return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
השיר הכי מאוס במסיבות מסחריות! (pg. 7)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
סתם לידע כללי
אחרי מקלחת טובה הרקטום לא מלוכלך
ובגלל הכוס הרבה יותר מלוכלך ומפריש חומרים אז תחשבו פעמיים...

quote:
"wot is good" = Drunkenmunky - E


:eek: :eek: :eek:

/me slaps julie
Spyder
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


:eek: :eek: :eek:

/me slaps julie



well out of that list.. YA! :happy2:
DjChook
Julie the question was

"Which song do u hate the most while clubbin' :)"
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
Julie the question was

"Which song do u hate the most while clubbin' :)"


well said..


יפה אני רואה שלאטינוס מוביל..
אני שמח לראות שרובכם חושבים כמוני. צריך לרצוח את מי שהמציא את הריקוד הזה!
:whip: :whip: :whip:

אגב יש פה מישהו שיודע את הצעדים ורוקד את זה כמו שצריך?:stongue:
(לא שזה כזה ריקוד מסובך..זה כולה איזה 4 צעדים ומסתובבים לצד השני!):wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אגב יש פה מישהו שיודע את הצעדים ורוקד את זה כמו שצריך?:stongue:
(לא שזה כזה ריקוד מסובך..זה כולה איזה 4 צעדים ומסתובבים לצד השני!):wtf:


רק הימור...
שחר אתה יודע??
Spyder
quote:
Originally posted by DjChook
Julie the question was

"Which song do u hate the most while clubbin' :)"


AHHHH kulieos now i can vote..


ammm i would have to say .. hmmmmm anything by the upstream pop artists.. j-lo nelly shaggy bsb nsynk(c) i dont know.. britny .. all that teeny bobbers i guess u can call it..
:eyespop:
DjChook
Hehe :)

ואני יודע את זה

אבל בלי שום קשר
עשו לנו ערב סלסה בצופים פעם אחת וחוץ מהריקוד זוגות / מעגל של סלסה

עשו לנו גם ריקודי שורות וזה היה אחד מהם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
Hehe :)

ואני יודע את זה

אבל בלי שום קשר
עשו לנו ערב סלסה בצופים פעם אחת וחוץ מהריקוד זוגות / מעגל של סלסה

עשו לנו גם ריקודי שורות וזה היה אחד מהם


צופים זה חרא!!!!
תכניס לך את זה לראש!! :)
DjChook
זה היה נחמד עד כיתה י

השנה אני כמעט ולא בא
רק שיש דברים מעניינים ושווים
Ariels
....טוב כמה דברים
לכל מי שרוצה לדעת,
בסלסה היום אני נמצא ברמה מתקדמים-מאסטרים
LA בסגנון
שזה סגנון של פוזות ובאלאגנים ומי שרוצה שיהיה בהרצליה עוד שבועיים כנראה אני ירביץ הדגמה

דבר שני לטינוס שייך לקטגוריה של ריקודי שורות מדרום אמריקה
Samba Axe שנקראים
בגדול בבסיסי אסה בפורטוגזית אומר "ככה" כלומר מה שאומרים לך בשיר לעשות אתה עושה, כמו בפולו דה לידר שדרך אגב הגרסא הפורטוגזית שלו הכי קטלנית בארץ

בגדול יש ריקודי שורות שמבוססים על קאנטרי
Jive הסגנון הזה נקרא
בגדול את הריקוד של הלטינוס גנבו משם

והריקוד זה שני צעדים לצד ימין, שניים לשמאל, שניים אחורה
רכינה קדימה ועליה שכל אחד מהקטעים האלה בא על ספירה של 4
ואז יש הנפה של הרגל ורבע סיבוב על 1 ו 2 ואז מתחילים לספור עוד הפעם 4 ככה יש אוף ביט של 2 פעימות אבל זה מסתדר אחרי עוד סריה כזו כי הרבע סיבוב מחזיר אותך לקצב בפעם השניה
ותכלס זה אחד הריקודים הכי מאוסים גם במועדוני סלסה
ביום שיביאו למועדונים ריקודים נורמלים כמו
Alibaba
Liberal geral
swing do bum
Rebola
Ritmo vueltaו
אני יהיה מאושר

KrazyDJs
בעעע
ריקוד הצעדים ?

זה לא מה שיש עכשיו בתחילת מסיבות בר מצווה \ ימי הולדת ?
השיר ההוא..

BG The Prince Of Rap - The Beat Is Hot ?

ולטינוס דווקא נחמד...אהבתי...

אבל השיר הכי הכי הכי מאוס עלי בכל ובמסיבות זה
DJ Sammy - Heaven

יצא מכל החורים האפשריים...


* EDIT *

Follo Da Leader
זה לא של
Ngiel & Marvin
?
:conf:
Tarantula
quote:
Originally posted by Sm0keMachine


אגב יש פה מישהו שיודע את הצעדים ורוקד את זה כמו שצריך?:stongue:


אני יודעת אני יודעת!:D :D

היתה לנו איזה הרקדה בבית הספר ומאז אני מומחית!@@!:D :toothless :crazy: :tongue2
בכלל עם כל הכמות ששומעים את זה איך אפשר שלא לדעת
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement