return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
View this Thread in Original format
TranceFool
Jaja mensen het is weer es tijd voor een onzinthreadje. We hebben al gehad hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaan. Dus hier de nieuwe: wat doen wij voor de kost of wat hebben wij als bijbaantje??

Ikzelf werk bij een rozenkweker op zaterdag, vrije dagen en in de vakantie. Ook verdien ik wat geld bij met het kopieren van CD's en het samenstellen van mn eigen CD's, die verkoop ik dan aan mensen op school:eek: :eek:

Ben beniewd wat er allemaal voor posts komen. Zijn er misschien al mensen bij die hun geld verdienen met draaien??? Dat zou wel heel netjes zijn;) Miss Proxy verdient geloof ik haar geld door drank te schenken op grote feesten, dan hebbie het ook goed voor elkaar:)

Latuurrzzz....
tango
Tja, ook ik heb een niet zo spanned bij baantje. Ik werk 3 avonden in de week in een supermarkt. Verdien best goed, mag een beetje leiding geven aan de iets jongere vullers en hoef niet al te hard te werken. Ik heb het prima naar m'n zin daar.

In de vakanties en als ik vrij ben werk ik altijd iets meer. Maar mn geld gaat het meest naar de grotere biermerken.

Ook ik mix en verkoop m'n eigen cd'tjes op school en op de sportclub, dus daar verdien ik ook nog wat aan.

grtz,
TNG
Glaniskanis
Jaja
ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE
LOL
ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor.

En natuurlijk verkoop ik ook CD's (wie niet). Mijn eigen gemixte of samengestelde of natuurlijk die vieze pop- (verkoop ik meest aan vriendinnen van mijn zussie :D)

Is wel handig voor tijdens het werk zo'n gemixt CD'tje iedere jongere daaro houd van Trance dus dat verkoopt zeer relaxt op het werk.
Voor het maken van kapotte pc's kun je ook bij me aankloppen dus ik schnabbel overal flink bij :D

Maar ja ik moet ook veel geld hebben om uit te geven he

Greetz,
Glaniskanis
moogwai
Ja ik werk ook (af en toe :) ) bij m'n vaders bedrijf.. voor de rest krijg ik een behoorlijke studiefinanciering :D

En net als iedereen hier kopieer ik ook cd-tjes, waarvan de opbrengst weer wordt besteedt aan het kopen van singles en albums :)
Remy D
Ik werk full-time als kok bij een cateringbedrijf en heb daar de tijd van mijn leven. :D:D:D

En ook ik maak cdtjes maar ben weer zo'n aardige jongen dat ik ze altijd weer gratis weg geef. Misschien ben ik wel te goed voor deze wereld. ;)
Remy D
Ik werk full-time als kok bij een cateringbedrijf en heb daar de tijd van mijn leven. :D:D:D

En ook ik maak cdtjes, maar ben weer zo'n aardige jongen dat ik ze altijd weer gratis weg geef. Maarja de blijheid van de mensen waaraan ik het geef geeft mij al genoeg waarde. :)
Blik
ik werk elke zaterdag bij het bedrijf van de vader van een vriend van mij (snap je het nog??:D)

dat was het eigenlijk, meer verdien ik niet
Remy D
Hmmmz vaag die eerste was niet de bedoeling. Naja hij staat mij er best. :)
M5
ik verdien nog wat extra's naast mijn buitengewoon royale (ahum) studiefinanciering van een kleine 150 piek door bij een bouwbedrijf kozijnen te schilderen ....in de zomer werk ik er ook en dan moet ik allerlei dingen zagen enzo .....ach ja best wel leuk hoor maare niet iets waar ik me over een paar jaar nog mee wil bezighouden ofzo ......
TranceFool
Degen die ook hun eigen CD'tjes maken ----> hoe vaak maken jullie die, 1x per week, 1x per maand, 1x in de drie maanden????? En wie wil van zn eigen CD'tje hier es een tracklistje posten, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!!!

Latuurrzzzz......

Boss
Werk ??!! Hehe, ik teer lekker op de zak van m'n ouders... lekker relaxed :)
Ik kan na m'n studie nog zoveel jaren werken... :) En voor volgend jaar, als ik ga studeren, heb ik gewoon een dikke lening afgesloten, dus dan zal ik het ook wel niet zo slecht hebben :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Boss
Werk ??!! Hehe, ik teer lekker op de zak van m'n ouders... lekker relaxed :)
Ik kan na m'n studie nog zoveel jaren werken... :) En voor volgend jaar, als ik ga studeren, heb ik gewoon een dikke lening afgesloten, dus dan zal ik het ook wel niet zo slecht hebben :)

uuum die dikke lening (die ik ook heb btw) moet je wel weer dik terugbetalen na je studie

Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement