return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
siesta hier, wat de neuk ben ik banned (pg. 4)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
quote:
Zoals iedereen al zegt een ban was misschien niet helemaal correct maar ik kan het zeker wel begrijpen.

Dat is dan dus in feite hetzelfde als het kunnen begrijpen als iemand voor eigen rechter speelt IRL. Maakt niet uit wat Siesta allemaal zegt, ik vind dat een mod erboven moet staan als het hem persoonlijk treft en zich aan de regels moet houden. Juist een mod is een voorbeeld!!! No offense Snuggle, je bent een toffe peer (eh :p ), maar hier ben ik het niet mee eens. Wees gewoon de verstandigste.
DjRV
het ta kanaal is een apart initiatief en staat los van ta.com
imo kan je iemand alleen hier bannen dmv gedrags regels die op ta.com niet gehanteert worden

op irc is er trouwens een hele mooie /ignore [nickname] optie,werkt perfect
Remy D
Ik vind dat die 3 Hiellikkende elkaarskontetende trechterpootjes een ban moeten. :haha:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vind dat die 3 Hiellikkende elkaarskontetende trechterpootjes een ban moeten. :haha:

Whehehe, waar je t vandaan haalt weet ik ook nie heur :p

Nog een weekie, kenne we weer springnichten Remy!
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Dat is dan dus in feite hetzelfde als het kunnen begrijpen als iemand voor eigen rechter speelt IRL.

Dat is idd ook zo. Maar goedkeuren is weer heel wat anders.

GreetZ, DC
Donna
Sjaaaaaah,naja wat ik gister ookal heb gezegt,denk dat als ie gebanned had moeten worden van t forum je daar ff een aantal maanden te laat mee bent snuggie;)
Dingen die hier toen over dit forum vlogen waren flink de moeite waard geweest,toen zei je dat dat niet proffesioneel zou overkomen dus doe het dan nu ook niet,nu het je eigen persoon betreft...

No offence btw...

En dan Siestaatje,sja:)
Ach wel lache altijd dat op t moment dat ik probs met ppl heb de main er wat aan voorbijgaat en op een later tijdstip ook anderen er dan toch eens achter komen dat het misschien toch wel zo was.
Sja,ik heb op t moment wienig tot geen probs met m,en een kanaalgek heb je echt wel nodig de boel een beetje alive te houden,net zoals een dorpsgek,die heeft ook zn charmes en het hele dorp weet t alstie dood is:D

Sja je prive op irc is nie echt cool,k weet r alles van,je prive is je prive en wil je graag zo houden,soms bepalen anderen voor jou wat er met jou privacy gebeuren moet,denk dat ze denken t beter te weten dan jijzelf,heel klote en vet triest en kut maar t gebeurd

Duzzz kun je 2 dingen doen,jezelf begraven in een ongelovelijke berg zelfmedelijdjes met een flinke toef trots,of je zegt gewoon DE HELE ROTZOOI,ill move on:)

Bek in de plooi en gaaaaaaaaaan,hoppa!

En Siesta,jij moet geen leugens rondstrooien over evt. vrouwen die je gepakt zou hebben want leugens zijn lame,en t was je laatste middel,dus wanhoopsactie zogezegt om snug op de welbekende kast te jagen.
Njaah als je dat nodig hebt iemand boos te maken weet je hopenlijk zelf wel waar je nivo dan ligt mmmmkay?

Ik heb mn ass al verscheidene malen verrot,bont en blauw moeten trappen,magoed,hij doetet nog,probeer t ook s.
En verdere conflicten gewoon gescheiden houden van de mainchan.
Little Theseus
Nooit gedacht dat Henkie_Henk een opvolger zou krijgen!
Donna
hahahaha the in TA lamercontest continues;)

Remy moet ook weg!

:tongue3
TranceFool
een ouderwetse rel...das lang geleden, zucht

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, aan de ene kant heeft IRC eigenlijk niks met je account op het TA forum te maken. Aan de andere kant kan ik me het ook voorstellen als iemand zo irritant is, zeker als je zelf normaal probeert blijven te doen...
Donna
Relluh ruled,dan zeggen ppl at least wat ze denken en wat ze op t hart hebben.

En sja,we komen allemaal wel een keer voorbij in een dikke rel,maar hebben niet allemaal de titel *MOD* en sja sorry,bij de 1 nie gebruiken,dan bij de ander ok niet,officiele waarschuwing ofzoiets wasset toch?

En verder gewoon zelf sterk genoeg in je schoenen staan om je tegenstander onder je te zien,desgewenst kun je een hulpmiddel gebruiken zoals een hmm keukentrapje ofzo,of je zet m in een kuil,tis bijna kuilengraaf seizoen op de stranden dus go 4 it:toothless

Chicane
KKkkkRRRrrAAaaa

BOEHOE

het valt me op dat elke channelgek z'n eigen uitspraak c.q. oerkreet heeft :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Donna
Sjaaaaaah,naja wat ik gister ookal heb gezegt,denk dat als ie gebanned had moeten worden van t forum je daar ff een aantal maanden te laat mee bent snuggie;)
Dingen die hier toen over dit forum vlogen waren flink de moeite waard geweest,toen zei je dat dat niet proffesioneel zou overkomen dus doe het dan nu ook niet,nu het je eigen persoon betreft...

No offence btw...

Ik sluit me hier volledig mee aan.

Moet zeggen dat ik geen groot Siesta-fan ben, mede door uitspraken en denkbeelden die hij in het verleden posten op het Forum. Maar op dit moment gedraagt hij zich goed op TA. Ik kan niet oordelen over IRC, aangezien ik hier nooit op zit. En ik beschouw dus IRC en TA als gescheiden. Dus geef hem een ban alsie hij zich hier nogmaals misdraagt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement