return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
siesta hier, wat de neuk ben ik banned (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by arj1o1
----------------------------------------------------------------------
Aan de aard van de overtredingen kunnen moderators zelf een straf bepalen en/of threads/posts sluiten.
Dit geldt dus NIET voor een persoonlijke kwestie tussen een ‘moderator’ of een ‘member’
Straffen moet wel op een reguliere wijze gebeuren, er moet dus een geldige beargumentatie zijn en deze moet openbaar worden gemaakt. eventuele bezwaren kun je via PM naar één van de mods sturen
---------------------------------------------------------------------

vind dat die IRC weinig te maken heeft met TA-forums, geef hem dan een ban op IRC

Mjah best, dat dacht ik ook en hier ben ik het ook wel mee eens. Die ban gaat hier ook wel weg, maar gisteren was ik het gewoon ff goed ziek. Daarom deze ban.

Maar LightForce, wat bedoel je met TMF gehalte??
Funky_F
ja ok, over zn vriendin had ik misschien niet moeten beginnen.

Maar voor een man van in de 20 laat je je wel erg kennen snuggle, ik snap jou echt niet man. Jij gaat echt op alles in. En je neemt echt alles serieus.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
[20:00] dat wordt een rel

[20:01] moet ik m sticky ban doen dan :P
[20:01] boeiend
[20:01] ik voel het aan mijn water
[20:01] :p
[20:01] niks rel
[20:01] wel man haha ff ouwehoeren

:toothless :toothless :p :p :p :D
!_PeTrUs_!
Sommige van jullie lopen al een geruime tijd tegen t randje aan te hikken en dit was waarschijnlijk net de druppel die de emmer deed oevrlopen....
total woot
Tis idd iets wat op irc hoort te blijven.
Al doet dat niets af aan de "lulligheid"
robin
meneer de mod, volgens de regels mag jij hem niet eens bannen op t forum voor iets wat ie op irc zegt, bijzonder kinderachtig trouwens siesta, k vind dat je de ban voor t forum op moet heffen en hem gewoon op irc moet bannen, laat hem lekker lullen man, als ie hier doorgaat ban je m hier ook..
Eye-Riz
quote:
Maar voor een man van in de 20 laat je je wel erg kennen snuggle

Wat heeft leeftijd er mee te maken? Dat jij nog een puberaal broekie bent heeft ook niets met leeftijd te maken. Je bent nou eenmaal zo of niet. Gelukkig kunnen mensen veranderen, dus hoop maar dat je verder dan je neus gaat kijken en eens leert waar het om gaat.

Verder ben ik het eens met Mido. Ik vind ook dat je niet je 'macht' als moderator mag gebruiken om met iemand iets uit te vechten. Probeer boven dit soort dingen te staan. Weet dat het moeilijk is als je uitgedaagd wordt, maar toch.
AFTERNATIVE
Je maakt best wel erg misbruik van je mod-status, als hij dit bij iemand anders had gedaan die geen mod zou zijn, was die ban er niet geweest, magoed dit hebben al zoveel mensen gezegd
Ding Chavez
Zoals iedereen al zegt een ban was misschien niet helemaal correct maar ik kan het zeker wel begrijpen.
Siesta je moet toch eens uitleggen dan waarom je dat allemaal nodig vindt. Dat sneue gedrag van je. Voel je jezelf dan een heel mannetje als je iemand achter de computer over de zeik krijgt... Als je niet normaal met mensen in dat kanaal om kan gaan kun je volgens mij beter zelf gewoon wegblijven. Komt weinig zinnigs uit jou op irc.

GreetZ, DC
Dj Lex
Tjsa moeilijk dit, aan de ene kant begrijp ik het wel aan de andere kant kan je dit forum niet vergelijken met Irc. Maar op irc mag hij van mij ook weg blijven. Siesta gedraagt zich daar sneu. Hier hoeft ie niet veel meer te flikken lijkt mij, maar een ban kan niet

!_PeTrUs_!
Voor en tegens blijf je houden. Het sneue gedrag van Gerrit op IRC is ons allen wel bekend. Misschien werd t een keertje tijd dat ie niet altijd z'n zin krijgt! Ik snap trouwens ook niet echt waar al die frustraties vandaan komen hoor. Krijg je soms niet genoeg aandacht in je directe omgeving? Je zal irl best een aardige vent wezen ik dus snap niet echt waarom je dan zo reageert achter je comp?

Het feit blijft dat z'n account suspended is en de Admin gaat kijken of ie daadwerkelijk gebanned gaat worden van t forum (IP bannen). Dit gezeik hebben we eerder gehad met Jukx weet u nog?

P.S. Jukx kan volgens mij al wel weer terug ;)
Blik
ik ben het wel eens met de ban, het is misschien wel alleen op IRC maar dat is een chat van deze site dus heeft het er wel degelijk mee te maken.

iemand suspenden is trouwens iets heel anders dan iemand bannen, bij een suspension kan die een week niet op het forum komen onder zijn naam (DJ-Siesta in dit geval). Bij een ban word zijn nick verwijderd en kan die dus niet meer inloggen en zal dit ook nooit meer kunnen doen. Zijn IP kan niet gebanned worden dus hij kan zich altijd opnieuw registreren op TA.

Ik hoop gewoon dat hij zijn lesje leert en er mee ophoudt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement