|
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| אגב עוד משהו, ראיתי שהרבה אומרים שניו אנרג'י זה הארד האוס, אז לא נעים לי לנפץ את האשלייה אבל זה לא, הארד האוס זה מוזיקה בסביבות ה160 ביפיאם ככה, קרובה מאוד לג'אנגל וממש לא נשמעת כמו ניו אנרג'י... ניו אנרג'י זה כבר טראנס אגב :) נראה לי הארד... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלה בחיי, זה שאתה בטראנסאדיקט לא אומר שזה טראנס!! אין התפתחות של טראנס, אין צלילים של טראנס, והכי חשוב אין פיל של טראנס!! |
מה הקשר טראנסאדיקט אלוהים?!!???
שמע...אין פה וויכוח זה פרוגרסיב טראנס..אם אתה רוצה להכנס לזה ואחרי זה לראות שטעית אין לי בעיה.
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב עוד משהו, ראיתי שהרבה אומרים שניו אנרג'י זה הארד האוס, אז לא נעים לי לנפץ את האשלייה אבל זה לא, הארד האוס זה מוזיקה בסביבות ה160 ביפיאם ככה, קרובה מאוד לג'אנגל וממש לא נשמעת כמו ניו אנרג'י... ניו אנרג'י זה כבר טראנס אגב :) נראה לי הארד... |
נו זה ברור. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלוהיםםם ישמורררררררר
איזה טראק ע-נ-ק!!!!!!!!
פשוט מדהיםםםםםםםם!!!!!11
הווקאלים כל כך טובים והמילים עוד יותר!!!!!!!
זה פשוט תענוג
פרוגרסיב טראנס וזה ללא ספק אחד מהשירים הכי טובים של השנה אם לא הכי טוב
עכשיו כל אוהבי ההארד - שונאי הפרוגרסיב בטח יגידו שזה בכלל לא טוב
אז תלמדו להעריך מוזיקה!!
זה פשוט מדהים
גם אני פעם ראשונה לא ממש התלהבתי אבל ששמעתי שוב
I DIE!!!
גם יש שם כלים כמו פסנתר וגיטרות
זה הרכב עם כמה אנשים והמיקס של דרסדן וגאבריאל
פשוט ענק
הנה ריפ מהמיקס שלהם
תורידו!
אגב,זה אוכל את
summer calling ;) |
בוא נתחיל מזה שאני בדרך כלל לא אוהב פרוגרסיב ואין קשר ללהעריך או להעריך מוזיקה לדעתי פרוגרסיב זה מוזיקה למעוטי יכולת שקשה להם להקשיב למוזיקה מורכבת מדי או שנמאס להם להקשיב למוזיקה מורכבת מדי
אבל אני מסכים שיש קטעי פרוגרסיב טובים וזה קורה כשלפרוגרסיב יש שלובים עם סגנונות אחרים
ועד כמה שזה קשה לי הטראק הזה הוא אכן מצוין ואיך שהשנה הזאת נראית אין לי ברירה בנתיים אלא להגדיר אותו הטראק הכי טוב כרגע...
אני לא מאמין שעד סוף השנה לא יהיו טובים ממנו
לגבי גבריאל אנד דרזדן למרות שהם יוצרי פרוגרסיב אני אוהב לא מעט דברים שלהם
ומוש אין מה לעשות הווקאל בסאמר קולינג הוא מרגש ונוגע יותר לי עדיין קשה להחליט מה מביניהם טוב יותר |
|
|
| KrazyDJs |
לקח לי הרבה זמן למצוא את הטראק הזה..אבל בסוף, מצאתי בקאזה...
אקיצר
קטע נחמד...
אני אישית יותר אהבתי את סאמר קולניג
בכל מקרה...אחלה רמיקס...
מחכה לקטע המלא... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
מה הקשר טראנסאדיקט אלוהים?!!???
שמע...אין פה וויכוח זה פרוגרסיב טראנס..אם אתה רוצה להכנס לזה ואחרי זה לראות שטעית אין לי בעיה. |
תוכיח, אין לי בעיה לראות שאני טועה, בחיי שאין לי, ותביא איזה מקור אמין... |
|
|
| MoSH_MaN |
שגיא או שזה שגיב
שכחתי
אתה מזבל פה בכמויות כמו צח.......
קבל עוד דוגמא
הרימיקס של אדורל ליט אנוטר די
שזה דרדסן ועוד אחד במקרה גם פרוגרסיב טראנס
עכשיו אני לא יודע איפה הבאת את
| quote: | | טראנס זה מוזיקה שמיועדת ליצירת השפעה הדומה לסמים |
כאילו WTF!?!?1
[
אחי תחסוך בליבולים.....
פרוגרסיב טראנס זה לא כמו קלאב טראנס
וכן גם ג'ימס הולן וגם למון 8 עושים
פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
BEAUTIFUL THINGS = PROGRESSIVE TRANCE |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כאילו WTF!?!?1
[
אחי תחסוך בליבולים.....
פרוגרסיב טראנס זה לא כמו קלאב טראנס
|
מוש זה נשמע כאילו אתה מסכים איתו שקלאב טראנס זה מוזיקה למסוממים....
אני מקווה ומאמין שלא לזה התכוונת
אני מכיר הרבה אנשים כולל אני עצמי שלא ניסו בחיים שלהם סמים וחולים על המוזיקה הזאת...
- ועכשיו למי שאמר את זה
אני מאמין שאתה לא התכוונת לטראנס אלא התכוונת לפסיכודאלי וכו' אז גם אני כשהייתי בן 12 חשבתי כמוך - תבין לבד u need to grow up
נ.ב. אני לא כזה אוהב פסיכודאלי אני פשוט לא פוסל תסגנון הזה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שגיא או שזה שגיב
שכחתי
אתה מזבל פה בכמויות כמו צח.......
קבל עוד דוגמא
הרימיקס של אדורל ליט אנוטר די
שזה דרדסן ועוד אחד במקרה גם פרוגרסיב טראנס
עכשיו אני לא יודע איפה הבאת את
כאילו WTF!?!?1
[
אחי תחסוך בליבולים.....
פרוגרסיב טראנס זה לא כמו קלאב טראנס
וכן גם ג'ימס הולן וגם למון 8 עושים
פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
BEAUTIFUL THINGS = PROGRESSIVE TRANCE |
זה שגיא... ממש הוכחה יפה הבאת פה, סך הכל זרקת שטויות שאחרים אמרו לך, אם כבר אז אם אתה רוצה לדעת למה התכוונתי כשאמרתי שפרוגרסיב טראנס משמש להדמיית סמים תשמע את
mos - dead flat
ותראה מה זה פרוגרסיב
טראנס
אוקי??
ג'יימס הולדן ולמון8 זה האוס... פרוגרסיב, דיפ מה שלא יהיה אבל זה האוס. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מוש זה נשמע כאילו אתה מסכים איתו שקלאב טראנס זה מוזיקה למסוממים....
אני מקווה ומאמין שלא לזה התכוונת
אני מכיר הרבה אנשים כולל אני עצמי שלא ניסו בחיים שלהם סמים וחולים על המוזיקה הזאת...
- ועכשיו למי שאמר את זה
אני מאמין שאתה לא התכוונת לטראנס אלא התכוונת לפסיכודאלי וכו' אז גם אני כשהייתי בן 12 חשבתי כמוך - תבין לבד u need to grow up
נ.ב. אני לא כזה אוהב פסיכודאלי אני פשוט לא פוסל תסגנון הזה |
אחי, מי שהוציא על דיסק טראק פסיכודלי לא יכול לא לאהוב את זה, תאמין לי שאני יודע טוב מאוד על מה אני מדבר כשאני מדבר על פסיכודלי... |
|
|
| MoSH_MaN |
לא הבנת אותיייייייייייייייייי
לא אמרתי שקלאב זה למסוממים
אמרתי את זה בלי קשר
שיש לפרוגטראנס אלמנטים שונים מקלאב
ושגיא
חופשי תמשיך לזיין את השכל
אתה משגע אותי עם ההתנשאות שלך.....
ג'יימס הולדן עושים גם פרוגרסיב טראנס כמו שלמון 8 וכמו שגבריאל ודרדסן
עוד שנייה תגיד לי ש
leama and moor
זה לא פרוגרסיב טראנס
שגיאאאאאאאאאאאאאאא
אני לא יכול לשמוע אותךךךךך
כל מה שאני אמרתי שזה פרוגרסיב טראנס
אבל אתה דרשת שזה יכנס לקטנות
אז יאללה בוא
ומה זה השטויות מה שאמרו לי!?!?1
פחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה מה שאני אמרתי
אני יודע מה שאני שומע
אל תטיף לי מוסר ראבראב |
|
|
| Vortex_SA |
| טוב תשמע, באמת אתה לא מוכן לשמוע טיעונים של אחרים, אין בעיה... אני רוצה שתראו לי איפה רשום שזה טראנס, הלכתי לאתר של הולדן, לאתר של הארי, כל מה שרשום זה שה פרוגרסיב, לא טראנס ולא האוס, אם תמצא מקום שרשום בו שזה טראנס אני יאמין לך... |
|
|
| MoSH_MaN |
ואני יכול להגיד לך בדיוק על אותו דבר על האוס
זה פשוט הם עושים את שניהם
אז בגדול זה פרוגרסיב
אבל תעזוב את זה
ותחזור למקור
של השיחה
כי אני חושב שקיבלת
זובי
:crazy: :crazy:
אתה יודע שהכל מאהבה |
|
|
|
|