| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אשכרה!!! חחחח
השבוע האחרון של הלימודים שלי זה שבוע הבא |
ת'כלס גם לי
אבל יש לי ככה
ראשון לימודים...
שני אני מקווה שיתנו לנו חופשת בגרות כי בכל זאת יש טיפה להתכונן לבגרות בעל פה עם הקיו קארדס והכל...
שלישי הבגרות...
רביעי חמישי חופשת מגן לפיזיקה
שישי המגן בפיזיקה
ואז ראשון אולי לימודים ושני אולי...
תלוי אם יתנו לנו חופשת מגן לאנגלית... כי אין מה ללמוד...
מסקנה...
מקסימום 4 ימי לימודים
2 בפוטנציאל... |
|
|