return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check] (pg. 12)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by japeman
Beetje vreemd vind ik dat, als alle juryleden dat hebben, is 't niet goed hoor...:rolleyes:

J.


Daarom zou het ook goed zijn als er meer gerjureerd zou worden, heeft met statistiek te maken (statistische regressie, jaja, kheb maandag een tentamen methodenleer, woei).
MennoB
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Daarom zou het ook goed zijn als er meer gerjureerd zou worden, heeft met statistiek te maken (statistische regressie, jaja, kheb maandag een tentamen methodenleer, woei).


Waar blijft de rest dan...., of is er maar 1 jury-lid overgebleven??? :rolleyes:
M_Peror
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
de rest van de jury heb ik voorderest weinig van gehoord nog

Jury:
(...)
M_Peror
(...)


Sorry kan me niet herinneren dat ik me voor v2 ook heb opgegeven (heb eerste keer wel gejureerd, misschien daarom de verwarring?). Heb net 9 pagina's doorzocht of ik 'n post van mezelluf kon vinden (je weet nooit wat je in een minder heldere bui allemaal schrijft natuurlijk :crazy: ) -- maar kwam tot de conclusie dat ik deze thread voor 't eerst las. :D

En gezien de deadlines ga ik er nu ook niet meer aan beginnen. Volgende keer misschien weer...
MennoB
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
tja weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen

punt 1, dankjewel cosmic, je bent die enige die een beetje gejureerd hebt, de rest heeft gewoon geen flikker uitgevoerd. erg jammer

tja en we kunnen nu 2 dingen doen, proberen de andere juryleden wakker roepen, en die nog hun zegje laten doen, of cosmic;'s jurering laten gelden


voor mij maakt he tniet uit, zeggen jullie het maar


ciao!


Wachten op de rest lijkt mij en als die niks van zich laten horen dan is deze contest maar een grote flop en is het wachten op een serieuse contest net als de eerste contest!!!
eieregooie
quote:
Originally posted by MennoB
Wachten op de rest lijkt mij en als die niks van zich laten horen dan is deze contest maar een grote flop en is het wachten op een serieuse contest net als de eerste contest!!!

Whehe... Dit is nou dus precies de reden dat ik niet meegedaan heb :p

Veel te snel achter die vorige contest aan waardoor de motivatie niet hoog genoeg is en er dus weinig van zo'n contest terecht komt...

Ow, en van de andere juryleden horen jullie waarschijnlijk niks meer... Daar wordt nou al een maand om gezeurd en er heeft er niet 1 replyed... Ja ok, M_Peror dan, maar daar heb je dus ook niks aan (kan hij verder ook niks aan doen, maar toch, useless voor de contest dus...)
Cosmic Guy
Als mensen mijn oordeel veranderd willen zien, moeten ze me maar PM-en en een goed aanbod doen, dan valt er altijd nog te praten :D:haha:
MennoB
quote:
Originally posted by eieregooie
Whehe... Dit is nou dus precies de reden dat ik niet meegedaan heb :p

Veel te snel achter die vorige contest aan waardoor de motivatie niet hoog genoeg is en er dus weinig van zo'n contest terecht komt...

Ow, en van de andere juryleden horen jullie waarschijnlijk niks meer... Daar wordt nou al een maand om gezeurd en er heeft er niet 1 replyed... Ja ok, M_Peror dan, maar daar heb je dus ook niks aan (kan hij verder ook niks aan doen, maar toch, useless voor de contest dus...)


Eeen grote FLOP dus....!!!

Dus jij blijft nog ff de 'Dutch TA Mixing Champion' (sorry Siesta)
TimeportE
owk, ik zei dat ik hoogstwaarschijnlijk zou meedoen, maar nooit dat et echt zo was.. ben er wel mee begonnen en heb de setjes nog wel op mijn comp staan, maar het is echt helse drukte nu met mijn studie dus zal ik daar geen tijd voor hebben.. het spijt me voor degene die er wel tijd in gestopt hebben..

mijn excuus :(
Jesse
Ja ik heb vanaf a.s. dinsdag geen school meer. Vanaf dan kan ik ook gaan jureren, t was ook de afgelopen weken druk met de studie dus kon helaas niet eerder gaan beoordelen!
kreischer2000
Ik heb net siesta zijn mix geluisterd en die klonk erg vet! Topmix man! Kon ik maar zo mixen:D

Chicane
Op naar de MP3 mixcontest :D
MennoB
quote:
Originally posted by kreischer2000
Ik heb net siesta zijn mix geluisterd en die klonk erg vet! Topmix man! Kon ik maar zo mixen:D


Gewoon oefenen, het is niet z'n eerste keer dat hij draaid he....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement