return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
השיר הכי מאוס במסיבות מסחריות! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
לא לא לא לא לא לא לא מסוגל לשמוע את
Dee Dee - Forever
במסיבה...
פשוט הטראק הכי מעפן בעולם
ווקאלים מגעילים
וכולם מתלהבים ממנו כאילו זה מה@#$$
DjChook
אוקיי כמה דברים

סלסה - גם לדעתי ריקוד ממש ממש כייף

השירי כוסיות (לסגו וכו) אז ת'אמת, אני נורא מתחבר אליהם,

יעני אני נורא אוהב לשיר את השירים האלה בדיסקוטק

עכשיו בקשר לשירים שלא הכרתי ויש פה כמה, אז לא הגבתי

בכל מקרה, בתכלס אני כבר המון זמן לא הייתי במסיבה כמו שצריך

כי פשוט אין... כל הדיסקוטקים מתחילים עכשיו לשים
HIP HOP
בכמות מסחרית

וזה לא שאני לא אוהב את זה, אני פשוט לא חושב שזה מעניין במסיבות

חפיף, תוך 3 חודשים אני בן 18

ואז אח שלי הבטיח לי שהוא מתחיל לקחת אותי למסיבות שלו (הוא בן 23, וחברים שלו עושים מלא מסיבות טבע, ואירועים מושקעים במקומות טובים)

אז.... עד אז.... יהיה בסדר :)
Rising
בכלל את כל אלה מבאס כבר לשמוע למה יצא מהאף ונמאס..
אבל הכי קברו זה את
Africanism - Edony Clap Your Hands
:(
nimrod levi
הצבעתי לפולוו דה לידר
אבל יש עוד שיר שחייבים להכניס לשם

Khia - Lick My neck

אני פשוט לא מבין מה יש בו שכולם מתלהבים
באמת שלא
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני חושב שאני נאלץ לבחור בפולו דה לידר
השיר הזה פשוט מעלה לי את הסעיף!!!
נכון שלפעמים ששיכורים וכל החבר'ה ביחד שרים
דנה קלינה לינה לינה לינה דנה קלינה
clap clap clap
זה נחמד...
אבל ת'כלס זה מגעיל את הנשמה!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני פשוט מת על הקטע הזההה
צחוקייםםם בשיר הזה כולם קופצים וזההההה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
foreeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvveeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
שיר מדהים
רועי יסביר לכם כמה אני אוהב אותו......


אוקיי אז ההסבר הולך ככה...
הוא ממש אוהב את השיר...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nimrod levi
הצבעתי לפולוו דה לידר
אבל יש עוד שיר שחייבים להכניס לשם

Khia - Lick My neck

אני פשוט לא מבין מה יש בו שכולם מתלהבים
באמת שלא


שיר גדול, אין הכי סוף זה השיר הזה לראות את כל הכוסיות שרות את זה... מה קרה לך איך אפשר בכלל??? בהה מן באמת דוחה אני הצבעתי לו גם...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, בתכלס אני כבר המון זמן לא הייתי במסיבה כמו שצריך



אז כנראה זאת הסיבה בעצם שאין פה שיר שמעלה לך את הקריזה..כי צריך ללכת למסיבות בשביל להבין כמה השירים האלו מעצבנים
:)

ואוי אני לא מאמין איך שכחתי להכניס לפול את השיר הכל כך מעצבן
MA MUSIQUE - HEY BABY (UH, AH)
זה אחד השירים המגעילים והחרושים ביותר שיש, ששומעים בכל מסיבה..
איך שכחתי?! איך?!:mad:


ובקשר ל
Khia - Lick My neck
זה אחד השירים הטובים ביותר להתחרמן עם בחורה במועדון..לכן צריך לתת לו כבוד למרות שהוא באמת שיר מאוס ושומעים אותו בכל מסיבה..:)
אולי אם ימשיכו לחרוש עליו עוד שנה אז באמת יהיה מגיע לו להכנס לרשימה של השירים האלו..:)
Tarantula
In-Grid - Tu Es Foutu
יייאווו... זה כזה שיר חמוד, איך אפשר שלא לאהוב אותו
בהתחלה מזה לא סבלתי לשמוע אותו בכל מקום
אבל חברה שלי נדלקה עליו חבל על הזמן והיא הדביקה גם אותי
:D :D
ייווו זה כזה מתוק!@#$!@@$
DjChook
מה עשית ממני מסכן :)

פשוט בתקופה האחרונה אני והחברים שלי לא הולכים למסיבות

זה לא שהעולם השתנה
ובתכלס אני כמו גילי בקטע של השירי כוסיות, שאני פשוט אוהב אותם

בקשר ל
LICK...

הזה,
אז חוץ מהעובדה שהשיר מחרמן בנות, הוא אחד השירים היותר דפוקים מגעילים איכסה שמישהו חשב עליהם

warpedd_
לא יודע מה קטלתם כלכך את
lick my neck lick my back..

דווקא יש לו קצב טוב והוא לא הגיעה לרמה של אוברפליי

יש ברשימה מלא שירים הרבה יותר חרושים
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by warpedd_
לא יודע מה קטלתם כלכך את
lick my neck lick my back..

דווקא יש לו קצב טוב והוא לא הגיעה לרמה של אוברפליי

יש ברשימה מלא שירים הרבה יותר חרושים


מסכים בהחלט
זה אחלה שיר!!!
מה קרה לכם?
חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement