|
השיר הכי מאוס במסיבות מסחריות! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
לא לא לא לא לא לא לא מסוגל לשמוע את
Dee Dee - Forever
במסיבה...
פשוט הטראק הכי מעפן בעולם
ווקאלים מגעילים
וכולם מתלהבים ממנו כאילו זה מה@#$$ |
|
|
| DjChook |
אוקיי כמה דברים
סלסה - גם לדעתי ריקוד ממש ממש כייף
השירי כוסיות (לסגו וכו) אז ת'אמת, אני נורא מתחבר אליהם,
יעני אני נורא אוהב לשיר את השירים האלה בדיסקוטק
עכשיו בקשר לשירים שלא הכרתי ויש פה כמה, אז לא הגבתי
בכל מקרה, בתכלס אני כבר המון זמן לא הייתי במסיבה כמו שצריך
כי פשוט אין... כל הדיסקוטקים מתחילים עכשיו לשים
HIP HOP
בכמות מסחרית
וזה לא שאני לא אוהב את זה, אני פשוט לא חושב שזה מעניין במסיבות
חפיף, תוך 3 חודשים אני בן 18
ואז אח שלי הבטיח לי שהוא מתחיל לקחת אותי למסיבות שלו (הוא בן 23, וחברים שלו עושים מלא מסיבות טבע, ואירועים מושקעים במקומות טובים)
אז.... עד אז.... יהיה בסדר :) |
|
|
| Rising |
בכלל את כל אלה מבאס כבר לשמוע למה יצא מהאף ונמאס..
אבל הכי קברו זה את
Africanism - Edony Clap Your Hands
:( |
|
|
| nimrod levi |
הצבעתי לפולוו דה לידר
אבל יש עוד שיר שחייבים להכניס לשם
Khia - Lick My neck
אני פשוט לא מבין מה יש בו שכולם מתלהבים
באמת שלא |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני חושב שאני נאלץ לבחור בפולו דה לידר
השיר הזה פשוט מעלה לי את הסעיף!!!
נכון שלפעמים ששיכורים וכל החבר'ה ביחד שרים
דנה קלינה לינה לינה לינה דנה קלינה
clap clap clap
זה נחמד...
אבל ת'כלס זה מגעיל את הנשמה!!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני פשוט מת על הקטע הזההה
צחוקייםםם בשיר הזה כולם קופצים וזההההה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
foreeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvveeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
שיר מדהים
רועי יסביר לכם כמה אני אוהב אותו......
|
אוקיי אז ההסבר הולך ככה...
הוא ממש אוהב את השיר... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
הצבעתי לפולוו דה לידר
אבל יש עוד שיר שחייבים להכניס לשם
Khia - Lick My neck
אני פשוט לא מבין מה יש בו שכולם מתלהבים
באמת שלא |
שיר גדול, אין הכי סוף זה השיר הזה לראות את כל הכוסיות שרות את זה... מה קרה לך איך אפשר בכלל??? בהה מן באמת דוחה אני הצבעתי לו גם... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, בתכלס אני כבר המון זמן לא הייתי במסיבה כמו שצריך
|
אז כנראה זאת הסיבה בעצם שאין פה שיר שמעלה לך את הקריזה..כי צריך ללכת למסיבות בשביל להבין כמה השירים האלו מעצבנים
:)
ואוי אני לא מאמין איך שכחתי להכניס לפול את השיר הכל כך מעצבן
MA MUSIQUE - HEY BABY (UH, AH)
זה אחד השירים המגעילים והחרושים ביותר שיש, ששומעים בכל מסיבה..
איך שכחתי?! איך?!:mad:
ובקשר ל
Khia - Lick My neck
זה אחד השירים הטובים ביותר להתחרמן עם בחורה במועדון..לכן צריך לתת לו כבוד למרות שהוא באמת שיר מאוס ושומעים אותו בכל מסיבה..:)
אולי אם ימשיכו לחרוש עליו עוד שנה אז באמת יהיה מגיע לו להכנס לרשימה של השירים האלו..:) |
|
|
| Tarantula |
In-Grid - Tu Es Foutu
יייאווו... זה כזה שיר חמוד, איך אפשר שלא לאהוב אותו
בהתחלה מזה לא סבלתי לשמוע אותו בכל מקום
אבל חברה שלי נדלקה עליו חבל על הזמן והיא הדביקה גם אותי
:D :D
ייווו זה כזה מתוק!@#$!@@$ |
|
|
| DjChook |
מה עשית ממני מסכן :)
פשוט בתקופה האחרונה אני והחברים שלי לא הולכים למסיבות
זה לא שהעולם השתנה
ובתכלס אני כמו גילי בקטע של השירי כוסיות, שאני פשוט אוהב אותם
בקשר ל
LICK...
הזה,
אז חוץ מהעובדה שהשיר מחרמן בנות, הוא אחד השירים היותר דפוקים מגעילים איכסה שמישהו חשב עליהם |
|
|
| warpedd_ |
לא יודע מה קטלתם כלכך את
lick my neck lick my back..
דווקא יש לו קצב טוב והוא לא הגיעה לרמה של אוברפליי
יש ברשימה מלא שירים הרבה יותר חרושים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לא יודע מה קטלתם כלכך את
lick my neck lick my back..
דווקא יש לו קצב טוב והוא לא הגיעה לרמה של אוברפליי
יש ברשימה מלא שירים הרבה יותר חרושים |
מסכים בהחלט
זה אחלה שיר!!!
מה קרה לכם?
חחח |
|
|
|
|