|
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! ! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
עדיין עם הריב המטופש הזה יאללה
כבר שבועיים אתם ככה
אני בכלל חושב שזה פרוגרסיב קאנטרי
מישהו חושב אחרת?
מה אכפת לי , טורונטו אמר
חחחח, סתם
לא בא לרדת על אף אחד
פשוט תבינו שאפשר להתווכח על זה, זה לא מוגדר
לא הכל חייב להיות פיקס לפי הסגנון , עם כל המאפיינים וזה
אני רואה את שתי הצדדים שאני שומע את הטראק הזה
לא יודע, קשה לי להחליט
קיצר
Drop It
נמאסתם
:D |
|
|
| Rising |
צח מה נסגר איתך?... הוא לא אלוהים אבל יש לו ידע..
אני לא אומר שהוא צודק על בליינד...
שגיא יא מכוער מה אתה צוחק?
אני עם רותם זה פרוגרסיב קאנטרי :eyespop: |
|
|
| Vortex_SA |
| אני צוחק כי אתם לוקחים את הבן אדם הזה שלא שמעתי עליו בכלל כמובן מאליו, יענו מה שהוא אומר זה הקבוע, בגלל זה אני צוחק... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אני בכלל חושב שזה פרוגרסיב קאנטרי
|
מה פתאום!!!
זה טכנו מינימליסטי!!
חלאס כבר להתווכח על זה!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
ראסמי לא שווה את הוויכוח ...
טראק ענק :)
לדעתי יותר טוב מסאמר קולינג בהרבה ...
ועזבו אותכם מוויכוחים - כמו שארמין אמר בראיון האחרון
שלו ששאלו אותו איך הוא מגדיר את המוזיקה שהוא מנגן ואהבתי
לאללה את התשובה שלו
:
"
Helen: So how would you best describe your sound?
Armin: Electronic Dance Music (EDM)!!
Cameron: So you don’t like being labelled 'Trance'
Armin: No....no...Ill tell you why. Because i made trance before it was called
trance, and back then it was called 'energetic club' or a huge amount of other names for it. I always say if you would name Sydney, the city...say if you would name it Amsterdam next year and the year after you would name it New York. Nobody would be able to find your city again...So i think the discussion about what genre we like is pretty useless. I think you can say its Electronic Dance Music, drivenby melodies and euphoric elements..... " |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
Armin: No....no...Ill tell you why. Because i made trance before it was called
trance, and back then it was called 'energetic club' or a huge amount of other names for it. I always say if you would name Sydney, the city...say if you would name it Amsterdam next year and the year after you would name it New York. Nobody would be able to find your city again...So i think the discussion about what genre we like is pretty useless. I think you can say its Electronic Dance Music, drivenby melodies and euphoric elements..... " |
הבנאדם פשוט גאון!!!
ראסמי הביא פה הסבר מצוין!! |
|
|
| MoSH_MaN |
מי אמר שהוא אלוהים ?!
בונאה אתם חסרי השכלה אני מנסה להעביר כאן נקודה
זה שהוא אומר שזה פרוגרסיב טראנס בסדר
אבל
YOU CAN ARGUE ABOUT IT
זה כל הקטע אפשר להתווכח על זה
גם אם נגיד
TrigaX
יגיד שזה פרוג טראנס זה לא ישנה הרבה כי זה הכל דעות
אז איך יודעים מי צודק?
טוב חכה לתשובה מהאיש מלמעלה (דייב) אוקי? |
|
|
| Sniper |
סעמממקקק
לא נמאס לכם לריב על זה?#!%?!%^
תיקראו לזה פרוגרסיב וזהו
!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
אבל אני בכלל לא מבין את צח
אז של מי הדעה תקבע?
אתה הולך לאכול את זה בדיוק כמו שאכלת ממורן
וכמו שהתווכחתי איתי על
witness
שהרגע דיברתי איתם והם אישרו לי שזה טק טרנאס
אז לפני שאתה מדבר תדע לפחות מה זה
PAD |
|
|
| Rising |
trigax
לא שמע אותו עוד :\
אבל אני הולך עם המילה שלו...יגיד לי שזה האוס אני אשתוק וזהו... |
|
|
| Vortex_SA |
טוב אני עזבתי את הויכוח, אנשים פה לא מתווכחים בשם עצמם...
מוש אתה שם לב לאבסורד שלך? אתה אומר שבגלל שהוא אמר שאפשר להתווכח זה בסדר, אח"כ אתה אומר לחכות לדייב שאין לי מושג מי זה, אז מה הפואנטה שלך בויכוח? אולי פשוט תביא את אלה שאתם מתווכחים בשמם לפה???
אח מוש עוד פעם הרגת אותי, עלק עכשיו דיברתי אתם והם אישרו לי, כאילו מי זה הם? הם יענו שליט עליון של כל הסגנונות? הם אפילו לא יוצרים מוזיקה רובם (נראה לי...), על סמך מה הם מדברים? ולמה אתה מאמין להם? טוב קיצר פרשתי בגלל כל השטויות שרצות פה... |
|
|
| MoSH_MaN |
שגיא אני לא יכול לשמוע אותך
דייב=
Dresden
אישרו לי=Dj Danjo , RobStyles , Katana
ואני אמרתי שהדעה שלו זה פרוגרסיב טראנס
אבל אפשר להתווכח
ככה שכמה שנתווכח לא ממש יעזור
אז מי יעזור? |
|
|
|
|