return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
השיר הכי מאוס במסיבות מסחריות! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מסכים בהחלט
זה אחלה שיר!!!
מה קרה לכם?
חחח


יש לו קצב בסט!
אבל אם תשמעו רק את האקפלה אתם תרצו להקיא
שמעתי ברדיו רק את הווקאלים בלי המוזיקה... זה הוציא לי את המיץ... גועל נפש
Vortex_SA
my neck my back, lick my and my crack...

איך אפשר לא להגנב כשכל הכוסיות שרות את זה??
warpedd_
quote:
Originally posted by Vortex_SA
איך אפשר לא להגנב כשכל הכוסיות שרות את זה??


ברדיו זה גרסא מצונזרת מעפנה כזאת
lick my back lick my neck.. just like that:wtf:

ובתכלס אני לא רואה את צעמי דוחף את הלשון לאיזה רקטום
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
ברדיו זה גרסא מצונזרת מעפנה כזאת
lick my back lick my neck.. just like that:wtf:

ובתכלס אני לא רואה את צעמי דוחף את הלשון לאיזה רקטום
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


תלוי מתי אתה שומע את זה...
בלילה שמים את הרגילה
באותה תכנית ששמעתי את האקפלה אחר כך היה המצונזרת ואז את הרגילה
שלוש גרסאות לשיר אחת אחרי השניה הם שמו
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori

לאסגו - (לא) משהו
קודם כל עד לפני חודש ומשהו זה היה השיר הכי אוורפלייד שיכול להיות, עכשיו חוצמזה, יש את הקטע הזה ברמיקס של פליפ אנ פיל, אחרי הבית הראשון, אחרי שהיא אומרת
"Cause My Feelings For You Are Still Storng"
ואז ממשיך הטראק אינטרומנטלית אבל כל הפרחות המפגרות האלה צורחות
"Hold Me In Your Arms"
רררררררר אני רוצה להרביתץ להם!!!!!



תאכל'ס בחרתי בשיר שירון בחר הריקוד שורות המעצבן הזה !
למרותש אני כזה שיכור שאני אוהבת לעמוד מולם ולעשות כאילו
אני המדריך כושר שלהם ומלמד אותם את התנועות ...
ואז תמיד אני מבעס מישהיא ועושה לה עם היד שתבוא רגע והיא יוצאת
מהשורה ואני נכנס במקומה ומתחיל לעשות שטויות ...אאאאאההההההה


ועודד - אתה צודק אני גם מדמיין את החארות האלה בשיר
הזה נשרפים !!! פשוט מגעיל הדברים האלה ! איזה עצבים !!!!
אאאאאאההההההההההההההההההההההההה
לשים אותם בגטאות בתוך קדירה ענקית עם רוטב טעים ולבשל בגריל !
אאאאכווווללללל
יאם יאם יאם !!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by warpedd_
ובתכלס אני לא רואה את צעמי דוחף את הלשון לאיזה רקטום
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


:rolleyes:



























סתם נראה לכם?! יאאאאאק...










:rolleyes: :tongue3
Scorchio
אני לא מבין איך אפשר לעשות את הדבר הזה
זה פשוט מגעיל תנשמה
ואלה בסרטי פורנו עוד נהנים מזה אחושרמוטה
הדבר הכי גועל בעולם

אייייךךךך אפפפששרררררר
DjChook
quote:
Originally posted by Scorchio

ואלה בסרטי פורנו עוד נהנים מזה אחושרמוטה


Care 2 explain ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
Care 2 explain ?


מה לא מובן?!
צח חולה מין ורואה סרטי פורנו
ושם מלקקים חור תחת כל הזמן ונהנים מזה...
הבנת עכשיו מה הוא אומר? :)
Sm0keMachine
זה לא כיף ללקק חור של מישהי אבל זה כיף שעושים לך את זה אני בטוח......
:)

סעמק אני צריך למצוא איזה מישהי זנותית במיוחד שתעשה לי את זה!

הממ...אלונה?

;) ;) ;)

Shahar
הצבעתי לעופר ניסים
אבל יש עוד מלא אחרים
כמו
rhythm of the night
שכבר מתחיל להמאססססס !!!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה לא כיף ללקק חור של מישהי אבל זה כיף שעושים לך את זה אני בטוח......
:)

סעמק אני צריך למצוא איזה מישהי זנותית במיוחד שתעשה לי את זה!

הממ...אלונה?

;) ;) ;)


אני לא מאמינה, אני לא מאמינה אני לא מאמינה ,


אני לא מאמינה!@#@#$%


אתה קורה לי זנותית ועוד במיוחד?!@#?#!?!!?!??!:whip: :whip: :mad:



אל דבר איתי
גם לא צריכה את הכסף שלך מהמכות:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement