return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check] (pg. 9)
View this Thread in Original format
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Flipper01
[EDIT]
CUE voor Dj Bazz ook ff gemaakt ;)

[/EDIT]


OK dan! :) , btw mijn mix staat daar geloof ik onder de naam dj minx, maar het kan ook niet:) DanceTrend heeft em voor mij ge-upt en ik weet niet of hij de naam heeft veranderd in dj bazz.
eieregooie
quote:
Originally posted by Flipper01
Jammer Ruben! Maar ik mis helaas nog wel meer producties.. Ei, -=Re-GrOoVeD=-, Tijs, Blighty

Heh... kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik mee zou doen hoor... ;) En als ik dat wel heb gezegd... Dan ben ik vergeten dat ik het gezegd heb :toothless Maar goed... Misschien volgende keer weer :)
Flipper01
quote:
Originally posted by eieregooie
Heh... kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik mee zou doen hoor... ;) En als ik dat wel heb gezegd... Dan ben ik vergeten dat ik het gezegd heb :toothless Maar goed... Misschien volgende keer weer :)


quote:
Van het begine van de pagina
Okay, Hier de lijst met deelnemers

Mensen die mee doen:
Afternative
tijs08
-=Re-GrOoVeD=-
MennoB
[SigneT]
eieregooie
Chicane
Ding Chavez
mantisNL
basd
DjRV
Dj Alpha
Six4Eight
dj_spare
trancefool
raoel
Blighty
Wilkman
Dj Siësta


;)
eieregooie
Heh, dat lijstje heb ik toch nie gepost? :p

Maar goed joh, ut zal wel... niet dat het boeit, want ik heb toch niks geupload ;) Wie weet volgende keer weer :)
Odyne
quote:
Originally posted by Flipper01
en dan heb ik ook nog een vriendin rondlopen die tijd van me eist, maar ff CUEen gaat toch voor :p


:whip: :mad:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Odyne
:whip: :mad:


lol, geef em maar een flink pak slaag
New Wave
Gaat lekker vlot met jullie kiddies. :)
De vorige editie was na 2 maanden al succesvol afgelopen.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Gaat lekker vlot met jullie kiddies. :)
De vorige editie was na 2 maanden al succesvol afgelopen.


vinje jezelf nu stoer?;)
MennoB
Z'n afzeik mode staat aan....:cool:
Little Theseus
Kben benieuwd naar wie er dit keer heeft gewonnen, jammer dat ik te laat ben om mee te doen, kben volgende keer zeker weer van de partij!

Cosmic Guy
Ik heb er nu 5 geluisterd, en 1 steekt er echt bovenuit.....
DJ_Siesta
tog nog iemand die er wat aan doet:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement