|
Tiesto opent de TMF Awards
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| blaat.. k vond het nummer niet zo heel erg goed... ook iets te commercieel |
|
|
| Hitman |
Dat klote-tmf-volk moet het gewoon lekker houden bij Jamai en al die andere commerciële .
Wat betreft Tiësto; dit was te verwachten, doe je weinig aan... |
|
|
| tijs08 |
ik vond het wel indrukwekkend!
Maar ze kon beter haar mond houden, want die tune die eronder zat was best wel vet...
ben benieuwd wat we te zien krijgen op TIC :p |
|
|
| eieregooie |
| Ow, heb ik ut al gemist? |
|
|
| MorrisWest |
| Kon het niet echt commerciele meuk noemen. Vond het zelfs wel OK klinken. Skin zelf is ook niet echt de doorsnee commerciele artiest dacht ik zo. Kortom: het was veel te kort, het geluid was bagger (bij mij in de huiskamer in ieder geval, en dat lag niet aan mijn speakertjes .... ;) ) en ik ben zeer benieuwd naar 10 mei. Skin is wat mij betreft van harte welkom, mits er een wat langere versie gespeeld wordt dan. |
|
|
| Apoptosis |
Ik heb t net ook gezien.. dat nummer vonnik echt vet klinken! Skunk verpestte het wel een beetje... Weet iemand welk nummer dat was?? Verder boeit t me nie zo dat Tiesto daar ging 'optreden'. het was maar 1 nummertje op de TT en hup weer weg, stelt toch geen fook voor
Oh, en Jan Wayne heeft net de award voor Beste Dance Act gewonnen he. Zyn we nou niet blij?! Hij versloeg de 2 ijzersterke kandidaten Dj Sammy en Lasgo :rolleyes: :p |
|
|
| Biohazard |
| Dat was toch Tiesto's eigen nummer, want hij zou met skin de studio in gaan |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ik heb t net ook gezien.. dat nummer vonnik echt vet klinken! Skunk verpestte het wel een beetje... Weet iemand welk nummer dat was?? Verder boeit t me nie zo dat Tiesto daar ging 'optreden'. het was maar 1 nummertje op de TT en hup weer weg, stelt toch geen fook voor
|
Nee hij was al een half uur aan het draaien toen TMF inschakelde.
Hoorde van iemand in de zaal dat het vet was. Ik hoorde op de achtergrond Max Walder - Crown geloof ik. Iig techno :P
En denk dat niemand nog de naam van het nr weet :D
Ik vond het iig wel vet. Alleen idd geluid was slecht, maar denk dat het een erg vet nummer gaat worden |
|
|
| robin |
| quote: | | Oh, en Jan Wayne heeft net de award voor Beste Dance Act gewonnen he. Zyn we nou niet blij?! Hij versloeg de 2 ijzersterke kandidaten Dj Sammy en Lasgo |
WHAHAHAHAHA :D:D:D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ik heb t net ook gezien.. dat nummer vonnik echt vet klinken! Skunk verpestte het wel een beetje... Weet iemand welk nummer dat was?? Verder boeit t me nie zo dat Tiesto daar ging 'optreden'. het was maar 1 nummertje op de TT en hup weer weg, stelt toch geen fook voor
Oh, en Jan Wayne heeft net de award voor Beste Dance Act gewonnen he. Zyn we nou niet blij?! Hij versloeg de 2 ijzersterke kandidaten Dj Sammy en Lasgo :rolleyes: :p |
Jij HEBT HELEMAAL GELIJK!!!!!!!!! APPLAUS! JAN WAYNE!! :D:D:D:D |
|
|
| robin |
om ff te reageren op duke's 'andere' topic, ik vind van niet, denk dat tijs zelf alleen maar hard lacht, hij verdient dr tenslote extra geld aan (aan 'de massa')
dance..:conf: tiesto in dance.. bij dance denk ik aan *ff oude cd zoeken* Eiffel65 - Bleu (Da Ba Dee) *die's wel gaaaaf* dat soort muziek maar tiesto.. vaag genre.. |
|
|
| Supreme Theory |
Het is geloof ik een tiesto remix van een nummer van skin (zangeres van skunk anansi...ze heet dus geen skunk!.
Persoonlijk vind ik het een erg goeie zangeres.....
Denk dat we op de promo moeten w88 om echt goed te kunnen bepalen of het wat is! live klinkt het toch altijd allemaal wat minder.
Maar welk nummertje ging er aan dat nummertje vooraf?!?!?!?!
Klonk wel vrij stevig!!!!!..kan iemand die track ID-en? |
|
|
|
|