return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden's Unplugged Mix) ! ! ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Rising
שגיא מה קרה אתה לחוץ?
כל הדאבל פוסטים שלך פה..

טוב לעניין...
מה הוכחה? אתה צריך הוכחה? אם אתה לא מבין אל תחרטט סתם.

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אגב עוד משהו, ראיתי שהרבה אומרים שניו אנרג'י זה הארד האוס, אז לא נעים לי לנפץ את האשלייה אבל זה לא, הארד האוס זה מוזיקה בסביבות ה160 ביפיאם ככה, קרובה מאוד לג'אנגל וממש לא נשמעת כמו ניו אנרג'י... ניו אנרג'י זה כבר טראנס אגב נראה לי הארד...


חחחחחחח הרגת אותי...
אף אחד לא אמר את זה...
תראה זה מה שהיית אמור להבין:

Nu-NRG
זה השם שלהם...

ואנשים לא הבינו מה הקטע שלהם כי
Nu-nrg
זה גם סגנון של מוזיקה שדומה מאוד ל-
hard house
רק ההבדל הוא שניואנרג'י זה יותר מהיר...סביבות ה-160 ביפיאם.
עכשיו הבנת?

למון 8 זהפרוגרסיב האוס..
אבל יש לך דברים שלו שהם גם פרוגרסיב טראנס..
שאתה רואה באתרים שרשום רק פרוגרסיב...כי זאת הכותרת....והטראנס או האוס זה לא משנה כי זה תת כותרת...
סגנון משנה..
עכשיו הבנת?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
שגיא מה קרה אתה לחוץ?
כל הדאבל פוסטים שלך פה..

טוב לעניין...
מה הוכחה? אתה צריך הוכחה? אם אתה לא מבין אל תחרטט סתם.



חחחחחחח הרגת אותי...
אף אחד לא אמר את זה...
תראה זה מה שהיית אמור להבין:

Nu-NRG
זה השם שלהם...

ואנשים לא הבינו מה הקטע שלהם כי
Nu-nrg
זה גם סגנון של מוזיקה שדומה מאוד ל-
hard house
רק ההבדל הוא שניואנרג'י זה יותר מהיר...סביבות ה-160 ביפיאם.
עכשיו הבנת?

למון 8 זהפרוגרסיב האוס..
אבל יש לך דברים שלו שהם גם פרוגרסיב טראנס..
שאתה רואה באתרים שרשום רק פרוגרסיב...כי זאת הכותרת....והטראנס או האוס זה לא משנה כי זה תת כותרת...
סגנון משנה..
עכשיו הבנת?


דאבל פוסטים זה כי האתר עם לאגים בטירוף... רגע אז אתה אומר שניו אנרג'י יותר מהיר מהארד האוס? ניו אנרג'י זה מקסימום 145 ביפיאם...
ומוש, תשמע אם אתה מחפש את בני מינך אל תערב אותי טוב? :)
MoSH_MaN
עוד הומופוב

בונאה כולם כאן רצינים.....

שיאללה
תהיה לי בריא.......


פשוט תבין זה פרוגרסיב טראנס וזה בדוק וזה כמו הדוגמאות האחרות שהבאתי
אז אני אומר לך כך את המילה שלי או שניקח את לשלבים יותר מתקדמים שבסוף אתה תראה
Scorchio
יו מוש תסתום כבר את הפה כמה שטויות אתה יכול לדבר באלוהים שאתה מטומטם
מה אתה מנסה להוציא את עצמך מפגר בכוח?
למה אתה חושב שזה פרוגרסיב טראנס?
דבר ראשון זה ריפ מסט אז אתה לא שומע את כל הטראק כמו שהוא באמת נשמע עם הסאונדים האמיתיים.
כשזה יהיה מוייניל נדבר על זה
בינתיים לפי דעתי אתה סתם מדבר שטויות

Lemon 8
בקושי מפיקים דיפ\פרוגרסיב טראנס
אלא יותר האוס

אתה סתם מסבך פה את העסק וממציא לכל דבר סגנון משנה
חלאס
luckystrike
טוב דבר ראשון באמת טראק ענק
ממש מושקע - אחלה הפקה , עיבוד יפה ...

אהבתי לאללה ...


.ואני מצטער אבל אני לא שומע פה אלמנטים של טראנס
פרוגרסיב זה כן אבל נוטה יותר לכיוון של שגיא

זה נשמע בין לבין אבל נוטה לכיוון ההאוס ...
האלמנטים של טראנס חלשים פה
luckystrike
יו אני חולה על הטראק הזה !!!
פעם חמש מאות שאני שומע אותו ...
הוא שם את סאמר קולינג בכיס הקטן !


אאאאההההההה
טראק אורגזמה
MoSH_MaN
שמע אפשר להתווכח על זה

אבל אם תלך תשאל
prog's addicts
למינהם כמו נגיד
torontotranceaddict

אז תקבל :

i would classify prog trance

but you can argue about it
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע אפשר להתווכח על זה

אבל אם תלך תשאל
prog's addicts
למינהם כמו נגיד
torontotranceaddict

אז תקבל :

i would classify prog trance

but you can argue about it


נו אז מה הפואנטה שלך?!?
חוץ מזה אני לא מכיר את הטורונטו הזה... אבל בסך הכל הוא אומר שבשבילו זה פרוגרסיב טראנס, בשבילי זה האוס טוב?
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
נו אז מה הפואנטה שלך?!?
חוץ מזה אני לא מכיר את הטורונטו הזה... אבל בסך הכל הוא אומר שבשבילו זה פרוגרסיב טראנס, בשבילי זה האוס טוב?


אנשים ששומעים פרוגרסיב עוד לפני שנולדת..
תן קצת כבוד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יו אני חולה על הטראק הזה !!!
פעם חמש מאות שאני שומע אותו ...
הוא שם את סאמר קולינג בכיס הקטן !


פאו שחררו לפני יומיים סי די אם עם הרמיקסים לסאמר קולינג
לך תשמע את זה!!!
אני עדיין חושב שסאמר קולינג לא רואה את זה ממטר!!!

Scorchio
נו אז אם טורונטו אמר שזה פרוגרסיב טראנס
מה הוא אלוהים מה הוא המציא את המוזיקה האלקטרונית
באמת מוש אתה מפתיע אותי לפעמים
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
אנשים ששומעים פרוגרסיב עוד לפני שנולדת..
תן קצת כבוד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement