return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
איזה פרוגרסיב טראנס מפגר
זה פשוט האוס כמו שגבריאל ודרזדן תמיד עושים
האמת לא מבין מה התלהבתם מזה יותר מידי
כאילו ווקאלים יפים אבל לא יודע אולי בגלל שזה ריפ מסט אני לא מרגיש מה מיוחד כל כך בטראק הזה.


ואני מסכים עם פלוצר הווקאלים ב
Vivian Green
הרבה הרבה הרבה יותר טובים מהווקאלים בטראק הזה.
coby
למה לא המלצתה בסטיקי ? ... :conf:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה פרוגרסיב טראנס מפגר
זה פשוט האוס כמו שגבריאל ודרזדן תמיד עושים



נכון מאוד... אני לא מבין אותך מוש, כל סגנון אתה תוקע בו את המלה טראנס? כאילו בחייאת יותר האוס מזה אין :) זה גם נשמע לי קצת דיפ עם הבייסליין הזה...
MoSH_MaN
זה פרוגרסיב זה בטוח

השאלה אם זה נוטה לטראנס או להאוס פתוחה

יש כאן הרבה אלמנטים כמו הגיטרות ואלה

ולדעתי הוא שונה מ
duncan_sheik_-_on_a_high_(g_and_d_love_from_humbolt_mix(
שהוא פרוגרסיב האוס


אה
01-three_drives-carrera_2__gabriel_and_dresden_remix-promo
פרוגרסיב טראנס
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה פרוגרסיב זה בטוח

השאלה אם זה נוטה לטראנס או להאוס פתוחה


???
טראנס זה מוזיקה שמיועדת ליצירת השפעה הדומה לסמים, זה בערך מה שיוצרי הטראנס מנסים להעביר, אני לא מבין איך זה מתקשר לטראק הנ"ל...
clubber@work
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אלוהיםםם ישמורררררררר

איזה טראק ע-נ-ק!!!!!!!!

פשוט מדהיםםםםםםםם!!!!!11

הווקאלים כל כך טובים והמילים עוד יותר!!!!!!!

זה פשוט תענוג

פרוגרסיב טראנס וזה ללא ספק אחד מהשירים הכי טובים של השנה אם לא הכי טוב


עכשיו כל אוהבי ההארד - שונאי הפרוגרסיב בטח יגידו שזה בכלל לא טוב
אז תלמדו להעריך מוזיקה!!
זה פשוט מדהים
גם אני פעם ראשונה לא ממש התלהבתי אבל ששמעתי שוב
I DIE!!!

גם יש שם כלים כמו פסנתר וגיטרות
זה הרכב עם כמה אנשים והמיקס של דרסדן וגאבריאל
פשוט ענק

הנה ריפ מהמיקס שלהם
תורידו!

אגב,זה אוכל את
summer calling ;)


אני לא אוהב פרוגרסיב בדרך כלל (רק אחרי ליטר וודקה...)
אבל זה באמת טראק איכותי
והרבה יותר טוב מ
summer calling
Rising
מה?? חחח
זה פרוגרסיב טראנס...

ה-
bpm
בכלל לא מתקרב לקטע של
פרוגרסיב האוס...

וזה בכלל לא כמו היצירות הקודמות של גבריאל ודסרן..כאילו שומעים זה הם אבל זה לא אותו דבר.
Trance man
quote:
Originally posted by Rising


וזה בכלל לא כמו היצירות הקודמות של גבריאל ודסרן..כאילו שומעים זה הם אבל זה לא אותו דבר.


פה אתה טועה..
המבנה של הטראק ממש זהה ל
Paul-Oakenfold - Southern Sun (G & D Acoustic Mix)
Rising
אחי זה פרוגרסיב טראנס ..אין מה להתווכח פה בכלל
eXeTik
מדהים!
פשוט מדהיייייים...

עכשיו נשאר לי רק למצוא את הגירסה המלאה :eyes:

Sniper
באמת קטע גדול!!!:]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
אחי זה פרוגרסיב טראנס ..אין מה להתווכח פה בכלל


מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלה בחיי, זה שאתה בטראנסאדיקט לא אומר שזה טראנס!! אין התפתחות של טראנס, אין צלילים של טראנס, והכי חשוב אין פיל של טראנס!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement