return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Dutch TranceAddict.com DJ Contest v2 [check] (pg. 11)
View this Thread in Original format
mantisnl
damn ja, nu je t zegt!:p
MennoB
Wanneer is dan de 'officiele' uitslag???

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

nr. 8 Menno B
Je mixing is op zich goed, maar er zit totaal geen opbouw in en ik hoorde 2x hetzelfde nummer? Blijf oefenen, rest klonk wel goed.

Welke 2 dan??
DJ Bazz
thnx cosmic guy voor je jurering, m'n plek viel me erg mee achteraf gezien. en ja de laatste plaat was idd een push-productie

siesta en de rest die boven mij staan gefeliciteerd:)

enneh raoul, gewoon de olympische gedachte aanhouden, meedoen is belangrijker dan winnen:) nu hoor je ook hoe anderen over je mixingskills denken en vaak is dat heel anders dan je zelf erover denkt, een goede zaak dus.

ik ben ook benieuwd wat de andere juryleden er van vinden
japeman
quote:

nr. 7 Japeman
Allemaal onbekende nummers voor mij, wel een aparte stijl maar nietmijn voorkeur. Daardoor kon ik ook niet echt goed beoordelen over het mixen, maar het was zeker niet slecht. Alleen anderen waren ook niet slecht, dat is het probleem.

Scheisse, 7de... Maar wat ik niet helemaal snap is, omdat je de nummers niet kent, kan je de mixen niet beoordelen..:conf:

Maar ben wel benieuwd wat de andere er van vinden...
Wilkman
Thanx voor de jurering Cosmic! nu maar afwachten of de andere juryleden inmiddels ook zo ver zijn... Ik ben trouwens wel benieuwd wat de sterke/zwakke punten zijn in de mix, kunnen we daar aan werken. enne, kan volgende keer beter een trance mix insturen ;)

cheers
DJ_Siesta
tja weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen

punt 1, dankjewel cosmic, je bent die enige die een beetje gejureerd hebt, de rest heeft gewoon geen flikker uitgevoerd. erg jammer

tja en we kunnen nu 2 dingen doen, proberen de andere juryleden wakker roepen, en die nog hun zegje laten doen, of cosmic;'s jurering laten gelden

voor mij maakt he tniet uit, zeggen jullie het maar

ciao!
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by MennoB
Welke 2 dan??

Kweet niet zeker meer, maar was volgens mij Frank Benassi? Of Max Walder, haal ik door elkaar. Zijn misschien ook wel 2 verschillende nummers, maar ik hoorde het verschil iig niet (techno-n00b) :D

To Japeman:
Als je de nummers kent, kan je beter beoordelen, tenminste dat heb ik ik. ALs ik allemaal nietszeggende nummers hoor, hoor ik het verchil tussen het ene en het andere nummer niet. Niet dat dat op zich slecht is, maar je moet ergens op let bij het jureren.
Subsonik
quote:
Frank Benassi

ghehe, newe samenwerking tussen Frank Biazzi & Benny Benassi???, kan leuk zijn:D
DJ_Siesta
Voor de mensen die geïnteresseerd waren in mijn mix

Klik hier om te downloaden

1) Gouryella - Walhalla (Armin van Buuren`s Rising Star remix) [Tsunami]
2) Accadia - Into the dawn (Accadia Club mix) [Lost Language]
3) Capetown - Pitstop [Green Martian]
4) Green Screen - Columbian heroes [Yeti Records]
5) Armin van Buuren & Airwave - Slipstream [CD United]
6) Joker Jam - Innocence [Red series??]
7) Capetown - X-Tension [Green Martian]
8) Corderoy - Sweetest dreams (Greg Murray mix) [Relative records]
9) Pulser - My religion [Armada] [CDR]
10) Joy DJ Moss - Bogota experience (Maximim Stimulation mix) [Media Records]
11) Andy Ling - Fixation (Airwave mix) [Tranceportation]
japeman
Maines kan je ook downloaden:

http://jaaptest.hebbizz.fm/music/ja...allantsoog.jeij

bestand hernoemen naar mp3, dat dan weer wel...

Tracklist:

1. Carissa Mondavi - Solid Ground
2. Marc Kelso - Half Lit World
3. Infusion - Legacy (jxl remix)
4. Iio - At the end (saeed & palash remix)
5. Shakedown - At Night (Mousse T remix)
6. Psycho Radio - In the underground
7. A.D. - Bucci Bag (Dub Mix)
8. Rockwell - Somebody's Watching Me (medway mix)
9. The Scumfrog - Music Revolution

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by japeman
bestand hernoemen naar mp3, dat dan weer wel...

Hans Teeuwen:D:D

anyways *leeching*
japeman
quote:

To Japeman:
Als je de nummers kent, kan je beter beoordelen, tenminste dat heb ik ik. ALs ik allemaal nietszeggende nummers hoor, hoor ik het verchil tussen het ene en het andere nummer niet. Niet dat dat op zich slecht is, maar je moet ergens op let bij het jureren.

Beetje vreemd vind ik dat, als alle juryleden dat hebben, is 't niet goed hoor...:rolleyes:

J.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement