return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check] (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Admin's? Mod's?

vBulletin Message
The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

zouden jullie hier iets aan kunnen doen?
Ding Chavez
Ik heb ook geen tijd meer om nog een mix te maken, maar eentje van 2-3 weekjes oud is ook niet zo erg neem ik aan :)

Markos-Dutch_Tranceaddict_Dj_Contest_V2-2003-NLTA.mp3

01. Nugen - Braaj (Lemon8 Remix) [Release]
02. Lemon8 - New York, New York [Basic Energy]
03. Katakana - Tokyo (Tribal Dub) [Sonambulist]
04. Par-T-One - I'm So Crazy (Dirty Vegas Club Mix) [Credence]
05. New Order - Someone Like You (Funk D'Void Remix) [London]
06. Grayarea - One For The Road (Grayarea's Designated Mix) [Polyester]
07. Beth Orton - Anywhere (Two Lone Swordsmen Vocal Remix) [Heavenly]
08. Matthew Dekay - Beautiful Monday [Deep]
09. Graffik - A Lesser Man? (Satoshi Tomiie Mix) [Rip]
10. Pump Action - The Scene [Advance]
11. Filterheadz - Protection [Pitchblack]
12. Loudeast - Sonido Profundo (Gpal Sweet Amx Remix) [Shinichi] / Greed feat. Lesley - Strange World (Lemon8 Remix) [White]

Hij is iets meer dan 60 minuten.

GreetZ, DC
DjRV
schopje omhoog :P
basd
quote:
Originally posted by Arstmak
Als de mixen klaar zijn, kunnen ze dan alvast geupload worden? (en krijgt de jury dan alsvast de ftp-gegevens?). Want in t downloaden van 19 mixen gaat ook aardig wat tijd inzitten zeg maar, en hoe vroeger je begint des te meer tijd je hebt om ernaar te luisteren. Just a thought.

Wat mij betreft kan je die best krijgen. Alleen heeft nog niemand een set geupload.

Heb ook nog geen PM gehad over waar je kan uploaden.. maar goed dat komt nog wel denk ik.. Vind trouwens zo gezien dat de tweede contest wel een beetje erg snel na de eerste komt, maar goed.. mij maakt het verder niet veel uit.
Cosmic Guy
Als de mixen klaar zijn, kunnen ze dan alvast geupload worden? (en krijgt de jury dan alsvast de ftp-gegevens?). Want in t downloaden van 19 mixen gaat ook aardig wat tijd inzitten zeg maar, en hoe vroeger je begint des te meer tijd je hebt om ernaar te luisteren. Just a thought.
DjRV
heb net ff snel een mixje gemaakt,pm me please de upload gegevens
basd
quote:
Originally posted by DjRV
heb net ff snel een mixje gemaakt,pm me please de upload gegevens

done.

Nogmaals, voor diegenen die hun mix willen uploaden, stuur mij effe een PM. Dat werkt zeker.
TimeportE
ik dacht dat ik al hier gereplied had niet dus..

het jureren neemt idd echt veel tijd in beslag, uit ervaring van vorige keer sprekend, heb toen elke set 2/3/4x gehoord en elke overgang goed beluisterd gerate etc.. en toen werd alles nog eens uitgesteld en hadden we eignelijk nog steeds tijd tekort!
maar ik denk dat ik wel nog een keer wil jureren omdat je het talent van morgen (of niet) te horen krijgt en allemaal verschillende stijlen te hore krijgt..
Bellie
Aan wie moet ik de login details vragen...
Wil wel de mixen kunnen beoordelen natuurlijk.. hehe.
basd
quote:
Originally posted by Bellie
Aan wie moet ik de login details vragen...
Wil wel de mixen kunnen beoordelen natuurlijk.. hehe.

Kijk eens drie berichtjes naar boven (of twee vanaf die van jou)

:D

MennoB
Mag de mix ook langer zijn dan 80 minuten (niet veel langer hoor)???
Bellie
Hmmz weet ik niet,ik heb het liever niet. uurtje is meer dan genoeg.

Maaruh wanneer gaan jullie eens uploaden. Niemand heeft dat nog gedaan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement