return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
השיר הכי מאוס במסיבות מסחריות!
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
טוב אז בשביל להעלות קצת את המוראל בפורום הנה פול שאיתו בטח רובכם מזדהים..:p

אז השיר שהכי מגעיל אותי במסיבות הוא
Projecto Uno - Si son latinos
פשוט שיר מעצבן!!!
כשאני שומע אותו ורואה פריחות מתחילות לרקוד בשורות אני ישר בורח מהמועדון החוצה או לשירותים..פשוט גועל נפש!
בכלל סלסה זאת מוזיקה גועלית שמתאימה לפרחות מפגרות...:rolleyes:

ואחרי זה:
Coolio - Gangsters Paradise
שזה שיר שאהבתי אולי לפני 10 שנים, ויש עדיין דיג'יים מסריחים שמשמיעים אותו במסיבות..וזה שיר שממש לא כיף לרקוד/להתחרמן עם בחורה כשהוא נשמע ברקע.......

ובמקום השלישי:
DJ Sammy & Yanou - Heaven
שיר ילדותי ומציק ביותר!

רשמתי בפול את השירים שמעצבנים אותי אישית..תרגישו חופשי להוסיף..
:cool:
DjChook
שמתי
OTHER
כי כל שיר שראיתי שרשמת פה או שאני לא מכיר
או שאין לי בעיה איתו
בכל מקרה עפתי
אני אגיב כמו שצריך מחר
warpedd_
איזה צחוקים

למרות שלפי דעתי המצב השתפר מאוד בזמן האחרון

פעם לדיג'יים היה חומר מקום המדינה
היו עוד שומעים דברים כמו
sandstorm ו
operation blade
horizon (עוד שומעים את זה בלימבו)

היום המצב כבר יותר טוב למרות שליטה כמעט מוחלטת של לסגו בדיסקטים
:D
כמעט כל הדיג'ים הצעירים מחוברים היום לאינטרנט ושומעים הרבה דברים חדשים בדיסקוטקים
לדוגמא המסיבה בלימבו בפורים היתה מוזיקה בת זונה

עכשיו בקשר לשירים המאוסים שרשמת הכי אני שונא את השירי סלסה
פשוט כי כל הפוקימונים וכל אלה שלא רוקדים פתאום באים לרקוד ומציפים את האולם עד שמתחילה המוזיקה ה"אמיתית" ואז יש קצת מקום
בגלל זה אני הכי אוהב להשאר בסוף לפסיכודלי ולהתחיל להשתולל
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
בלבלות זה כלכך כיף שריק כי כל האפסים הילדים הקטנים הולכים ורק לי יש מקום חחחחחחחחחח

טוב קצת נסחפתי
:rolleyes: :rolleyes:

בכל מקרה אני צופה השתפרות
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
טוב אז בשביל להעלות קצת את המוראל בפורום הנה פול שאיתו בטח רובכם מזדהים..:p

אז השיר שהכי מגעיל אותי במסיבות הוא
Projecto Uno - Si son latinos
פשוט שיר מעצבן!!!
כשאני שומע אותו ורואה פריחות מתחילות לרקוד בשורות אני ישר בורח מהמועדון החוצה או לשירותים..פשוט גועל נפש!
בכלל סלסה זאת מוזיקה גועלית שמתאימה לפרחות מפגרות...:rolleyes:
..
:cool:


טוב פה לכלכת
אני אישית חולה על סלסה
זה הריקוד הכי סקסי שיש
וחברה שלי מדריכת סלסה ואני אומר לך שזה בדוק שהיא לא פריחה מפגרת!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by warpedd_
איזה צחוקים

למרות שלפי דעתי המצב השתפר מאוד בזמן האחרון

פעם לדיג'יים היה חומר מקום המדינה
היו עוד שומעים דברים כמו
sandstorm ו
operation blade
horizon (עוד שומעים את זה בלימבו)



לא הבנתי את מה שרשמת? חומר מקום המדינה?:)

ותשמע יש עדיין דיג'יים שמשמיעים את דארוד (ולא את הרמיקס של רובי ריווירה)..אלה בד"כ דיג'יים מבוגרים יותר (כמו הדיג'יי בשפיים) :)
אבל בכל מקרה - המצב לא ישתנה לפי דעתי בשנים הבאות..
תמיד יהיו אותם "להיטים" שירוצו שנים במסיבות המסחריות האלו..

וחן, איך אין אף שיר שלא מעצבן אותך ברשימה שרשמתי?!!?
אתה רציני???
:eek:
MoSH_MaN
בחירה קשה בין
Drunkenmunky - E
Dee Dee - Forever
Lasgo - Alone
Lasgo - Something

בע!!!!!11

:whip: :whip: :whip: :whip:
Sniper
אני בכרתי אתה דילמה

רק אתמול אחת באה אלי בקיוגה ועושה בדיוק שהתחיל השיר הזה

"and i love, and i need you"
אני כזה מסתכל עלייה
"תשמעי אני מהה שונא תשיר הזה אז יאללה זוזי לי מהעיינים"
יענתו היא היתה ממש מכוערת
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
אני בכרתי אתה דילמה

רק אתמול אחת באה אלי בקיוגה ועושה בדיוק שהתחיל השיר הזה

"and i love, and i need you"
אני כזה מסתכל עלייה
"תשמעי אני מהה שונא תשיר הזה אז יאללה זוזי לי מהעיינים"
יענתו היא היתה ממש מכוערת

אווץ'
איזה ררעעע
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
אני בכרתי אתה דילמה

רק אתמול אחת באה אלי בקיוגה ועושה בדיוק שהתחיל השיר הזה

"and i love, and i need you"
אני כזה מסתכל עלייה
"תשמעי אני מהה שונא תשיר הזה אז יאללה זוזי לי מהעיינים"
יענתו היא היתה ממש מכוערת


IIO - In The End
חזק ואמץ... שיר גועל :)נו פנס

אני הייתי בוחר את נלי וקלי... אבל אז נזכרתי במשהו מעצבן עם
לאסגו - (לא) משהו
קודם כל עד לפני חודש ומשהו זה היה השיר הכי אוורפלייד שיכול להיות, עכשיו חוצמזה, יש את הקטע הזה ברמיקס של פליפ אנ פיל, אחרי הבית הראשון, אחרי שהיא אומרת
"Cause My Feelings For You Are Still Storng"
ואז ממשיך הטראק אינטרומנטלית אבל כל הפרחות המפגרות האלה צורחות
"Hold Me In Your Arms"
רררררררר אני רוצה להרביתץ להם!!!!!
Sniper
מממ עודד אני בכרתי בשיר הזה וזה מה שהיא אמרה לי יענתו מהשיר דילמה זה לא IIO

בדיוק בהתחלה

ואלונה בד"כ אני לא ככה אני חופשי זורם וזהה
אבל מרוב שהיא היתה מעצבנת אמרתי לה את זה

וחוץ מזה היתה שם מישי שאני דיי רוצה
אז לא רציתי שהיא תיראה שאני עם בנות אחרות

Hell_Copter
אני חושב שאני נאלץ לבחור בפולו דה לידר
השיר הזה פשוט מעלה לי את הסעיף!!!
נכון שלפעמים ששיכורים וכל החבר'ה ביחד שרים
דנה קלינה לינה לינה לינה דנה קלינה
clap clap clap
זה נחמד...
אבל ת'כלס זה מגעיל את הנשמה!!!!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טוב פה לכלכת
אני אישית חולה על סלסה
זה הריקוד הכי סקסי שיש
וחברה שלי מדריכת סלסה ואני אומר לך שזה בדוק שהיא לא פריחה מפגרת!


טוב
no offence
אחי :)

אבל אני התכונתי יותר למוזיקת סלסה הזאתי שיש לה ריקודים קבועים..
זה לדעתי מטופש מאוד וגם לא כיף שיש צעדים מסוימים לשיר..
ותסכים איתי שהרוב הכללי של הרקדני סלסה למיניהם הם ערסים עם מלא פוזה.....בכלל אני נגד ללמוד ריקודים - אלא אם כן אתה רקדן מקצועי או משהו כזה..
כל אחד צריך לרקוד איך שכיף לו ואיך שבא לו.. ולא ללמוד כל מיני צעדים ושטויות..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement