|
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check] (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Flipper01
[EDIT]
CUE voor Dj Bazz ook ff gemaakt ;)
[/EDIT] |
OK dan! :) , btw mijn mix staat daar geloof ik onder de naam dj minx, maar het kan ook niet:) DanceTrend heeft em voor mij ge-upt en ik weet niet of hij de naam heeft veranderd in dj bazz. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Jammer Ruben! Maar ik mis helaas nog wel meer producties.. Ei, -=Re-GrOoVeD=-, Tijs, Blighty |
Heh... kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik mee zou doen hoor... ;) En als ik dat wel heb gezegd... Dan ben ik vergeten dat ik het gezegd heb :toothless Maar goed... Misschien volgende keer weer :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heh... kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik mee zou doen hoor... ;) En als ik dat wel heb gezegd... Dan ben ik vergeten dat ik het gezegd heb :toothless Maar goed... Misschien volgende keer weer :) |
| quote: | Van het begine van de pagina
Okay, Hier de lijst met deelnemers
Mensen die mee doen:
Afternative
tijs08
-=Re-GrOoVeD=-
MennoB
[SigneT]
eieregooie
Chicane
Ding Chavez
mantisNL
basd
DjRV
Dj Alpha
Six4Eight
dj_spare
trancefool
raoel
Blighty
Wilkman
Dj Siësta
|
;) |
|
|
| eieregooie |
Heh, dat lijstje heb ik toch nie gepost? :p
Maar goed joh, ut zal wel... niet dat het boeit, want ik heb toch niks geupload ;) Wie weet volgende keer weer :) |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
en dan heb ik ook nog een vriendin rondlopen die tijd van me eist, maar ff CUEen gaat toch voor :p
|
:whip: :mad: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Odyne
:whip: :mad: |
lol, geef em maar een flink pak slaag |
|
|
| New Wave |
Gaat lekker vlot met jullie kiddies. :)
De vorige editie was na 2 maanden al succesvol afgelopen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Gaat lekker vlot met jullie kiddies. :)
De vorige editie was na 2 maanden al succesvol afgelopen. |
vinje jezelf nu stoer?;) |
|
|
| MennoB |
| Z'n afzeik mode staat aan....:cool: |
|
|
| Little Theseus |
| Kben benieuwd naar wie er dit keer heeft gewonnen, jammer dat ik te laat ben om mee te doen, kben volgende keer zeker weer van de partij! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik heb er nu 5 geluisterd, en 1 steekt er echt bovenuit..... |
|
|
| DJ_Siesta |
| tog nog iemand die er wat aan doet:) |
|
|
|
|