| itamarsan |
ובכן חופשת פסח באה עלינו לטובההה
למרות שאני לא קורא לזה חופש עם צריך ללמוד כול היום אבל לא נורא חפיףףף
וגם ליל הסדר בא שבוע הבא ביום רביעי
רציתי לדעת איפה אתם עושים כול אחד ואחתתת
ואם אתם שומריים בכלל
אני תאמת עושה עם חברתי בירושליםם אמא שלה הזמינה אותי ואמרתי יאללה סבבבה
ואני שומר דווקא אצלינו בבית לא אוכליםםם חמץ וגם חבר של אבא שלי בא לעשות ביעור חמץץ
אני תאמת אוהב את פסח ובמיוחד את המופלטות בסוף למרוקאים שבנינו!!!! |
|
|