return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
ליל הסדר!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
itamarsan
ובכן חופשת פסח באה עלינו לטובההה
למרות שאני לא קורא לזה חופש עם צריך ללמוד כול היום אבל לא נורא חפיףףף
וגם ליל הסדר בא שבוע הבא ביום רביעי
רציתי לדעת איפה אתם עושים כול אחד ואחתתת
ואם אתם שומריים בכלל
אני תאמת עושה עם חברתי בירושליםם אמא שלה הזמינה אותי ואמרתי יאללה סבבבה
ואני שומר דווקא אצלינו בבית לא אוכליםםם חמץ וגם חבר של אבא שלי בא לעשות ביעור חמץץ
אני תאמת אוהב את פסח ובמיוחד את המופלטות בסוף למרוקאים שבנינו!!!!
Hell_Copter
תהיה בריא אחי.. יש עוד פול זמן
תבוא עוד שבוע נדבר
KrazyDJs
וואי
עכשיו בא לי לרדת על איזה מופלטה :D

בכל מקרה
ערב ראשון של פסח עושים אצל דודים
ערב שני עושים אצלנו...

:rolleyes:

למה דווקא אצלנו ?????

:happy2: הם עדיין חייבים לי תפרס מה"חפש את המצה
" הזה של פסח [ שחכתי איך קוראים לזה..בעעע ]
TinkerbeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs

למה דווקא אצלנו ?????

:happy2: הם עדיין חייבים לי תפרס מה"חפש את המצה
" הזה של פסח [ שחכתי איך קוראים לזה..בעעע ]



חחחחח איך אתה יכול לשכוח איך קוראים ל:
אפיקומן
:rolleyes:
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תהיה בריא אחי.. יש עוד פול זמן
תבוא עוד שבוע נדבר

למה איש תחשוב זה כמו ההכנות של פסח שבוע מראש אז ככה הוצאתי ט'רד שבוע לפני:)
NyKoN
איזה סטייל
פסח פה
:D
אני הולך לעשות אלף כסף מהאפיקומן הזה
נראה לי השנה אנחנו אצל דודים בראש פינה
MASTERsplinter
בבית
אבל יותר חשוב מזה בבוםבמלה ואז ברייב בניצנים
לא יודע אם כתבו עליו תרד אבל הולך להיות מדהים
Ariels
העיקר לא להיות בצבא....איכס מצות אינעל רבאק
Shahar
חחחחח אין כמו ההכנות לפסח
השנה בטח אצל סבתא
ראסמי שיש למה לחכות
אין כמו הבנות דודות השאפות!
(למהה???????? כי אני משוגע!)
ואין כמו ההכנות של סבתא שלי לליל הסדר..
התנור שלה לפני פסח זה המקום הכי לא כשר שיש
כל מה שאתם רוצים רץ שם
כבשים סוסים כלבים עגלים
אבל אין על האוכל שלה.. איך אני מחכה לאיזה כבש טוב בפסח!
אבל איזה מפחיד זה זורקת כבש קשור לתוך התנור ומוציאה אותו כמה ימים אחר כך ומתחילה לתבל... ובפעם האחרונה שחשבתי על זה הלך לי התאבון אצלה.. אבל אין על האוכל שלה
ובמת זה אחושרמוטה של חג... חוץ מהקטע שאין לחם
אבל כמו הרוב פה.. הכי כיף בסוף החג ללכת לפרק לאפה

Edit:
אממ אם כבר מזכירים פסח
בול שבוע לפני ליל הסדר לפני שנתיים היה אחד הלילות שהכי אהבתי בחיים... ביליתי את רוב הלילה עם אחת הבנות שהכי אהבתי בחיים שלי... אי אפשר לשכוח....
luckystrike
WOOPY !
ליל הסדר בסט !
חופש מהצבא !
:)

ואוכל סבבה ואז יוצאים ...
גם תמיד יש צחוקים ...


מישהוא פה באמת קורא את כל ההגדה ?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מישהוא פה באמת קורא את כל ההגדה ?


אנחנו קוראים את כל ההגדה...
לא אומרים שתי מילים ואז ישר בולסים
luckystrike
גם אנחנו ... :)
היה איזה פעם שחיפפנו בגלל הדודה הסתימה שלי
אבל בעיקרון אנחנו מקפידים לקרוא הכל ...
וההורים אפילו שומרים כשר ועושים ביעור חמץ ושטויות ...

קטעים מוזרים !
אני מבריח לחם הבייתה @@#!@$#
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement