return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
siesta hier, wat de neuk ben ik banned (pg. 5)
View this Thread in Original format
jploveparade
Moderator Snuggle dreigt met ban indien Siesta zijn woorden niet ontwapent. De rest van TA is verdeeld over de kwestie. De vraag is of hij zich houdt aan de forum resoluties. IRC heeft gedreigd met 100 aanslagen per minuut.

Hoe zal de situatie zich ontwikkelen? Lees Tranceaddict elke dag voor het laatste nieuws...

:D
New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus
Nooit gedacht dat Henkie_Henk een opvolger zou krijgen!

Ik vond het al redeljik duidelijk.
Siesta was de eerste die met zijn ene hersencel dom meelulde met Robert.
Donna
Hehe das zekers waar,maar sommige (waaronder henk zelf) dacht tulijk ook dat ie helemaal de man was,kwam voornamelijk over zn goedkope praatjes over dure broekjes etc;)

En Siesta is echt een troonopvolger qua dat,no doubt about it;)

Ennuh,sjah,we worden echte soapsterren hiero!
Voelde me van de week net echt beroemd gewoon,erg leete ,heb alleen Henk v/d Meyden nog niet gezien:conf: :toocool:

Dus jongens,geniet van je fame,tis zo snel over:)

Welcome in LALALAND!:D:D:D
SnuggLe
Nou, dan nog maar even een reply.

Jullie hebben helemaal 100% gelijk dat bannen geen zin heeft hier op het forum en dat het gescheiden moet blijven. Klopt helemaal. Het is btw geen bannen, maar hij is gesuspend. Ik kan hem ook helemaal niet bannen, daar hebben wij moderators de macht niet voor. Met een weekje of minder is hij terug.

Verder heb ik dit gedaan omdat het een soort waarschuwing is. Wat kan ik verder doen? Op het IRC kanaal is een ban met 2 seconden weg (heb het vaak zat geprobeerd, maar dat helpt niet). Hem rustig vragen offie wil kappen de sfeer te verzieken helpt niet. Niets hielp. Wat denken jullie zelf? Meerdere mensen op het kanaal hebben hem erop aangesproken.
Dit is nu gewoon een signaal voor hem dattie moet kappen en ik nie meer met me laat en. Er is nu gelukkig ook een ban op het kanaal op de een of andere manier die wel werkt. Eindelijk. Heb ik toch iets voor mekaar gekregen. En dat iedereen in gaat zien dattie een eikol is, en dat MEER mensen daarover hun bek opentrekken.
Als ik dit niet gedaan had was het alleen maar verder uit de hand gelopen en denk ik ook op het forum overgesprongen. Daarom heb ik ervoor gekozen hem te suspenden en het uit te leggen.

Gisteren was gewoon even de druppel. Dus toen heb ik op de suspend button gedrukt, in de weet dat hij een thread aan zou maken. Anders had ik het zelf gedaan om de situatie uit te leggen. Dat iedereen een keer kan zien wat voor een eikel het is.

En dat ik nu een 'watje' ben omdat ik gewoon mijn bek opentrek dat ik het ff gehad heb: BOEIEND

Ik heb me op de kast laten jagen ja. Och zo hoog op de kast zit ik nie, maar ik laat gewoon niet door 1 sukkel de hele sfeer verpesten op een kanaal. Uitdagen, schelden etc. Geen zin meer in.

quote:
Originally posted by Funky_F
ja ok, over zn vriendin had ik misschien niet moeten beginnen.

Maar voor een man van in de 20 laat je je wel erg kennen snuggle, ik snap jou echt niet man. Jij gaat echt op alles in. En je neemt echt alles serieus.

Ik ga op alles in? Niet serieus nemen? Wat jij wil joh :S
Waarom zou ik me laten kennen?? Ik heb er gewoon genoeg van. Ik laat me niet langer meer op de kop zitten door een 15 jarige kneus. Heb gewoon genoeg tijd aan je verspilt en daarom doe ik dit in 1x goed nu op deze manier.
robin
siesta is toch geen 15?? maar voor de rest begrijp ik je punt wel..

gr

robin
Funky_F
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga op alles in? Niet serieus nemen? Wat jij wil joh :S
Waarom zou ik me laten kennen?? Ik heb er gewoon genoeg van. Ik laat me niet langer meer op de kop zitten door een 15 jarige kneus. Heb gewoon genoeg tijd aan je verspilt en daarom doe ik dit in 1x goed nu op deze manier.

je bent nog erger dan ik d8 :rolleyes:
jonge tis gewoon TE leuk om jou te treitere, je hebt et maybe zelf niet door, maar je ging gewoon overal op in en zoo uberkneuzigserieus, das fat lache weetje.

maare ban me maar hoor, grote jonge (Y). mij zal je hier iig niet meer zien, (xal je toffe perenopmerkingen wel missen, W0Wie :eyes:)

enne, tis altijd nog 16 grote mrs snuglul.

(btw je klinkt als een wijf dat slechte sex heeft):p

(K)(K)(K)
\

flame ahead mensen, boeit me toch geen fok!

oja maak er es mooie foto van, ben je toch zo goed in:D
-=Re-GrOoVeD=-
Siesta, ik heb 't je al op MSN gezegd, maar je bent nu toch echt LAME bezig. Wat wil je bereiken? Leuk om iemand te pesten.. pf. Ga toch wat beters doen en mix 5 cds vol ofzo. :rolleyes:
Teknikol
(je zet je wel een btje voor lul zo hoor siesta..)
Donna
quote:
Originally posted by magrec
:toothless :toothless :p :p :p :D

jah k zag t ook meteen,erg vet:D
Teal'k
Siesta, als je het niets uitmaakt, waarom post je dan nog?

Optimus
beetje lomp gedrag Gerrit...
New Wave
Wat een lachertje weer zeg...........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement