return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
השיר הכי מאוס במסיבות מסחריות! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אוי אני רואה שיש כאן אנשים שעדיין לא חוו את זה...
לרדת לבחורה זה ה-דבר!!
מה קרה לכם? השתגעתם לגמרי?? :)

בשביל בחורה זה שיא ההנאה (במידה ואתה יודע לעשות את זה...)
וואלה, בשבילי, רק לראות אותה ולשמוע אותה נהנית מזה, עושה לי כיף!
חוץ מזה
כששמים קצפת או סירופ שוקולד... אפשר להישאר שם שעות!! :)


אז אל תשללו לפני שתנסו...

נ.ב
בנות שעושים להן את זה, נותנות בחזרה ובכמות גדולה יותר...
זה לפחות מנסיון אישי שלי :)

ואני בטוח שיש כאן אנשים שחושבים כמוני אבל מתביישים לומר :D:D


אחי אנחנו מדברים על הרקטום - החור של התחת!!!!
יש הבדל ענקי בין זה לבין הכוס........
לא אכפת לי לרדת לבחורה, למרות הריח הזוועתי שבד"כ יש שם :)
וכמובן בתנאי שהיא מגולחת........:tongue3
Scorchio
אני לא חולה מין ולא כלום...
וחן
לא אני לא כול סרטים שמצפה למה שאני רואה בסרטי פורנו כי אני יודע שאין הרבה כאלה...

דבר שני גיל
מה אתה גנוב?
לרדת לבחורה סבבה
אבל לחור של התחת?!?!
פשוט גועל
כאילו איך אתה יכול להנות מזה בדיוק ...
ועוד לאכול מזה קצפת!?

בחיים אני לא יעשה את זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אבל לחור של התחת?!?!
פשוט גועל
כאילו איך אתה יכול להנות מזה בדיוק ...
ועוד לאכול מזה קצפת!?


זה מה שנקרא חרא בלבן... :stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה מה שנקרא חרא בלבן... :stongue:


חזק ! :)
חחחחחחחחחח

איזה זיין אם פתאום יש לה איזה ראש-צב שם אם אתם
יודעים למה אני מתכוון ...

בללללללאחחחחחחחחחחחחחחחחחחסססססססססססססססססססססססססס

:wtf: :eek: :sadgreen: :mad:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by luckystrike
חזק ! :)
חחחחחחחחחח

איזה זיין אם פתאום יש לה איזה ראש-צב שם אם אתם
יודעים למה אני מתכוון ...

בללללללאחחחחחחחחחחחחחחחחחחסססססססססססססססססססססססססס

:wtf: :eek: :sadgreen: :mad:


יאמי..
:p
Tarantula
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
יאמי..
:p


:nervous: :nervous: :eek: :eek::eek: :nervous: :nervous:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Tarantula
:nervous: :nervous: :eek: :eek::eek: :nervous: :nervous:


אלונה פעם הבאה תביאי את את הסירופ שוקולד!!!
נמאס לי כל פעם להביא!!

:cool:
Gil Shwarts
האמת שלא דיברתי על הרקטום
אבל לפעמים זה גולש לשם :)
הסירופ גולש וחייבים לעצור אותו לפני שהוא יגיע לסדינים :):D:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אלונה פעם הבאה תביאי את את הסירופ שוקולד!!!
נמאס לי כל פעם להביא!!

:cool:


זה בסדר תמיד היא שוכחת ...
אבל פעם הבאה כפיצוי היא אמרה שהיא תביא חמאת בוטנים ...
המממממ מעניין !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
זה בסדר תמיד היא שוכחת ...
אבל פעם הבאה כפיצוי היא אמרה שהיא תביא חמאת בוטנים ...
המממממ מעניין !


עם גושים או בלי גושים? :)

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עם גושים או בלי גושים? :)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמע אלונה תדאג לגושים עצמאית ...


איייייככככסססס
טוב בוא נעביר נושא ...
Gil Shwarts
חחח בדיוק מה שבאתי לומר אחי
אבל אז ראיתי את הפוסט שלך אז עשיתי אדיט :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement