|
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
איזה פרוגרסיב טראנס מפגר
זה פשוט האוס כמו שגבריאל ודרזדן תמיד עושים
האמת לא מבין מה התלהבתם מזה יותר מידי
כאילו ווקאלים יפים אבל לא יודע אולי בגלל שזה ריפ מסט אני לא מרגיש מה מיוחד כל כך בטראק הזה.
ואני מסכים עם פלוצר הווקאלים ב
Vivian Green
הרבה הרבה הרבה יותר טובים מהווקאלים בטראק הזה. |
|
|
| coby |
| למה לא המלצתה בסטיקי ? ... :conf: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איזה פרוגרסיב טראנס מפגר
זה פשוט האוס כמו שגבריאל ודרזדן תמיד עושים
|
נכון מאוד... אני לא מבין אותך מוש, כל סגנון אתה תוקע בו את המלה טראנס? כאילו בחייאת יותר האוס מזה אין :) זה גם נשמע לי קצת דיפ עם הבייסליין הזה... |
|
|
| MoSH_MaN |
זה פרוגרסיב זה בטוח
השאלה אם זה נוטה לטראנס או להאוס פתוחה
יש כאן הרבה אלמנטים כמו הגיטרות ואלה
ולדעתי הוא שונה מ
duncan_sheik_-_on_a_high_(g_and_d_love_from_humbolt_mix(
שהוא פרוגרסיב האוס
אה
01-three_drives-carrera_2__gabriel_and_dresden_remix-promo
פרוגרסיב טראנס |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה פרוגרסיב זה בטוח
השאלה אם זה נוטה לטראנס או להאוס פתוחה |
???
טראנס זה מוזיקה שמיועדת ליצירת השפעה הדומה לסמים, זה בערך מה שיוצרי הטראנס מנסים להעביר, אני לא מבין איך זה מתקשר לטראק הנ"ל... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלוהיםםם ישמורררררררר
איזה טראק ע-נ-ק!!!!!!!!
פשוט מדהיםםםםםםםם!!!!!11
הווקאלים כל כך טובים והמילים עוד יותר!!!!!!!
זה פשוט תענוג
פרוגרסיב טראנס וזה ללא ספק אחד מהשירים הכי טובים של השנה אם לא הכי טוב
עכשיו כל אוהבי ההארד - שונאי הפרוגרסיב בטח יגידו שזה בכלל לא טוב
אז תלמדו להעריך מוזיקה!!
זה פשוט מדהים
גם אני פעם ראשונה לא ממש התלהבתי אבל ששמעתי שוב
I DIE!!!
גם יש שם כלים כמו פסנתר וגיטרות
זה הרכב עם כמה אנשים והמיקס של דרסדן וגאבריאל
פשוט ענק
הנה ריפ מהמיקס שלהם
תורידו!
אגב,זה אוכל את
summer calling ;) |
אני לא אוהב פרוגרסיב בדרך כלל (רק אחרי ליטר וודקה...)
אבל זה באמת טראק איכותי
והרבה יותר טוב מ
summer calling |
|
|
| Rising |
מה?? חחח
זה פרוגרסיב טראנס...
ה-
bpm
בכלל לא מתקרב לקטע של
פרוגרסיב האוס...
וזה בכלל לא כמו היצירות הקודמות של גבריאל ודסרן..כאילו שומעים זה הם אבל זה לא אותו דבר. |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Rising
וזה בכלל לא כמו היצירות הקודמות של גבריאל ודסרן..כאילו שומעים זה הם אבל זה לא אותו דבר. |
פה אתה טועה..
המבנה של הטראק ממש זהה ל
Paul-Oakenfold - Southern Sun (G & D Acoustic Mix) |
|
|
| Rising |
| אחי זה פרוגרסיב טראנס ..אין מה להתווכח פה בכלל |
|
|
| eXeTik |
מדהים!
פשוט מדהיייייים...
עכשיו נשאר לי רק למצוא את הגירסה המלאה :eyes: |
|
|
| Sniper |
| באמת קטע גדול!!!:] |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
אחי זה פרוגרסיב טראנס ..אין מה להתווכח פה בכלל |
מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלה בחיי, זה שאתה בטראנסאדיקט לא אומר שזה טראנס!! אין התפתחות של טראנס, אין צלילים של טראנס, והכי חשוב אין פיל של טראנס!! |
|
|
|
|