|
Show Your Desktop Thread.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחח אין לי כלום על הדסקטופ
רק האייקונים של התוכנות והכל...
והצבע הטורקיז המגעיל של הווינדוז...
ככה זה שאתה על המחשב של ההורים... :rolleyes: |
כנ"ל פה..
פעם הייתי משקיע בוולפייפרים מטריפים..עכשיו כבר אין לי כח לזה...
בונא אורן ציפיתי לדסקטופ יותר מושקע ממך.....כאילו הוא חמוד אבל ציפיתי ליותר!!! :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בונא אורן ציפיתי לדסקטופ יותר מושקע ממך.....כאילו הוא חמוד אבל ציפיתי ליותר!!! :D |
חח למה?
וואלה אני אוהב אותו בא לי טוב עם הוינאמפ..
איך אפשר לא לשים רקע צבעוני ולהשאיר בלי צבעים...
זה אחד הדברים היותר מהנים :toothless |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Rising
חח למה?
וואלה אני אוהב אותו בא לי טוב עם הוינאמפ..
איך אפשר לא לשים רקע צבעוני ולהשאיר בלי צבעים...
זה אחד הדברים היותר מהנים :toothless |
אהבתי את ההתאמה :] |
|
|
| -CosmicFire- |
טוב עשיתי קצת סדר:
 |
|
|
| nesher |
לא רוצה להתלהב אבל יש לי את הדסקטופ הכי יפה והכי מושקע
רק חבל שאני לא בבית
=[
סתם , אבל לפי דעתי הוא באמת פצצה
שאני יגיע הביתה אני יראה אותו פה
זה יהיה בערך מחר |
|
|
| Sniper |
| אני מחר ישים למה אין לי כח עכשיו לחפש מקום להעלות |
|
|
| NyKoN |
יש לי כזה פשוט עם הרבה תמונות ובלאגן על הדסקטופ ורקע של כוכבים שצילמו מאיזה משהו לפני כמה זמן
ווינדוס איכספי באנגלית
וגם אני לא מבין למה לעזאזל יש לאנשים ווינדוס בעברית |
|
|
| DjChook |
כל מי שרוצה שישלח באימייל ל
[email protected]
ואני אעלה
בלי קשר,
TT
פאק, כמה אייקונים ב
QUICK LAUNCH ! |
|
|
| MoSH_MaN |
חן גם לי יש הרבה אבל לא מראה את כולם ככה
טוב בעיקרון אני נוהג להחליף הרבה את הרקע למה יש לי טונות תמונות יפות והפעם שמתי את זאת:
אוי עכשיו החלפתי למשהו ממש חמוד קבלו:

נכון? :p |
|
|
| DjChook |
| מוש פאק איזה רזולוציה אתה עובד |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
הינה שלי, סליחה על האיכות האיומה
 |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by TTman
זה שלי

למי שלא הבין...
זה הסמל של
Trance Energy
שבסוף אני אגיע לשם |
אחי תמונה מעולה, אני חייב שתשלח לי |
|
|
|
|