return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אף אחד, אז דיי להתווכח :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז מי יעזור?


במקרה שלכם אף אחד לא יעזור
את מי זה מעניין הקרב הזה?! הרי מה זה יקבע בסופו של דבר?
למי יש ביצים יותר גדולות!!!
אז חלאס כבר להתווכח
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אף אחד, אז דיי להתווכח :)


יפה... ידעתי שזה מה שיקרה בסוף.

רועי אתה לא יכול להתערב לנו בוויכוח למה 50 טרדים פה לפחות היו עם ריבים שלך... טוב עזובבבבבב

אני אומר שזה פרוגרסיב טראנס... אני מתווכח בשם עצמי ואז אתה (שגיא) אומר לההה אני צריך הוכחות.. אז הנה אנחנו מביאים לך פה מה שאחרים שמבינים!!! אומרים בקשר לזה..

רק להבהיר נקודה.. מעצבן אותי שחושבים שמבינים
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
יפה... ידעתי שזה מה שיקרה בסוף.

רועי אתה לא יכול להתערב לנו בוויכוח למה 50 טרדים פה לפחות היו עם ריבים שלך... טוב עזובבבבבב

אני אומר שזה פרוגרסיב טראנס... אני מתווכח בשם עצמי ואז אתה (שגיא) אומר לההה אני צריך הוכחות.. אז הנה אנחנו מביאים לך פה מה שאחרים שמבינים!!! אומרים בקשר לזה..

רק להבהיר נקודה.. מעצבן אותי שחושבים שמבינים


שמעו אפשר להתווכח פה זה לא כזה עניין אסור - כל הקטע זה
להיות ערוץ הילדים לשמוע דעות להשתכנע ושכנע ולהבין משהוא באותו זמן ...

פשוט לא צריכים להוסיף קללות ושאר ירקות כמו "אתה לא מבין" , "אני
לא יכול לשמוע אותך " וכדומה ...


תאכל'ס ארמין סיכם את עניין הסגנונות הכי טוב לדעתי ...

אבל בכל אופן - אורן באמת אני שואל מתוך עניין - למה אתהה חושב
נגיד שזה פרוגרסיב טראנס ?
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
שמעו אפשר להתווכח פה זה לא כזה עניין אסור - כל הקטע זה
להיות ערוץ הילדים לשמוע דעות להשתכנע ושכנע ולהבין משהוא באותו זמן ...

פשוט לא צריכים להוסיף קללות ושאר ירקות כמו "אתה לא מבין" , "אני
לא יכול לשמוע אותך " וכדומה ...


תאכל'ס ארמין סיכם את עניין הסגנונות הכי טוב לדעתי ...

אבל בכל אופן - אורן באמת אני שואל מתוך עניין - למה אתהה חושב
נגיד שזה פרוגרסיב טראנס ?


מה ערוץ הילדים?? יש פה נושא פתוח ואם כבר נכנסנו לזה אז צריך לסגור את העניין.

לארמין פשוט לא איכפת איזה סגנון... הוא מודע שהוא מנגן פרוגרסיב בתוכנית שלו... רק שזה מגיע לקטנות זה לא ממש חשוב.
גם הרבה יוצרים לא יודעים מה הם מכינים... הם שם בשביל המוזיקה ..
זה לא מעניין.

למה זה פרוגרסיב טראנס?... פשוט שמים לב..לפי האוזן.. זה נשמע מושתן אבל מה לעשות
כמו שאתה בקלות יכול להבדיל בין הארדקור לצ'ילאאוט... אז אני לפי האוזן אומר שזה פרוגרסיב טראנס..
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising


למה זה פרוגרסיב טראנס?... פשוט שמים לב..לפי האוזן.. זה נשמע מושתן אבל מה לעשות
כמו שאתה בקלות יכול להבדיל בין הארדקור לצ'ילאאוט... אז אני לפי האוזן אומר שזה פרוגרסיב טראנס..


שמע הסינטים פה הם יותר של פרוגרסיב האוס וכנ"ל לגבי העיבוד
למרות הביט והכל ...

שמע זה לדעתי באמת לא חשוב איזה סגנון זה כל כך כי בבכל אופן
זה נשמע משולב - ומה שיותר חשוב זה נשמע טוב ...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
למה זה פרוגרסיב טראנס?... פשוט שמים לב..לפי האוזן.. זה נשמע מושתן אבל מה לעשות
כמו שאתה בקלות יכול להבדיל בין הארדקור לצ'ילאאוט... אז אני לפי האוזן אומר שזה פרוגרסיב טראנס..


אני רציתי הסבר על לדוגמה איזה צלילים גורמים לך לחשוב שזה טראנס וכאלה, לא לפי האוזן, זה ה"הוכחות" שביקשתי ואתם הלכתם לחפש אחרים שיגידו אותו דבר...
Vortex_SA
טוב הנה למה אני חושב שזה האוס:
1. אין לך פה פילטרים ובבלאגנים כמו בטראנס
2. הבס הזה זה ממש בס האוס אופייני, לא מהיר כמו בטראנס
3. הקיק אולי כן מתאים איכשהו לטראנס אבל זה טיפה בים...

זה למה אני חושב שזה האוס, אני ישמח שתראו פה למה אתם חושבים שזה טראנס זה ההוכחות שביקשתי...
Scorchio
אני מסכים ושוב אני אומר
זה רק ריפ מסט


ברגע שנשמע את הוייניל ריפ נדע באמת


ואגב רק שתדעו ש
Andain = Gabriel And Dresden

ולא סתם כמה אנשים כמו שמוש אמר
nimrod levi
quote:
Originally posted by Scorchio
אני מסכים ושוב אני אומר
זה רק ריפ מסט


ברגע שנשמע את הוייניל ריפ נדע באמת


ואגב רק שתדעו ש
Andain = Gabriel And Dresden

ולא סתם כמה אנשים כמו שמוש אמר


יש עוד מישהו שגם בפרוייקט
לא זוכר איך קוראים לו

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
אני מסכים ושוב אני אומר
זה רק ריפ מסט


ברגע שנשמע את הוייניל ריפ נדע באמת


ואגב רק שתדעו ש
Andain = Gabriel And Dresden

ולא סתם כמה אנשים כמו שמוש אמר


יצאת דביל!!!
זה בכלל לא נכון!!
זה
Josh Gabriel
Mavie Marcos (Vocalist)
David Penner Guitarist/Strings

הקצב הוא 4/4
תשים לב איך המלודיה עולה ויורדת עם הקצב

טוב קבלו הסבר באנגלית
quote:
starts out with a housey beat but the TRANSITION of the bass guitar from one level to another (goes up and up till it peaks) with the vocals risingas well and than they (the melody and vocals) peak and come right down to only start lifting up and up,so its trance
Flotser
עם קשר לטרד ובלי הרבה קשר לוויכוח שלכם

הקשבתי לשיר הזה כבר מספיק, והייתי נהנה הרבה יותר מגרסת
dub
למה הוואקלים מעצבנים, כמו איזה שיר האוס-פופ מאלה שיש באמטיוי

אבל הגיטרות ובכלל השיר עשויים ממש ממש יפה,
להעיף את הווקלים!!


:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement