|
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check] (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Wanneer is de uitslag nou....:rolleyes: |
|
|
| Cosmic Guy |
Officieel hebben we tot 1 maand na de deadline de tijd, dus even geduld.
Hoe staat het met de andere juryleden? |
|
|
| DJ Bazz |
| wie doen er nu werkelijk mee met de contest? want volgens hebben een heleboel van de lijst van de 1e pagina geen mix ge-upt . |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
wie doen er nu werkelijk mee met de contest? want volgens hebben een heleboel van de lijst van de 1e pagina geen mix ge-upt . | ]
Precies, de helft heeft niets gesuurd ofzo. Jammer dan, meer kans voor jullie toch dan? |
|
|
| DJ_Siesta |
van switch en cosmic weet ik dat ze gaan of al aant het luisteren zijn
de rest van de jury heb ik voorderest weinig van gehoord nog
Jury:
TimeportE
M_Peror
Jesse
BeLLiE
nouja ze moeten maar ff zien als ze tijd hebben |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb er nu 5 geluisterd, en 1 steekt er echt bovenuit..... |
Ah toe, vertel 's dan...
Maar wanneer is nu de uitslag? Word 'r uberhaupt nog wel wat mee gedaan, of bloed 't een beetje dood?
J. |
|
|
| Wilkman |
| members of the jury: may we have your votes please.... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Wilkman
members of the jury: may we have your votes please.... |
Oke, hier komt mijn uitslag dan:
(van laag naar hoog)
nr. 9 Raoul
had je al verwcht zei je, en die verwachtingis uitgekomen. In het begin loopt t niet lekker, je had denk ik nummer 1 en 2 beter kunnen omdraaien. Beste overgang was volgens mij nr 6 naar 7, die daarna ok. Toen kwam een beatmatch probleem, en dat zijn eigenlijk de ergste fouten. Vandaar plaats 9
nr. 8 Menno B
Je mixing is op zich goed, maar er zit totaal geen opbouw in en ik hoorde 2x hetzelfde nummer? Blijf oefenen, rest klonk wel goed.
nr. 7 Japeman
Allemaal onbekende nummers voor mij, wel een aparte stijl maar nietmijn voorkeur. Daardoor kon ik ook niet echt goed beoordelen over het mixen, maar het was zeker niet slecht. Alleen anderen waren ook niet slecht, dat is het probleem.
nr. 6 Mantisl
Volgens mij de jongste deelnemer, en hij verdient een 6e plek. Goede overgangen, alleen van 5 naar 6 (als ik het goed heb) is het wat minder. Opbouw is moeilijk hier, omdat het allemaal vrij hard is :D Soms loopt hardtrance/hardstyle wat door elkaar, kan het beter bij 1 style houden (of 1 enkel plaatje bijv.)
De volgende deelnemers zaten allemaal dicht bij elkaar, maar er moet toch een winnaar komen:
nr. 5 Markos
Originele tracklist, overgangen liepen ook goed, alleen er miste 'iets', sfeer o.i.d. Daarbij komt bij dat het geluid was zachter stond dan normaal. Maar zeker niet slecht, 1 mindere overgang hoorde ik (van 5 naar 6).
nr. 4 Bazz
Openingsnummer is helemaal top, zitten een paar ietsje mindere overgangen in (4-->5, 5-->6, 6-->7). Verder kan de opbouw beter, je begint ultra-progressive en eindigt met Push-achtig plaatje. Maar toch 4e:D
nr. 3 Wilco
Goede progset, overgangen liepen lekker, goede opbouw. Gefeliciteerd
nr 2. Spare
Zet een goede trance-set neer. Goede overgangen, vooral van Albioni naar Indigo en die daarna (ben titel even kwijt). Je zou bijna denken dat je Ferry je mix heeft laten maken :D
En dan nu de nr 1:
Siesta
hij flikt t weer, hij stak er met kop en schouders bovenuit. Goede tracklist (al waren ze niet allemaal even nieuw), uitstekende mix. Je kan wel merken dat ie talent heeft. Wat kan ik verder zeggen, vooral doorgaan :D
Ik vond het leuk om te beoordelen iig, ik hoop dat jullie mijn beoordeling ook kunnen waarderen...
(Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden) |
|
|
| mantisnl |
gefeliciteerd siesta! (en de rest natuurlijk ook!)
ik had persoonlijk niet verwacht dat ik op de 6e plaats zou eindigen, ik had nog wat lager in gedachten! maja leuk:) |
|
|
| dj_spare |
| wow toch 2e geworden had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht... echt TOP! :D (was er btw maar 1 jury?) |
|
|
| raoel |
Achteraf schaam ik me echt dat ik um heb geupt.
Kwis tijdens het draaien al wel dat ik een paar keer mis zat en heb mun set één keer heel vlugjes terug geluisterd.
vorige week ofzow ging ik nog is goed luisteren, en het was echt 3 keer niks.
Maar ja, volgende keer hoop ik dat ik inhmiddels wat meer routine heb opgebouwd en dat ik dan wat beter uit de hoek kom.
En Siësta, kunnen we jou set ergens downen?
Kwil um ook wel is horen, je andere zijn anders altijd wel leuk. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by mantisnl
gefeliciteerd siesta! (en de rest natuurlijk ook!)
ik had persoonlijk niet verwacht dat ik op de 6e plaats zou eindigen, ik had nog wat lager in gedachten! maja leuk:) |
Kan nog verandere, er zijn nog meer judges (als het goed is...), dus niet te vroeg juichen (of huilen) allemaal! |
|
|
|
|