk ruik weer een hoog TMF gehalte..... Jammer hoor!!!

Moet wel zeggen het eerste plaatje is wel om te lachen.... tweede niet zo...

Wat betreft de rest... ik ga me niet bemoeien ermee, en 1 ding is wel zo het is absoluut niet leuk om vriendin, familie erin te betrekken in die onzinnige gesprekken... Kom op wees een man!! En lul het dan recht ff in het gezicht..

Maar ja dat is de wereld van Internet, Big mouth, Little Heart! En alle kleuren van de regenboog schijten als ze voor je neus staan.
arj1o1
----------------------------------------------------------------------
Aan de aard van de overtredingen kunnen moderators zelf een straf bepalen en/of threads/posts sluiten.
Dit geldt dus NIET voor een persoonlijke kwestie tussen een ‘moderator’ of een ‘member’
Straffen moet wel op een reguliere wijze gebeuren, er moet dus een geldige beargumentatie zijn en deze moet openbaar worden gemaakt. eventuele bezwaren kun je via PM naar één van de mods sturen
---------------------------------------------------------------------

vind dat die IRC weinig te maken heeft met TA-forums, geef hem dan een ban op IRC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement