|
siesta hier, wat de neuk ben ik banned (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
.... en toch blijft men maar terug komen op t forum :rolleyes:
Edit:
En waar blijft die hoere Forum Jump!!! |
|
|
| AFTERNATIVE |
code:
..(..Sexy..DJ..Siësta..)..lives..on..the..3rd..earth... zegt:
doet tranceaddict.com et bij jou
Subsonik zegt:
ja
Subsonik zegt:
IP BAN!!
Subsonik zegt:
whahahaha
..(..Sexy..DJ..Siësta..)..lives..on..the..3rd..earth... zegt:
whehehe
toch ip ban geworden of stom toeval dat het bij hem niet doet? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
toch ip ban geworden of stom toeval dat het bij hem niet doet? |
toeval... |
|
|
| Blik |
ik zeg het nog 1 keer
IP-BAN BESTAAT NIET!!!!
toevallig kon niemand op TA van vanmiddag tot een paar minuten geleden |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zeg het nog 1 keer
IP-BAN BESTAAT NIET!!!!
Klopt, zat een fout in een router (San Jose, USA) :whip: |
|
|
| SnuggLe |
Hmm...tjsa als jij er zo over denkt Siesta dan moet dat maar.
Maareh..ik vind het wel een beetje triest dat ik hoor dat "dit verhaal nog een staartje gaat krijgen en dat ik niet gek moet opkijken als mijn internet het binnenkort niet meer doet"
Of dat je een nieuw account aanmaakt en vet irritant gaat doen. Dat hoorde ik ook...
Nah, we zien wel :S |
|
|
| franzelare |
beetje jammer dit :S
ik heb net een groot deel van dit topic door gelezen, ik weet er weinig vanaf omdat ik niet in irc kom.
Ik ben van mening dat het IRC kanaal van en TA los van elkaar staan! En dat het dus raar is dat iemand suspended word van deze site omdat hij ergens anders iets roept wat niet zou kunnen volgens de mods.
Maar gezien zijn laatste reactie denk ik dat dit als een juiste actie gezien kan worden ookal valt het wel onder vriendjes politiek denk ik maarja daar doe ik op Pf zelf ook genoeg aan dus daar hoor je mij niet over ;)
Hij roept toch dat hij niet meer terug komt dus dan is de rel ook meteen voorbij! |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Blik
vaag, ik kon er dus heel de tyd wel op:conf:
Strange World |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
vaag, ik kon er dus heel de tyd wel op:conf:
Strange World |
en ik dus niet, getuige dit zinnetje op IRC, wat je aan iedereen die er op dat moment was kunt navragen in hun logs.
[19:44] ta nog steeds down? |
|
|
| eieregooie |
Pfff... ik deze hele draad doorlezen... beetje mening vormen enzo... Komt die laatste post van Siësta voorbij... alle moeite voor niks hehe... Nu is het gezeik dus WEL op het forum, en dat rechtvaardigd de suspension (en voor mijn part een ban) ook wel een beetje... alhoewel het eigenlijk in andere volgorde had gemoeten...
En IRC... Ik zit er wel de hele tijd, maar krijg er te weinig van mee om daar een mening over te vormen... |
|
|
| SanduTje |
ow ow ow... ik ken siesta niet maar ik mag nu al niet..
wat een vervelend mannetje zeg, typisch puberaal/tmfchatbox gedrag. beetje mensen bokken en de tofferd uithangen.. stoer man.. :haha:
Persoonlijk kan ik goed met mensen opschieten en heb veel geduld, maar bij personen zoals hij is een ban het minimale! bah!
gewoon triest! misschien werkt een ban tot hij uit zijn pubertijd is.
je moet weten wanneer je moet ophouden en niet met opmerkingen onder-de-gordel komen. dat is laag en zielig
conclusie: ik ben het eens met Snuggle!
ps. er werd gevraagd om een mening en naar aanleiding van de logs en de replies heb ik een poging gedaan er een te vormen. |
|
|
| Miss Proximus |
tering ik mis totaal niks zonder #taforum :p
SUggestie voor een nieuwe regel op t forum: GEEN THREADS OVER IRC doe je t wel dan wordt je gebanned
lijkt me een goeie zaak :D
irc sux :D |
|
|
|
|